Support
alborztajhiz logo
close

انواع تاپینگ فست فود

انواع تاپینگ فست فود را به شما معرفی میکنم . تاپینگ پیتزا 2 نوع است. نوع فریزر دارو نوع یخچال دار.

تاپینگ سرد زیر یخچالی

به تاپینگ فست فودی گفته میشود که در زیر آن یخچال است و دما را تقریبا تا 4 درجه سانتی گراد کاهش میدهد . عموما تاپینگ زیر یخچالی کاربرد بیشتری نسبت به تاپینگ زیر فریزری دارد و به هر ترتیب به انتخاب مشتری انجام میشود . از نظر ظاهرهیچ تفاوتی باهم ندارند ولی زمانی که شما میخواهید مواد اولیه را داخل فایل پایین این دستگاه شارژکنید، خیلی مهم است که شمااز تاپینگ دستگاه زیر یخچالدار و یا زیر فریزرداراستفاده میکنید . این مبحث را،راه انداز فست فود،کسی که تجهیزات فست فود را به شما ارائه میدهد باید شماراهنمایی کند. زمانی ممکن است شما فریزر صنعتی دارید دراین صورت نیازی یه فریزر ندارید زیر تاپینگ تان را تاپینگ یخچال بکنید. زمانی هم ممکن است  شما فریزر ندارید بلکه یخچال صنعتی زیاد دارید و میتوانید ازتاپینگ زیر فریزردار استفاده کنید.

تاپینگ زیر فریزر دار

تاپینگ فست فودی زیر فریزر دارد به تاپینگی گفته میشود که در زیر آن فریزر قرار دارد و دما را تا منفی 20 درجه کاهش میدهد ، آنچه حائز اهمیت میباشد در تاپین زیر فریزر دار نوع موتور و عایقبندی دستگاه میباشد . این دوتاپینگ ازنظرظاهرهیچ فرقی باهم ندارند و فقط نوع کارایی متفاوتی دارند.  
  مسئله بعدی بن ماری هایی است که رویا ین دستگاه قرارمیگیرد خنکی این لگن های استیل یا پلی کربناتی که روی دستگاه است هیچ ربطی به یخچالی که پایین این دستگاه است ندارد بهرحال اینها خنک میشوند . اصل مسئله تاپینگ زیرفریزر داریا تاپینگ زیریخچال دار،فایلی است که میخواهید ازآن استفاده کنید. آن را حتما راه اندار فست فود و یا راه انداز رستوران که با شما مشورت میکند ومشاورراه اندازی رستوران است، باید شمارادرجریان بگذارد که نسبت به آن محصولات که تجهیزات فست فود، شما خریداری کرده اید باید ببیند که آیا تاپینگ شما باید زیرفریزردارباشد یا زیریخچال دار. امیدوارم با انواع تاپینگ فست فود آشنا شده باشید ، اگ به خوبی با انواع تاپینگ فست فود آشنا شوید انتخاب عالی میتوانید داشته باشید . با مشاوران البرز تجهیز در ارتباط باشید تا بهترین راه رادر اختیار شما قراردهند تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید. ممنون ازاینکه این مقاله راتا انتها مطالعه کردید ویدیوهای مارادرشبکه های مجازی دنبال کرده و فراموش نکنید که ..

 بهترین کاردنیا، کارکردن با خوراکی هاست 

مشاهده ی انواع تاپینگ پیتزا و ساندویچ

مشاهده ی فیلم تاپینگ پیتزا و ساندویچ

صفحه ی اصلی البرز تجهیز

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.