Support
alborztajhiz logo
close

تفاوت تاپینگ پیتزا و تاپینگ ساندویچ

تفاوت تاپینگ پیتزا و تاپینگ ساندویچ مقاله ای که در مقابل شماست . تاپینگ پیتزا و تاپینگ ساندویچ در کل هیچ تفاوتی با هم ندارند درست شبیه به هم هستند. تاپینگ پیتزا درخط تولید پیتزا استفاده میشود و تاپینگ ساندویچ درخط تولید ساندویچ استفاده میشود .  
  یعنی هر دوی این دستگاه ها یکی هستند و دقیقا درتجهیزات فست فود یکی ازتجهیزات اصلی تلقی میشوند. ولی تاپینگ پیتزا یا تاپینگ ساندویچ با تاپینگ بستنی با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. در تاپینگ بستنی ، تاپینگ از نوع  زیر فریزردار هستند و برای نگهداری بستنی ازآن استفاده میشود ولی درتاپینگ ساندویچ یا پیتزا زیر یخچال دار یا فریزر دار خواهد بود. کاملا بستگی به مواد اولیه ای که شما داخل آن میریزید دارد.    

تاپینگ پیتزا و تاپینگ ساندویچ درتجهیزات فست فود

فقط فرقی که تاپینگ پیتزا و تاپینگ ساندویچ باهم دارند درجایگاهی که در آن قرارمیگیرند،است . از تاپینگ پیتزا درقسمت آماده سازی استفاده میشود و از تاپینگ ساندویچ درقسمتی بعد ازپخت ، استفاده میشود. یعنی وقتی شما از تاپینگ پیتزا استفاده میکنید خمیر پیتزا را روی بشقاب پیتزا قرارمیدهید و روی صفحه ی تاپینگ پیتزا قرار میگیرد از داخل بن ماری ها یا لگن های استیلی که در بالا تعبیه شده مواد اولیه ای که باید پخته شوند مثل : پنیر پیتزا ، گوجه ، قارچ و.. ازداخل بنماری ها برداشته شده وروی پیتزا قرارداده میشود و بعدازآن پیتزا برای پخت برده میشود . تاپینگ ساندویچ به این شکل نیست بلکه به این شکل عمل میکند که ، وقتی برگر یا هات داگ روی اجاق گریل شدند داخل نان قرارگرفته و نان روی ظرف روی  تاپینگ ساندویچ گذاشته میشود و از آنجا موادی مثل گوجه ، کاهو ،خیارشور و … داخل ساندویچ گذاشته شده وبسته بنده شده و برای عرضه به مشتری برده میشود .

انواع تاپینگ پیتزا و ساندویچ

در نهایت به این نتیجه میرسیم که تاپینگ پیتزا و ساندویچ یکی هستند و تفاوت تاپینگ پیتزا و تاپینگ ساندویچی وجود ندارد . تنها تفاوت درخود تاپینگ است که دردو مدل فریزردار و یخچال دار است و یک مدل هم دارد که  به آن تاپینگ رومیزی اتلاق میشود . تاپینگ رومیزی هم برای ساندویچ وهم برای پیتزا استفاده میشود. پس در نظر داشته باشید که هر دو یک ساختار یک استراکچر و شکل و فرم دارند و ابعاد آنها هم میتواند یک اندازه و هم متفاوت ازهم باشد.  نوع بهره گیری از این تاپینگ مهم است که برای چه کاری استفاده میشود برای مواد اولیه پخت پیتزا یا برای مواد آماده سازی ساندویچ ؟ شما میتوانید با مشاوان البرز تجهیز در ارتباط باشید و مشاوران البرز تجهیز شما را راهنمایی میکنند و بهترین راه رابه شما ارائه خواهندکرد.  ویدیوهای ما رادرشبکه های مجازی دنبال کرده وبا همراه باشید. فراموش نکنید که..

«بهترین کاردنیا،کارکردن با خوراکی هاست »

مشاهده ی انواع تاپینگ پیتزا و ساندویچ

مشاهده ی فیلم تاپینگ پیتزا و ساندویچ

صفحه ی اصلی البرز تجهیز

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.