Support
alborztajhiz logo
close

تفاوت دستکاه گریل صنعتی با فر ساندویچی

گریل صنعتی یعنی چه ؟ واقعا چه تعریفی میشود برای گریل صنعتی ارائه داد ؟ دراین مقاله میخواهیم درباره ی تفاوت دستگاه گریل صنعتی با فر ساندویچی با شما صحبت کنیم. یا به عبارتی به شما بگوییم گریل صنعتی یعنی چه ؟ خیلی از دوستان تفاوت فرساندویچی وگریل صنعتی را نمی دانند.

فر ساندویچی چیست ؟

فر ساندویچی فر صنعتی است که از تعداد زیادی ابزار تشکیل شده است مثل گریل ذغالی،گریل روغنی،شعله و سرخ کن.این موارد فرساندویچی را میسازندو این پکیج کاملی است که با کمک آن ساندویچ تهیه می کنند و در فلافلی ها هم بسیارکاربرد دارد. چون گریل صنعتی طرح APW  رومیزی است شما باید یا یک میز کاربرایش تهیه کنید و یا روی یخچال یا فریزروی میز کاری باید قراربگیرد تا کاربر محتوایات را از داخل یخچال برداشته و روی گریل قرار دهد.گریل میتواند یاروغنی یا ذغالی باشد. فر ساندویچی یا پایه داراست و یا می توانید پایین آن را کابین یا فردربیاورید. فری که داخل آن لازانیا و یا پیتزا و.. بپزید. مسئله مهم این است که فر صنعتی که سفارش می دهید استانداردهای لازم را داشته باشد.

گریل صنعتی یعنی چه ؟

و دارای ورق حداقل 8 دهم باشد و اگرکمتر باشد چون حرارت زیادی دارد دستگاه دچار افت می شود و زود خراب می شود که این اصلا خوب نیست. به این موضوع دقت کنید اگر پایین  دستگاه فرباشد بدنه آن پشم سنگ باشد تا حرارت بیرون داده نشود و پرت حرارتی زیاد نداشته باشید.  
  ممکن است مجبور باشید کنار فرساندویچی تاپینگ و یخچال بگذارید و اگرعایق ضعیفی داشته باشد به یخچال و تاپینگ آسیب می زند. میتوایند کنار فر ساندویچی شیشه بگذارید و شیشه را به هود وصل کنیدو این قسمت را محصورکنید. شیشه ای که برای این کاراستفاده می کنیداز نوع نشکن باشدو همینطور هود استادارد و فست فودی برای گریل رومیزی و فر پیتزا قرار دهید.هود تا بتواند تمام این دود را بگیرد و به بیرون راهنمایی کند. این بود تفاوت دستکاه گریل صنعتی با فر ساندویچی درهنگام خرید به موارد گفته شده دقت کنید با مشاوران خوب دراتباط باشید 02144232301 که کاملا این موارد را برای شما شرح دهند شمامیتوانید دستگاه گریل صنعتی  را ازشرکت البرزتجهیز تهیه کنید. مشاوران ما درخدمت شما هستند و تمام اطلاعات رادراختیارشما قرار خواهند داد. تمام ویدیوهای مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنید. انشالله که با اطلاعاتی که دراختیار شما قرار میدهیم بتوانید خرید دقیق و مناسبی داشته باشید . بامشاوران البرزتجهیزدرتماس باشید که به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب راداشته باشید. ازاینکه این مقاله را تا انتها مطالعه کردید از شما سپاسگزارم. ویدیو های مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنید و بامشاوران البرزتجهیز در ارتباط باشید تا آنها بهترین انتخاب رابه شما معرفی  کنند. فراموش نکنید که…

بهترین کار دنیا کار کردن با خوراکی هاست 

دیدن انواع گریل صنعتی

مشاهده ی فیلم معرفی گریل صنعتی

فروشگاه البرز تجهیز 

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.