Support
alborztajhiz logo
close

جنس ذغال سنگ گریل صنعتی

ذغال سنگ گریل دراین مقاله میخواهیم درباره ی جنس ذغال دستگاه گریل ذغالی با شماصحبت کنیم. خیلی از دوستان به اشتباه فکر میکنند ذغالی که برای این دستگاه استفاده میشود ذغال چوب است.ولی این درست نیست.بلکه حالت ذغال سنگ دارد و به زبان ساده تر شبیه به سنگ پا است.

جنس ذغال سنگ گریل ازچیست؟

این ذغال ها پوک و سبک هستندو داخل آن دالون وسوراخ داراست و وقتی ازآن  استفاده میشود کوچک میشود و یا میشکندوحتی ممکن است گم شود وبه داخل سینی روغن ریز دستگاه می افتد.و مصرفی است و مدام باید آبدیت شود. مسئله مهم این است که ذغال سنگ گریل  که برای این دستگاه استفاده میکنید باید ذغال مرغوبی باشدوذغالی باشد که عمر زیادی داشته باشد که شمادچارهزینه اضافی نشوید. چون این ذغال باید مدام به آن اضافه شود گاهی هرماه یکبار،هردوهفته یکبارو …باید به آن ذغال اضافه شودو این بسته به مصرف شمادارد. وقتی ذغال خوبی استفاده کنید عمر زیادی دارد و حرارت خوبی هم دارد.  
  ذغال خوب ذغالی است که هم دیراز بین میرود وهم حرارت خوبی دارد چون این ذغال ها گرما رامیگیرند سرخ میشوند و گرما رابه صفحه شیار دار گریل ذغالی میدهند و در نهای تسبب سرخ شدن وپختن برگریا فیله مرغ گریل شده و یا هات داگ و.. شما میشوند.

بهترین ذغال دستگاه گریل صنعتی

 این را درنظرداشته باشید که ذغالی که استفاده میکنید ذغال درجه یک ومرغوبی باشدکه هم حرارت خوبی داشته باشدو هم عمر طولانی داشته باشد. شما میتوانید نمونه ی جنس ذغال سنگ دستگاه گریل ذغالی را ازشرکت البرزتجهیز پرسیده و خرید کنید . مشاوران ما درخدمت شما هستند و تمام اطلاعات رادراختیارشما قرار خواهند داد. تمام ویدیوهای مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنید. ویدیوهایی درحوزه تجهیزات فست فود و تجهیزات ساندویچی  انشالله که با اطلاعاتی که دراختیار شما قرار میدهیم بتوانید خرید دقیق و مناسبی داشته باشید . بامشاوران البرزتجهیزدرتماس باشید که به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب راداشته باشید. ازاینکه این مقاله را تا انتها مطالعه کردید از شما سپاسگزارم. ویدیو های مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنیدوبامشاوران البرزتجهیز در ارتباط باشید تا آنها بهترین انتخاب رابه شما معرفی  کنند. فراموش نکنید که…

 «بهترین کار دنیا،کارکردن باخوراکی هاست»

دیدن انواع گریل صنعتی

مشاهده ی فیلم معرفی گریل صنعتی

فروشگاه البرز تجهیز 

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.