هنی پنی

برند آمریکایی هنی پنی سال‌های بسیاری است که در زمینه تولید انواع دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی آشپزخانه برای تهیه انواع غذاهای سوخاری فعالیت دارد. این برند به ‌عنوان یکی از پرچمداران نوآوری در فرآیند ساخت دستگاه‌های سوخاری شناخته می‌شود. کلیه مراحل ساخت، از طراحی پنل کنترل تا اعمال کوچک‌ترین جزییات، در داخل کارخانه صورت می‌گیرد؛ بنابراین با خرید دستگاه هنی پنی خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت خواهد بود. این کمپانی برای خدمت‌رسانی بهتر به صاحبان واحدهای غذایی در بسیاری از نقاط دنیا مانند فرانسه، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و چین نمایندگی دارد. 

آشنایی با ویژگی‌های دستگاه سوخاری هنی پنی

یکی از ویژگی‌های کلیه دستگاه‌های هنی پنی از جمله دستگاه مرغ سوخاری و سرخ کن هنی پنی استفاده از سیستم تصفیه روغن داخلی است. فیلتراسیون مکرر عمر روغن را افزایش می‌دهد. عملیات فیلتراسیون در این دستگاه با سرعت بالا و بدون نیاز به پمپ یا قابلمه جداگانه انجام می‌شود. اگر به دنبال صرفه‌جویی در انرژی و کاهش هزینه‌های مصرفی هستید، هنی پنی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دستگاه‌‌های هنی پنی، به قابلیت برنامه‌ریزی در یک پنل کنترل دیجیتال آسان با نمایشگر LED می‌توان اشاره کرد. قیمت دستگاه سوخاری هنی پنی با‌توجه‌به این ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. 

آشنایی با انواع محصولات هنی پنی 

بخش مهمی از وسایل مورد‌نیاز برای تجهیز فست فود را دستگاه‌های سوخاری و سرخ کن تشکیل می‌دهند. برند هنی پنی شهرت خود را مدیون تولید این دستگاه‌ها است. در ادامه با لیست محصولات برند هنی پنی آشنا می‌شویم: 

  • دستگاه مرغ سوخاری هنی پنی 
  • سرخ کن هنی پنی 
  • دیسپلی هنی پنی
  • دستگاه پخت ترکیبی هنی پنی
  • دستگاه بردینگ (پودر‌زن) هنی پنی

هنی پنی به‌عنوان رهبری بزرگ در زمینه طراحی، توسعه و تولید تجهیزات خدمات غذایی شناخته می‌شود. هریک از این دستگاه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که کار با آن‌ها برای همه آسان باشد. همچنین بحث صرفه‌جویی انرژی و کاهش هزینه‌های نگهداری در تولید دستگاه‌های هنی‌ پنی همواره اهمیت بالایی داشته است. 

معرفی دستگاه مرغ سوخاری هنی پنی 

رستوران‌هایی که در کنار انواع پیتزا و برگر، مرغ سوخاری نیز سرو می‌کنند برای تهیه تجهیزات رستوران باید دستگاه مرغ سوخاری را نیز در لیست خریدشان قرار دهند. دستگاه مرغ سوخاری که در دسته‌بندی دستگاه‌های فشاری هنی پنی قرار می‌گیرد برای تولید انواع مرغ سوخاری نرمال و ‌اسپایسی کاربرد دارد. 

با تهیه دستگاه مرغ سوخاری هنی پنی می‌توانید در زمان کوتاهی، مقدار قابل‌توجهی مرغ سوخاری با کیفیت پخت یکسان آماده کنید. زمان پخت مرغ سوخاری در حجم بالا در این دستگاه نسبت به هر روش دیگری سریع‌تر است. با دستگاه مرغ سوخاری (سرخ کن تحت فشار) هنی پنی می‌توانید رطوبت و طعم عالی مواد غذایی را حفظ کرده و از ورود روغن اضافی به داخل بافت غذا جلوگیری کنید. به‌این‌ترتیب محصول نهایی سالم‌تر و لذیذتر خواهد بود.

آشنایی با ویژگی‌های دستگاه سرخ کن هنی پنی 

فست‌فودهای بزرگ، رستوران‌های زنجیره‌ای و مراکز سوخاری کیلویی که مشتریان بیشتری دارند، تهیه دستگاه سرخ کن هنی پنی انتخاب مناسب‌تری برای تهیه انواع مرغ، سیب زمینی، قارچ و پیاز سوخاری است. با استفاده از دستگاه سرخ کن هنی پنی که در دسته‌بندی سرخ‌کن‌های باز قرار می‌گیرد، ظرفیت تولید به نحو قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. از ویژگی‌های مهم این دستگاه که روی قیمت دستگاه سرخ کن هنی پنی نیز تاثیر دارد، به پخت عالی و یکنواخت، مجهز بودن به سیستم تصفیه روغن و استفاده از صفحه نمایش دیجیتال اشاره کرد. 

دستگاه‌های سرخ کن هنی پنی امکان سرخ‌کردن با حجم بالا با عملکرد قابل برنامه‌ریزی و فیلتراسیون سریع و آسان را فراهم می‌کنند. مخزن‌ها در این دستگاه‌ها از نوع تقسیم شده هستند. این ویژگی انعطاف‎‌پذیری بیشتری برای سرخ کردن مواد غذایی مختلف و تکه‌های کوچک‌تر را فراهم می‌کند. سرعت بازیابی دما در دستگاه‌های سرخ کن هنی پنی هم بسیار بالا است؛ بنابراین حتی بعد از ریختن مواد غذایی یخ زده، تغییر دما چندانی رخ نمی‌دهد و این موضوع باعث سرعت بخشیدن به زمان آماده‌سازی غذا و بهینه‌سازی در مصرف انرژی می‌شود. 

معرفی دستگاه دیسپلی هنی پنی

دیسپلی هنی پنی دستگاهی برای گرم نگه داشتن مرغ سوخاری است که در‌واقع به آن گرم‌خانه مرغ سوخاری می‌گویند. در این دستگاه می‌توان غذا را تازه و گرم و آماده سرو نگه داشت. دما در داخل این دستگاه به‌گونه‌ای تنظیم می‌شود که هیچ‌گونه تاثیری بر کیفیت غذا نداشته باشد. در لایه پایین دیسپلی، حرارت از طریق مخزن تامین می‌شود و پرکننده خودکار در پایه مرطوب می‌شود. در لایه بالایی نیز فقط گرمای تابشی خشک صورت می‌گیرد. همچنین در این دستگاه می‌توان در هر دو لایه پایینی و بالایی، دما را کنترل کرد. برای بالا بردن جذابیت ظاهری غذا در داخل این دستگاه از نورهای رشته‌ای استفاده می‌شود. جنس دستگاه از فولاد ضد زنگ است که امکان تمیز کردن آسان دستگاه را فراهم می‌کند و باعث افزایش طول عمر آن می‌شود.

مزایای خرید دستگاه هنی پنی 

دستگاه هنی پنی یک انتخاب مناسب برای فست فودهای بزرگ و مراکز مرغ سوخاری کیلویی است. سرعت بالای آماده‌سازی و امکان پخت یکنواخت کمک می‌کند که سرویس‌دهی مناسب و با‌کیفیتی به مشتریان داشته باشید. مزیت دیگری که باید به آن اشاره کرد استفاده از متریال درجه یک مانند فولاد ضد زنگ و مناسب بودن قیمت دستگاه هنی پنی با‌توجه‌به کیفیت بالای ساخت است. دستگاه‌های سرخ کن و تحت فشار هنی پنی یکی از کم‌مصرف‌ترین دستگاه‌های حال‌حاضر هستند و هزینه‌های نگهداری از آن‌ها نیز بسیار پایین است. دمای پخت را در این دستگاه می‌توان تا 350 درجه فارنهایت افزایش داد و به‌این‌ترتیب حتی دیر پخت‌ترین قسمت‌های مرغ را به‌صورت کامل پخت. برای اطلاع از قیمت سرخ کن هنی پنی آمریکایی و مقایسه آن با قیمت هنی پنی چینی می‌توانید با کارشناسان البرز تجهیز در تماس باشید. همچنین اگر درباره ویژگی‌های دستگاه‌های هنی پنی و نحوه کار با آن‌ها سوالی دارید، کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.