Support
alborztajhiz logo
close

قویترین خمیر گیر اسپیرال کوچک

قویترین خمیر گیر اسپیرال کوچک که شما میتوانید به راحتی در منازل و آموزشگاه های خود از آن استفاده کنید . دستگاه خمیرگیر اسپیرال کوچک یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در زمینه ورز دادن خمیر. قویترین خمیر گیر اسپیرال کوچک  هم درحوزه کافی شاپ برای پخت شیرینی کاربرد دارد و هم در قنادی ها برای پخت کیک و شیرینی وحتی در منازل. امروزه خیلی باب شده است که خانمها درمنازل نان پزی و شیرینی پزی میکنند و این خیلی خوشایند است. و دستگاه اسپیرال یکی ازکاربردی ترین دستگاهادراین حوزه است.

بهترین دستگاه خمیر کن اسپیرال

دستگاه اسپیرال 3 کیلیویی مخزن 3کیلویی دارد و درواقع 2کیلو 500گرم خمیر را ورز میدهد.بسیار موتور قدرتمند وعالی دارد. و همینطور دستگاه خمیرگیر اسپیرال 5 کیلویی نیز 5 کیلو خمیر را ورز میدهد . مسئله ای که همیشه برای خرید یک محصول ،مهم است،قیمت آن است. قویترین خمیرگیر اسپیرال کوچک یک دستگاه بسیارعالی است با استاندارد اروپا و قیمت بسیارخوب و مناسبی دارد. ونسبت به خدماتی که ارائه میدهد واقعا خوش قیمت است. با قویترین خمیر گیر اسپیرال کوچک  میتوانید خمیر و مواد شیرینی را به راحتی ورز دهید حتی میتوانیثد گوشت چرخ کرده را ورز دهید و این دستگاه کاربردهای بینطیر وزیادی دارد. ازدستگاه خمیرگیراسپبرال درآموزشگاه های شیرینی پزی هم میتوانید استفاده کنید. قطعات این دستگاه خمیر کن اسپیرال هم به راحتی جدا شده و قابل شست و شو میباشد وخیلی دستگاه کم صدا و کاربردی است و تمام مسائل درآن راعایت شده است. خیمر گیر های اسپیرال دیگر مسئله ای که دارند این است که وقتی زیاد کارمیکند داغ میشوند ولی این دستگاه در داخلش فن دارد و موتوررا خنک میکند. تمام مسائل امنیتی قویترین خمیر گیر اسپیرال کوچک در نظر گرفته شده است و بعدازاتمام کار به راحتی تیغه ها جدا شده و قابل ششت و شواست و تمام مسائل به زیبایی رعایت شده است. دستگاه خمیرگیراسپیرال 3کیلویی و دستگاه خمیر کن اسپیرال 5 کیلویی محصول کشورعزیزمان ایران است. این دستگاه ایرانی است واستاندارد اروپا رادارد. وفوق العاده است این دستگاه حتی به اروپا هم صادر میشود.

قیمت دستگاه خمیر گیر اسپیرال

قیمتی که بابت خمیرگیراسپیرال پرداخت میکنید واقعا قیمت زیادی نیست . ومتناسب بااین دستگاه و قیمتی حقیقی دارد. خیلی ازدستگاه وارداتی به قیمت یورو ودلار قیمت گذاری میشوند.  
    خب طبیعتا قیمت آنها خیلی افزایش پیدا کرده است.ولی دستگاه خمیرگیراسپیرال 3کیلویی را شما میتوانیدبا بهترین قیمت میتوانید از شرکت البرز تجهیز  تهیه کنید . میتوانید بامشاوران البرزتجهیز 02144232301 در ارتباط باشید وکارخود را شرح دهید تا مشاوران ما با توجه به نیاز شما بهترین حجم خمیرگیر را به شما معرفی کنند. بامشاوران البرزتجهیزدرتماس باشید که به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب راداشته باشید. شما میتوانید انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی را ازشرکت البرز تجهیز تهیه کنید. مشاوران ما درخدمت شما هستند و تمام اطلاعات رادراختیارشما قرار خواهند داد. ازاینکه این مقاله را تا انتها مطالعه کردید از شما سپاسگزارم. ویدیو های مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنیدوبامشاوران البرزتجهیز درارتباط باشید تا آنها بهترین انتخاب رابه شما معرفی  کنند. فراموش نکنید که…

 «بهترین کار دنیا،کارکردن باخوراکی هاست»

دیدن انواع دستگاه خمیر گیر 

مشاهده ی فیلم انواع دستگاه خمیر گیر

فروشگاه البرز تجهیز 

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.