Support
alborztajhiz logo
تجهیزات آماده سازی پروتئینی و قصابی
یخ ساز چرخ گوشت صنعتی
تجهیزات آماده سازی کافی شاپ و قنادی
مخلوط کن دستگاه خمیرگیر یخ ساز آسیاب قهوه
close

معرفی انواع دستگاه کباب ترکی

انواع دستگاه کباب ترکی را میخواهم به شما معرفی کنم تا با انواع دستگاه دونر کباب آشنا شوید . دوستان خوب من سلام من بهروز مرادی هستم و خیلی خوشحالم که امروز در خدمت شما عزیزانم هستم . می خوام راجع به انواع دستگاه دونر کباب یا همان دستگاه‌ کباب ترکی صحبت کنم دستگاه کباب ترکی در مدل های مختلف تولید می شود ،

دستگاه کباب ترکی رومیزی

بعضی از انواع دستگاه کباب ترکی به همین شکلی که ملاحظه می کنید به صورت رومیزی تولید میشه .  
  معمولا دستگاههای کباب ترکی رومیزی تک سیخ هستند و یا دو سیخ  ولی عمدتاً تک سیخ هستند و بعضی از آنها چهار شعله دارند و بعضی از اونها سه شعله دارند دستگاه کباب ترکی رومیزی همونطور که میبینید دستگاه کباب ترکی که بخواد استاندارد باشد حتما باید صفحه ورق که براش استفاده میشه ورق بسیار ضخیمی باشد  مخصوصا ورقی که در پایین این دستگاه قراردارد و یک قسمتی حتما باید گذاشته بشود برای گرفتن روغن صفحه ی این دستگاه که وقتی شما گوشت روی سیخ قرار میگیرد و از بالا برش داده میشود و روی صفحه پایینی ریخته میشود باید حتماً قسمتی قرارداده بشود که روغن اضافه گوشت از اونجا به داخل سطل زباله حرکت بکند و تخلیه بشود .

دستگاه کباب ترکی کابین دار مبله

مدل دیگری از انواع دستگاه کباب ترکی میتواند دستگاه کباب دونر ایستاده باشد . دستگاه کباب دونر ایستاده ی مبله و یا اصطلاحا کابین دار و یا بدون کابین درچند مدل تولید میشود . بعضی از دستگاه های کباب ترکی ایستاده اگر فرض رو بر این بگیریم  که این دو تا دستگاهی که کنار هم قرار گرفته شده مثلا شبیه به دستگاه دونر کباب ایستاده باشد پس قطع به یقین شما دو ردیف شعله نیاز دارید برای  دستگاه دونر کباب ایستاده و بعضی از دستگاه دونر کباب دو سیخ هستند و بعضی از آنها چهار سیخ هستند . و بعضی از دستگاه های چهار سیخ متحرکند و بعضی از آنها ثابت که انشا الله در ویدیوهای آینده راجع به اون دستگاه ها توضیح خواهم داد و تمام مواردی که برای خرید دستگاه دونر کباب باید بتوانید رعایت کنید و در نظر داشته باشید را به شما عزیزان می‌گویم .

راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی

اولین مورد ورقی است که برای این دستگاه به کار رفته است این ورق چه ضخامتی دارد چه کیفیتی دارد از چه نوع ورقیست  ورق ضد زنگ یا ورقه که رطوبت را به خودش جذب میکنه زنگ میزنه این مسئله ای که باید شما در نظر داشته باشید مورد بعدی شعله های این دستگاه است از چه مدل شعله هایی داره استفاده میشود ، سرامیکی است شعله های ترکه متحرکه ثابته اجر نسوز ، تمام این ها را باید مد نظر داشته باشید . شعله ای که برای این دستگاه ساخته میشود خیلی مهم است که دما را یک دست روی تمام صفحه پخش کند .

دستگاه کباب ترکی گازی

یک جا پر حرارت نباشه و یک جا کم حرارت  چون این سبب میشه قسمتی ازگوشت شما بسوزه و قسمتی دیگر نپخته باقی بماند . تمام استراکچر و پروفیل هایی که برای این دستگاه بکار میرود خیلی مهم است که مستحکم باشد . چون این دستگاه بسیار با حرارت سر و کار داره و همین امر سبب میشود که اگر مواد اولیه خوبی براش بکار نرفته باشد بعد از مدتی دچار افت و بد کیفیتی و بد ظاهری بشود . مورد دیگه ای که این دستگاه دارد اینه که در دو مدل تولید میشود برقی و یا گازی. نمونه های گازی خیلی مرسومند و دوستان دارند تولید میکنند و وارد میشود و همه در حال استفاده هستنی .

دستگاه کباب ترکی برقی

ولی برقی ها خیلی مهمه که المنتی که درش بکار میره به چه صورت هست و سیم کشی دستگاه و تمام این ها رو شما باید در نظر بگیرید تا یک دستگاه کباب ترکی بسیار عالی و با کیفیت رو تهیه بکنید و در فست فودتان از آن استفاده کنید. ممنونم از اینکه تا این لحظه با مقاله ی معرفی انواع دستگاه کباب ترکی همراه بودید امیدوارم عالی انواع دستگاه کباب ترکی را به شما معرفی کرده باشم راهنمای خرید دستگاه کباب ترکی امر بسیار مهمی میباشد که حتما آن را در نظر داشته باشید و برای بهترین راهنمای خرید دستگاه دونر کباب با تکنسین های مجرب تجهیزات ساندویچی البرز تجهیز در ارتباط باشید . ویدئوهای من رو در شبکه های مجازی دنبال کنید و این دستگاه بسیار عالی کباب دونر و یا کباب ترکی رو میتوانید از شرکت البرز تجهیز تهیه کنید و هیچوقت فراموش نکنید که …

“بهترین کار دنیا کار کردن با خوراکی هاست”

مشاهده ی انواع دستگاه کباب ترکی

مشاهده ی فیلم دستگاه دونر کباب

صفحه ی اصلی البرز تجهیز 

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید