Support
alborztajhiz logo
close

کیفیت فر پیتزا ریلی البرز

کیفیت فر پیتزا ریلی ایرانی البرز با بهترین کیفیت قطعات سلام دوستان من . من بهروز مرادی هستم و میخوام راجع به کیفیت قطعات و لوازم بکار رفته داخل فر پیتزای ریلی البرز با شما صحبت کنم . ببینید قطعات و لوازمی که داخل این فر بکار رفته آنقدر کیفیت بالایی دارد که شرکت برای این فر 2 سال گارانتی بی قید وشرط در نظر گرفته . تمام بدنه ای که ملاحظه میکنید ورق های استیل بسیار ضخیمی هست که به صورت سی ان سی بریده میشه و پرس میشه و مونتاژ میشه . یعنی کاملا ساختار مهندسی شده است . و همین امر کیفیت فر پیتزا ریلی البرز را بسیار بسیار بالا برده است . و از استیل ضد زنگ استفاده شده ، زیر این لایه ها پشم سنگ بکار رفته بخاطر چی ؟ بخاطر اینکه پرت حرارتی زیادی نداشته باشید و این خیلی مهم است که در آشپزخانه فر پیتزای ریلی که استفاده میکنید پرت حرارتی کمی داشته باشه که آشپزها و کارمندان اون آشپزخانه دچار آزردگی خاطر نشند . چون اگر حرارت در آشپزخانه زیاد باشه راندمان کار پرسنل به شدت افت میکنه . موتوری که بکار رفته موتور ساخته شده توسط خود شرکته ، موتوری که گرما رو تولید میکنه یعنی در اصل مشعل . مشعل بکار رفته داخل این دستگاه ساخته شده توسط خود شرکته . یک مشعلیه بسیار دقیق و با صدای خیلی کم خیلی کم و میزان حرارت رو در مدت زمان بسیار کوتاهی به 450 درجه سانتی گراد میرسونه .

بهترین فر پیتزا ریلی ایرانی

داخل این دستگاه فن های با کیفیتی بکار رفته که گرما رو به زیبایی داخل دستگاه به گردش در بیاره ، ترموستات این دستگاه ژاپنی هست و به هر ترتیب تمام قطعات از آلیاژ بسیار عالی از کیفیت بسیار عالی بکار رفته شده داخل این دستگاه و به هر ترتیب امروز تجهیزات ،  
  خدمات رسانی به آنها هزینه های زیادی داره برای شرکت ها و شرکت ها تلاش میکنند مخصوصا شرکت البرز که این فر رو تولید میکنه تلاش میکنن که قطعات و لوازمی که داخل تجهیزاتشون بکار میبرند کیفیت  بسیار بالایی داشته باشه و اینکه به هرترتیب گارانتی که میدن دقیقا متناسب با اون تجهیزاتی باشه که داخل این دستگاه ها بکار رفته . شرکت البرز ارائه دهنده ی تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود 2 سال گارانتی بی قید وشرط و حتی گارانتی پخت به شما میده یعنی کیفیت پخت شما بعد از گذشت زمانی افت نمیکنه زیرا آلیاژ و کیفیت قطعات بسیار بالاست . عمق قطعات بسیار بالاست و مطمئن باشید این فر زمانی که شما میخرید به یک نقطه ای میرسید که ازش خسته میشید چون خراب نمیشه و سرویس خوبی به شما میده و به جایی میرسید که تصمیم بگیرید یکی دیگه از همین فر تهیه کنید و به مجموعه تان اضافه کنید. ممنونم از اینکه با من همراه بودید ، من بهروز مرادی هستم . ویدئوهای من رو دنبال کنید . و یادتون نره ..

” بهترین کار دنیا کار کردن با خوراکی هاست.”

فروشگاه البرز تجهیز 

دیدن انواع فر پیتزا

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.