Support
alborztajhiz logo
close

آموزش نگهداری از گریل صنعتی

آموزش نگهداری از گریل صنعتی دراین مقاله میخواهیم درباره ی طرزنگهداری دستگاه گریل صنعتی با شما صحبت کنیم. دستگاه گریل صنعتی بسیارعالی و مستحکم است ولی اگرمواردایمنی و نگهداری دستگاه را رعایت کنید،عمردستگاه 10برابر خواهد شد. ذقت کنید که شما باید هرشب دستگاه خود را تمیز کنید هرشب باید صفحه چودن وصفحه شیاردار شما با فرچه مخصوص خود تمیزشود باید تمام روغن هایی که روی دستگاه و شیار ها ریخته میشود تمیز شود. اسپری های مخصوص در بازار هستند که چربی زدا هستند و قطعا عالی و کارامد هستند. زمانی که دستگاه شما از کار می افتد ولی هنوز سرد نشده و حرارت دارد این اسپری را روی بدنه بزنید تا تمام چربی ها را ازبین ببرد بعد تمام این چربی ها شره می کنندو به داخل سینی روغن ریز ریخته می شوندکه این سینی هم هروز باید شسته وتمیز شود.

طرز نگهداری از گریل صنعتی در تجهیزات فست فود

در زیر صفحه چودن سنگ ریزهایی هست که این را باید هفته ای یک بار چک کنیدتا تمام نشده باشدچون این ها انقدر با آتش درگیرهستندکه به مرور زمان کوچک شده وکم می شوند. این ذغال ها مصرفی هستند و شما باید همیشه ذغال مخصوص گریل صنعتی داشته باشیدتا مدام دستگاه را شارژکنید.  
  این ذغال ها خیلی در پخت شما تاثیر دارند چون این ذغال ها دما رادر خود نگه می دارندو حرارت  را کل  سطح دستگاه پخش می کنند و این در پخت شما بسیار بسیار تاثیر دارد. صفحه مشبک زیر ذغال ها بعد از مدتی آسیب می بیند ودچارشکستگی می شودبا اینکه بسیار محکم و قوی است ولی چون مدام با آتش درگیراست باید زود به زود چک و بررسی شود تا نشکند و خم نشود زیرا اگر نافرم شود در پخت شما تاثیر بدی دارد.در زیر این قسمت هم شعله Uشکل قرار دارد که آن هم باید چک و بررسی شود تا نشکند وآسیب نبیند.  تمام موارد گفته شده مهم هستند و باید رعایت شود.صفحه چودن رویی باید هرروز تمیز و پاک شود. اگر تمام موارد را رعایت کنید و درنگهداری دستگاه کوشا باشید عمر دستگاه شما 10 برابر خواهد شد.

مواد شوینده ی دستگاه گریل صنعتی

شمامیتوانید مواد شوینده ی دستگاه گریل صنعتی  را ازشرکت البرزتجهیز تهیه کنید. مشاوران ما درخدمت شما هستند و تمام اطلاعات رادراختیارشما قرار خواهند داد. آموزش نگهداری از گریل صنعتی را از تکنسین های البرز تجهیز بپرسید 02144232301 تمام ویدیوهای مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنید.ویدیوهایی درحوزه تجهیزات فست فود کافی شاپ ورستوران و فست فود. انشالله که با اطلاعاتی که دراختیار شما قرار میدهیم بتوانید خرید دقیق و مناسبی داشته باشید . بامشاوران البرزتجهیزدرتماس باشید که به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب راداشته باشید. ازاینکه این مقاله را تا انتها مطالعه کردید از شما سپاسگزارم. ویدیو های مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنیدوبامشاوران البرزتجهیز در ارتباط باشید تا آنها بهترین انتخاب رابه شما معرفی  کنند. فراموش نکنید که…

 «بهترین کار دنیا،کارکردن باخوراکی هاست»

دیدن انواع گریل صنعتی

مشاهده ی فیلم معرفی گریل صنعتی

فروشگاه البرز تجهیز 

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.