Support
alborztajhiz logo
تجهیزات آماده سازی پروتئینی و قصابی
یخ ساز چرخ گوشت صنعتی
تجهیزات آماده سازی کافی شاپ و قنادی
مخلوط کن دستگاه خمیرگیر یخ ساز آسیاب قهوه
close

ابعاد مغازه دونر کبابی ( کباب ترکی )

ابعاد مغازه دونر کبابی چه اندازه باید باشد تا تجهیزات دونر کبابی به راحتی در آن جا نمایی شود من بهروز مرادی هستم می خوام راجع به ابعاد مغازه‌ای که شما می خواهید بخرید یا اجاره کنید برای تاسیس یک فست فود دونرکبابی عالی و فوق‌العاده با شما صحبت بکنم . ببینید اینکه چه ابعادی را شما در نظر داشته باشید برای مغازه‌ای که میخواهید افتتاح بکنید برای انجام این کار منوط به این داره که  شما چه نوع دستگاهی را می خواهید خریداری کنید .

ابعاد دستگاه کباب ترکی رومیزی

اگر شما دستگاه دونر کباب رومیزی بخواهید بخرید تقریباً ابعادی اندازه ی 50 عمق 100 در ارتفاع 110 داره و شما به هرترتیب روی یک میز کار کوچیک میتونید این دستگاه رو جا بدید و ازش استفاده بکنید یا حتی دو تا از این دستگاه .

ابعاد دستگاه کباب ترکی ایستاده

اگرشما دستگاه کباب ترکی بزرگ دوسیخ بخواهید خریداری کنید تهیه بکنید تقریباً ابعادی بین طوله 120 تا 150 در عمق یک متر در ارتفاع 180 سانت داره .  
  یعنی به هر حال بر مغازه ای که شما میخواین کباب دونر رو به هرترتیب یا بر مغازه میزارید یا داخل مغازه یعنی شما فضایی که برای این دستگاه باید در نظر بگیرید حداقل باید چیزی قریب به 190 یا 180 سانت باشه . ولی کلا اون چیزی که در نظر داشته باشیم برای ابعاد مغازه دونر کبابی که شما برای افتتاح فست فود دونر کباب یا کباب ترکی بخواین در نظر بگیرید فکر میکنم برای ابعاد 30 متر به بالا ابعاد خوبی باشه . خب این مهمه که شما در نظر دارید که این فست فودتون به صورت دلیوری کار بکند یا اینکه مشتری باید بیاد داخلش بنشیند خب به هر حال باید سالن در نظر داشته باشید که چند تا صندلی باید بزارید چند تا میز باید بزارید .

راه اندازی دونر کبابی

همه ی اینها رو در نظر بگیرید ولی اگر شما بخواهید ابعاد مغازه دونر کبابی از یک فست فود دونر کبابی یا کباب ترکی به هر ترتیب دلیوری شروع بکنید باید متراژ نزدیک به 25 تا 30 متر رو شما در نظر بگیرید که حالا باید این چیدمان بشه تکنسین های ما میان اونجا رو بازدید میکنند ، نقشه کش های ما نقشه اونجا رو تهیه میکنند برای شما چیدمان میکنند برای شما و یک نقشه عالی فانتزی  شیک دوس داشتنی برای شما ارائه میدهند که به هر ترتیب وقتی مشتری با شما ارتباط برقرار میکند برایش خیلی مهم است که این دستگاه کجا قرار دارد . شاید به لحاظ مهندسی این ساختار را نشناسد ولی این چیدمان و مرتب بودن این دستگاه ها برای مشتری ها خیلی مهم است و از آن مهم تر این است که تکنسینی که برای شما کار میکند پرسنلی که برای شما کار میکند اون پرسنل نباید پرت انرژی داشته باشد یعنی اینکه همه چیز باید در دسترسش باشد .

راه اندازی فست فود کباب ترکی

پرسنل های شما نباید با هم در تماس باشند وقتی در پیک کاری بسیار بالای شما مدام دارین ساندویچ تولید میکنید و در اختیار مشتریان قرار میدهید . ولی عمدتا فست فودهایی که دونر کباب یا کباب ترکی میفروشند عمدتا دستگاهشان رو در مقابل در قرار میدهند که مشتریها ببینند در حضور مشتری این اتفاق خیلی خوب بیفتد و به هر ترتیب از خوردن این دونر کباب لذت ببرند . به هرترتیب شما متراژی که در نظر میگیرید از 25 متر به بالا باشه ، بستگی به دستگاهتان دارد حتی تاپینگ  ساندویچی که شما در نظر میگیرید برای اینکه بخواهید این ساندویچ رو مواد اولیش را پر کنید 150 خیلی مهمه  سانت باشه 190 سانت باشه 120سانت باشد میز کارهایی که قرار میدید ، سینکی که میزارید .

راه انداز فست فود دونر کبابی

به هر حال با شرکت هایی که شما مشاوره میکنید و این اطلاعات را در اختیار شما میگذارند . باید از حداقل فضای شما استفاده کنند تا شما به بهترین نتیجه دست پیدا کنید. شما میتوانید تمام این تجهیزات ساندویچی و تجهیزات دونر کبابی و کباب ترکی را از شرکت البرز تجهیز تهیه کنید . مشاوران البرز تجهیز در خدمت شما هستند به شما اطلاعات ارائه می دهند به شما مشاوره میدن و بهترین و مناسب ترین راهکار رو در اختیار شما میگزارن تا شما نتیجه بسیار عالی رو دریافت کنید. ممنونم از اینکه تا این لحظه با من همراه بودید . ویدئوهای منو در شبکه های مجازی دنبال کنید و هیچوقت فراموش نکنید که ..

” بهترین کار در دنیا کار کردن با خوراکی هاست”

مشاهده ی انواع دستگاه کباب ترکی

مشاهده ی فیلم دستگاه دونر کباب

صفحه ی اصلی البرز تجهیز 

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید