Support
alborztajhiz logo
close

انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب

ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری

همه چیز در مورد ماشین های ظرفشویی صنعتی

انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب امری بسیار حیاتی برای راه اندازی خط شستشو در ی مجموعه ی غذایی میباشد .هسته اصلی یک ماشین ظرفشویی صنعتی همانند ماشین های خانگی است، اما نحوه عملکرد آن ها با هم بسیار متفاوت است. دو تفاوت بارز در اندازه و قدرت آن هاستکه در انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب باید به این موضوع بسیار دقت کنید . یک ماشین ظرفشویی صنعتی بسیار بزرگتر است و ظرفیت بیشتری برای ظروف دارد.

از این رو معقول است که این ماشین ها برای جبران بار بیشتر، قدرتمندتر باشند. هنوز بسیاری از انواع مختلف ماشین های ظرفشویی صنعتی در آنجا وجود دارد. امروزه مدل های متفاوتی از ماشین های ظرفشویی صنعتی وجود دارد که بسته به نیاز شما قابل انتخاب هستندکه شما با یک انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب میتوانید شرایط ایده عالی را ایجاد کنید. این تفاوت ها عموماً در نحوه شستن، حجم ظروف قابل شستشو و قدرت خلاصه می شوند.

دسته بندی ماشین های ظرفشویی از لحاظ دما

ماشین های ظرفشویی با دمای بالا

در انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب باید بدانید یک ماشین ظرفشویی صنعتی که از آب فوق العاده گرم برای تمیز کردن ظروف استفاده می کند به عنوان ماشین ظرفشویی با درجه حرارت بالا شناخته می شود و به طور کلی از لحاظ قیمتی بالاتر از پسر عموی خود یعنی ماشین ظرفشویی کم دما قرار دارد. یک ماشین ظرفشویی با دمای بالا باید به دمای شستشوی 180 درجه برسد تا به عنوان “درجه حرارت بالا” شناخته شود و توسط بنیاد ملی بهداشت (NSF) تأیید شود.

یک ماشین ظرفشویی با دمای بالا به دلیل قدرت لازم برای گرم کردن آب، از انرژی بیشتری نسبت به مدل کم دما استفاده می کند. این ماشین ها همچنین دارای یک ویژگی خشک سریع هستند که به سرعت ظرف هایی را که تازه از چرخه شستشو خارج شده اند را خشک می کند. علاوه بر این مانند ماشین های دمای پایین مجبور نیستید از محلول ضد عفونی کننده استفاده كنید، زیرا آب گرم به اندازه کافی حرارت دارد تا به درستی ظرف ها را تمیز و ضد عفونی کند. اما خب تولید همچین آب گرمی، باعث ایجچاد حرارت بسیاری پیرامون خود می شود.

ماشین های ظرفشویی با دمای کم

در انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب باید بدانید این نوع ماشینها، برخلاف شستشو با دمای زیاد، از مواد شیمیایی ضد عفونی کننده برای تمیز کردن ظروف استفاده می کند. آب مورد استفاده فقط به اندازه گرم می شود که برای نظافت ظروف ظروف مناسب باشد. به دلیل عدم وجود آب داغ، این ماشین ها بخار و گرمای بسیار کمی نسبت به ماشین های درجه حرارت بالا ایجاد می کنند. این یک مزیت برای بسیاری از مشاغل است زیرا به ایجاد یک محیط کار ایمن کمک می کند. از آنجا که یک ماشین ظرفشویی کم دما به نوعی ماده تمیز کننده نیاز دارد، مهم است که بدانید ماشین شما از چه نوع مواد شیمیایی استفاده می کند. دقیقاً مانند ماشین ظرفشویی خانگی، مدل های صنعتی نیز از مواد شوینده مایع یا پودر استفاده کنند. این نکته حائز اهمیت است که اطمینان حاصل کنید ماده انتخابی به ظروف خاصی مثل بلور یا چینی آسیب وارد نمی کند

دسته بندی ماشین های ظرفشویی از لحاظ استایل

ماشین ظرفشویی زیرکانتری

یکی از بهترین انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری میباشد . این نوع ماشین های ظرفشویی صنعتی، معمولاً کوچکتر و جمع و جور تر از سایر مدل هاست. از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به ماشین های ظرفشویی خانگی است. استایل جمع و جور این ماشین ها آن ها را برای انتخاب برای قهوه خانه ها یا رستوران های کوچک که دارای آشپزخانه کوچکتر هستند و غذاهای کمتری در روز سرو می کنند ، انتخاب خوبی است.

انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب

انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب

ماشین ظرفشویی زیرکانتری ممکن است دارای ویژگی هایی شبیه به مدل های خانگی باشد و استفاده از آن ها را آسان تر می کند. به عنوان مثال، بعضی از مدل ها گزینه های شستشو با دمای کم را دارند که برای صرفه جویی در مصرف انرژی، استفاده

می شود. تفاوت اصلی مدل های صنعتی این است که این ماشین ها در زمان کم و با قدرت باورنکردنی می توانند بارها و بارها ظروف را شستشو دهند. برخی ادعا می کنند که می توان ظرف یک ساعت 20 رک ظرف را تمیز کنند.

ماشین ظرفشویی Hood type

از دیگر راه های انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب متداول ترین نوع ماشین ظرفشویی صنعتی است که بزرگتر از مدل های زیرکانتری است و قابلیت جا دادن چندین رک ظرف را داراست. این ماشین از سوییچ ایمنی برخوردار است و اگر در حین کار درب اصلی باز شود سیستم خاموش می شود.

ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری

ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری

در یک رستوران شلوغ و بزرگتر به عنوان انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب این ماشین ها می توانند ایده آل باشند. چرا که ظرفیت بیشتری دارند و به طور متوسط می توانند ظرف های بیشتری را در زمان کمتری نسبت به مدل زیرکانتری تمیز کنند. البته شایان ذکر است که اگرچه آن ها می حجم بیشتر و با قدرت بیشتری بشویند، اما به همین میزان آب و ماده تمیز کننده بیشتری نیاز است.

ماشین های ظرفشویی شیشه شوی یا لیوان شوی

ماشین لیوان شویی صنعتی SILANOS

ماشین لیوان شویی صنعتی SILANOS

ماشین ظرفشویی شیشه شوی می توانند در اندازه های مختلفی باشند که میتوانند در انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب البته از نوع لیوان شور بسیار ایده آل باشد ، اما نکته مهم در مورد آن ها این است که فقط توانایی شستن سریع و ایمن مقادیر زیادی از ظروف شیشه ای یا لیوان را دارند. این ماشین ها از فشار و توان آبی زیادی برخوردار نیستند، زیرا شیشه شکننده تر بوده و نیاز به حساسیت بیشتری است، به ویژه هنگامی که در دمای بالا گرم می شود. این ماشین های تخصصی قادر به تمیز کردن بیش از 1000 لیوان در یک ساعت هستند. با توجه به این کارآیی ، بیشتر در بارها، کافی شاپ ها و رستوران هایی محبوب هستند که لیوان کثیف زیادی تولید می کنند.

ماشین ظرفشویی تونلی یا نوارنقاله

در انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب این ماشین بزرگترین ماشین ظرفشویی صنعتی موجود است. با توجه به اندازه آن، معمولاً بسیار قدرتمند هستند. برخی از آن ها می توانند روزانه تا 1000 رک ظرف را شستشو کنند. در نتیجه برای آشپزخانه هایی با تولید ظرف کثیف زیاد مناسب است. این ماشین ها هم دارای مدل های کار با دمای کم و هم درجه حرارت بالا هستند. صرف نظر از نوع دما، همه ماشین های ظرفشویی نوار نقاله بدلیل پیچیدگی سیم کشی، نیاز به برقکار و مکانیک تقریبا ماهر دارند، چرا که وظیفه آن ها هم بسیار بزرگ و سنگین است.

ماشین ظرفشویی تونلی خشک کن دار

ماشین ظرفشویی تونلی خشک کن دار

این ها اقسام مختلفی از ماشین ظرفشویی صنعتی بود که برای انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب که برای شما بیان شد. به منظور انتخاب نوع ماشیبن مناسب کسب و کار خود، از این مقدمه می توانید آغاز کنید و به دنیای ماشین ظرفشویی صنعتی وارد شوید. اما تنها نیستید. ما در گروه البرز تجهیز مشاور و راهنمای شما در خرید ماشین ظرفشویی مناسب با نیاز شما هستیم.

مشاهده ی فیلم انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.