Support
alborztajhiz logo
تجهیزات آماده سازی پروتئینی و قصابی
یخ ساز چرخ گوشت صنعتی
تجهیزات آماده سازی کافی شاپ و قنادی
مخلوط کن دستگاه خمیرگیر یخ ساز آسیاب قهوه
close

تاپینگ سرد استیل پیتزا

تاپینگ سرد استیل پیتزا ، این موضوعی است که در این مقاله میخواهم با شما صحبت کنم . دوستان عزیز سلام و درود تاپینگی که کلا از استیل ساخته شده است. استیلی که در تجهیزات صنعتی به کار میرود عمدتا دو لاین متفاوت دارد. یا بگیر است یا نگیر. یعنی یا رطوبت راجذب میکند یا نمیکند. قدم بعدی مرتبط با ضخامت ورق استیلی که در ساخت تاپینگ به کاررفته است ، خواهد بود.

بهترین تاپینگ پیتزا

بعضی از تولیدکنندگان ورق رویه تاپینگی که تولید میکنند را ورق 1 میل میگیرند یا کلا تاپینگ را ورق 1 میل یا 8 دهم (ورق ضخیم) میگیرند. بعضی ورق 5دهم میگیرند .  
  بعضی هاهم بدنه را ورق بگیر کار میکنند چون بدنه دستگاه  بارطوبت کاری ندارد ولی رویه را استیل بگیر میگیرند زیرا با رطوبت مرتبط است. تمام این مسائل هم روی قیمت و هم روی کیفیت تاپینگ موثر است . عمدتا تاپینگ سرد تمام استیل از کفیت خیلی بالایی برخوردار است. وقتی میگوییم تمام استیل ،شما به عنوان خریدار که نگاه میکنید شاید بگویید که خب تمام ظاهر استیل است ، اماداخل تاپینگ هم مهم است که چه ورقی به کاررفته است.کف تاپینگ هم، جایی که شما محصول را ذخیره میکند مهم است که چه ورقی به کاررفته است. سوال های رایج در ارتباط با خرید تاپینگ سرد استیل پیتزا : آیا ورق استیل است یاگالوانیزه ؟ آیا گالوانیزه ضخیم است یا نازک ؟ استیل ضخیم است یا نازک ؟ ورق استیل بگیراست یا نگیر ؟ مخصوصا داخل تاپینگ که ممکن است برفک بزند اگر فریزر باشد و اگر یخجال باشد ممکن است دچار زنگ زدگی شود. تمام این مسائل را در نظر بگیرید حتما با مشاوران خوب و مجرب برای خریدتاپینگ سرد استییل درارتباط باشید.

قیمت تاپینگ سرد استیل

درست است که قیمت تاپینگ سرد استیل کمی بالاتر ازسایر تاپینگ ها است اما به هرترتیب شما باید از تولید کننده کیفیت را بخواهید چون تولید کنندگان عزیز باهرکیفیتی که شما درنظردارید تاپینگ تولید میکنند . نوسان قیمت مرتبط با نوع ورق استیل ضخامت آن و درمجموع کیفیت تاپینگ ،خواهدبود. خدمات پس ازفروش را درنظر بگیرید و قیمت تاپینگ را با دیگر شرکت ها مقایسه کنید و قیمت خوب متناسب با نوع متریالی که برای ساخت تاپینگ به کار رفته را پیداکنید. با مشاوران البرز تجهیز تولید کننده ی تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود در ارتباط باشید تا بهترین راه را در اختیار شما قرار دهند تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید. ممنون از اینکه این مقاله را تا انتها مطالعه کردید ویدیوهای ما را در شبکه های مجازی دنبال کرده و فراموش نکنید که ..

«بهترین کاردنیا،کار کردن با خوراکی هاست»

مشاهده ی انواع تاپینگ پیتزا و ساندویچ

مشاهده ی فیلم تاپینگ پیتزا و ساندویچ

صفحه ی اصلی البرز تجهیز

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید