Support
alborztajhiz logo
close

راه اندازی فست فود دونر کبابی

راه اندازی فست فود کباب ترکی با تجهیزات کباب ترکی دونر کبابی  
  من بهروز مرادی هستم با یک خبر خوب در خدمت شما عزیزانم هستم  . برای اون دسته از دوستانی که میخواهند یک فست فود دونر کبابی یا اینکه فروش کباب ترکی راه اندازی کنند. برای اینکه شما بتوانید یک فست فود دونر کبابی راه ‌اندازی کنید اصلا فکر نکنید که سرمایه بسیار زیادی باید حتماً  بزارید برای این کار یا اینکه تجهیزات خیلی زیادی بخرید . نه ؛

راه اندازی مغازه ی کباب ترکی

شما با یک مغازه ی خیلی کوچک میتوانید راه اندازی فست فود دونر کبابی را داشته باشید . واین رو بدانید شما در هر نقطه این کره خاکی شما اگر دونر کباب بفروشید مشتری های زیادی پیدا خواهید کرد چون مردم واقعا  از خوردنش لذت می برند . شما برای اینکه یک فست فود دونر کباب بتوانید راه‌اندازی کنید اولین چیزی که برای تجهیزات کباب ترکی به آن احتیاج دارید دستگاه دونر کباب است . دستگاه دونر کباب مدل های مختلف دارد که بر حسب نیازتان می توانید آن را انتخاب کنید .

انواع دستگاه کباب ترکی

مثل این چیزی که شما در تصویر میبینید میتوانید یک دستگاه دونر کباب رومیزی تک سیخ با ۴ شعله انتخاب بکنید و خرید کنید . همین مدل را شما میتوانید پایه دار مبله ، کابین دار و یا بدون کابین انتخاب کنید . این دستگاه به صورت تک سیخ دو سیخ و چهار سیخ متحرک و ثابت دارد تولید میشود و وارد میشود در کشورمان و شما میتوانید هر مدلی را که نیاز دارید تهیه کنید بسته به  نیازتون و از داشتنش لذت ببرید . اگر شما دستگاه دونر کباب رومیزی تهیه میکنید قطع به یقین باید یک میزکاری داشته باشید که این دستگاه زیبا رو روش قرار بدید و بتوانید از داشتنش لذت ببرید و کباب ترکی بفروشید .

معرفی تاپینگ ساندویچی

بعد از این دستگاه یکی از مهمترین ابزارهایی که به برای راه اندازی فست فود دونر کبابی نیاز دارید تاپینگ ساندویچ که اصطلاح تاپینگ ساندویچ است . که این یخچال خنک کننده است پایین این یخچال میتواند فریزر یا یخچال باشد و بالای این دستگاه بن ماری هایی قرار دارد یا به زبان ساده لگن استیلی قرار دارد که شما تمام مایحتاج مواد اولیه برای تولید ساندویچ دونر کباب را داخلش میریزید مثل خیار شور گوجه پنیر پیتزا کاهو یا هر چیز دیگه ای که شما داخل ساندویچ تان قرار میدهید میتوانید داخل این بریزید و وقتی که دونر کباب داخل ساندویچ قرار میگیرد ساندویچ روی تاپینگ قرار میگیرد و از داخل این لگن ها شارژ میشود و بعد به مشتری عرضه می شود . یکی دیگر از ابزارهای بسیار مهم دونر کباب چاقوی دونر کباب است . به اصطلاح بهش میگویند چاقوی برقی کباب ترکی که البته در دو مدل موجود هست .

انواع چاقوی کباب ترکی

بعضی از چاقو ها ساده هست مثل چاقو های خانگی ولی خیلی بلند تر و صاف و بعضی از چاقوها به این شکل برقی است که اصطلاحا به این چاقو میگویند چاقوی برقی کباب ترکی. که باز خود این چاقو مدل های مختلفی دارد شارژی سیم دار و به هر ترتیب از کشورهای مختلف دارد وارد میشود و استفاده میشود . این چاقوی برقی کباب ترکی کار را بسیار ساده می کند ، وقتی گوشت سوار میشود روی سیخ دستگاه وقتی شما چاقو رو خیلی آرام روی گوشت می کشید ، گوشت را تکه تکه میکند و روی صفحه استیل پایین میریزد و از اینجا داخل ساندویچ ریخته میشود و بعد اینجا مواد اولیه دیگر شارژ میشود که بعد برای مشتری سرویس داده می شود .

تجهیزات کباب ترکی یا دونر کبابی

که این فوق العاده است شما فقط با داشتن چند تا تیکه محصول می توانید یک فست فود دونر کباب بسیار عالی پر فروش تاسیس بکنید و از داشتنش لذت ببرید و مشتری های  زیادی را جذب کنید برای این اتفاق چون بسیاری از ما دوستان از خوردن دونر کباب لذت میبریم و ابزارهای دیگه ای که شما نیاز دارید مثل میز کار سینک این ها بسته به نیاز تون شما میتوانید اینها رو تهیه بکنید و فست فود دونر کباب تا ن رو با کمترین قیمت و مناسب ترین تجهیزات راه اندازی کنید . ممنونم از اینکه تا این لحظه با من همراه بودید شما می توانید کلیه تجهیزات دونر کباب را از شرکت البرز تجهیز تهیه بکنید و من بهروز مرادی ویدیو های من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از شما بسیار سپاسگزارم و هیچ وقت فراموش نکنید که …

“بهترین کار دنیا کار کردن با خوراکی هاست”

مشاهده ی انواع دستگاه کباب ترکی

مشاهده ی فیلم دستگاه دونر کباب

صفحه ی اصلی البرز تجهیز 

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.