Support
alborztajhiz logo
close

تجهیزات لازم برای راه اندازی کافی شاپ

در این مقاله لیست کاملی از تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کافی شاپ آورده شده است که اگر شما در ابتدای مسیر به فکر تجهیز کافی شاپ خود هستید میتواند بسیار کمک کننده باشد.

تجهیزات کافی شاپ

تجهیزات کافی شاپ

قهوه ساز قطره ای اتوماتیک

از آنجایی که قهوه 30 درصد از سفارشات را در طول روز شامل می شود پس رعایت یکسری نکات در انتخاب دستگاه قهوه ساز بسیار ضروری است. اول اینکه به اندازه کافی بادوام باشد که مقدار زیادی قهوه در روز تولید کند، به اندازه کافی سریع باشد تا بتواند پاسخگوی تقاضا خصوصا در شلوغ ترین زمان های روز برای مشتریان (معمولاً صبح ها)باشد، و به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند مقدار قابل توجهی قهوه را در روز تولید کند.

بیشتر کافی شاپ ها چندین دستگاه قهوه ساز داند که می توانند به صورت همزمان قهوه ترکیبی هم تولید کنند، بیشتر صاحبان موفق کافی شاپ ها پیشنهاد می كنند سه یا چهار مخلوط را به طور هم زمان در دسترس داشته باشید، برای ارائه محصولی با طعم متفاوت و مورد رضایت مشتری.

دستگاه اسپرسو ساز با کیفیت بالا

بیشتر نوشیدنی های بر پایه قهوه که مشتریان شما سفارش می دهند بر شامل یک عنصر اسپرسو هستند، یا به صورت تنها یا در ترکیب با بخار شیر، بنابراین خواه ناخواه شما به یک دستگاه اسپرسو ساز قوی احتیاج دارید. انواع و اقسام دستگاه های اسپرسو متفاوتی در بازار موجود است که شما بسته به نوع نیاز و مقدار بودجه ای که دراختیار دارید می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

آسیاب قهوه صنعتی راه اندازی کافی شاپ

از آنجایی که نگهداری دانه های قهوه باعث حفظ تازگی و  عطر قهوه می شود بنابراین شدیدا توصیه می شود با تهیه یک دستگاه آسیاب قهوه، دانه های این محصول را به جای پودر آن تهیه کنید، زیرا هم عطر قهوه خیلی تازه باقی می ماند و هم طعم بسیار مطلوبی دارد.

شیر و آب

درست است که این دو محصول جزء دسته تجهیزات به حساب می آیند ولی دو عنصر بسیار حیاتی هستند که لازم دیدیم در ایست ما قرار داده شوند. مایعات مناسب و با کیفیت بالا برای تهیه و مخلوط کردن نوشیدنی های قهوه می توانند تفاوت بسیار زیادی در کیفیت محصولات نهایی شما ایجاد کنند.

شیر:  از آنجایی که شیر در ترکیب با قهوه و به صورت بخار برای تهیه لاته و کاپوچینو استفاده می شود طعم و تازگی و کیفیت آن بسیار مهم است. پس حتما یک محل مطمئن برای تهیه شیر کافی شاپ خود پیدا کنید.

آب: از آنجایی که اکثر ترکیبات ما شامل آب است بسیار مهم است که از آبی با مواد معدنی پایین استفاده شود، چون هم باعث طعم بهتر محصول نهایی است هم آسیب کمتری به دستگاه قهوه ساز ما وارد می کند.

یخچال

وقتی کافی شاپ خود را راه اندازی می کنید، نیازبه یخچال برای نگهداری مواد غذایی تازه و لبنیات خواهید داشت. شما هم به یخچال درب شیشه ای برای قرار گیری از فضای عمومی کافی شاپ دارید هم یخچالی در پشت کانتر برای نگه داری مواد اولیه. انتخاب نوع یخچال از نظر زیبایی شناختی هم امری مهم است زیرا هم باید محصولی با طراحی زیبا باشد که به فضایی ما زیبایی ببخشید هم از لحاظ کارایی و استفاده ساده و کار با آن راحت باشد.

اجاق گاز ، توستر و دستگاه هایی برای پخت و پز

اگر در منو کافی شاپ شما انتخاب هایی از غذای گرم هم وجود داشته باشد، که تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که حداقل 60 درصد کافی شاپ ها این نوع غذاها را هم شامل می شوند، شما به دستگاه هایی برای تهیه سریع غذای خود نیاز دارید، که جمله ضروری ترین آنها توستر، اجاق گاز و ماکروویو است.

مخلوط کن حرفه ای

امروز طرفداران نوشیدنی ها و آبمیوه های ترکیبی بسیار زیاد شده اند، در تحقیقاتی که به عمل آمده نشان داده نسبت به این نوشیدنی ها خصوصا نوشیدنی های ترکیبی فصلی نسبت به گذشته 20 درصد افزایش یافته است. لذا ضروری است که در آشپزخانه کافی شاپ خود یک یا چند مخلوط کن قوی برای تهیه این نوع نوشیدنی ها داشته باشید.

تجهیزات امنیتی راه اندازی کافی شاپ

هر نوع تجارتی برای حفظ امنیت محیط کار، مشتریان و کارکنان نیاز دارد یک سری اصول امنیتی را رعایت کند. این اصول شامل تهیه و نصب تجهیزات امنیتی از قبیل دوربین، سیستم هشدار حریق، سیستم هشدار سرقت و .. می باشد. انتخاب های متنوعی در بازار جهت تهیه محصولات امنیتی و تجهیزات نظارتی وجود دارد. بهتر این است که شرکتی را پیدا کنید که نظارت بر نصب و راه اندازی را انجام داده و تجربه و تخصص لازم در این زمینه را جهت مشاوره به شما داشته باشد.

مطمئنا صرف مقداری هزینه جهت رعایت اصول امنیتی در همان ابتدای کار میتواند از خسارت و زیان ناشی از سرقت یا هرنوع از دست رفتن سرمایه جلوگیری کند.

مشاهده تجهیزات کافی شاپ در فروشگاه

مشاهده ویدیو تجهیزات 

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.