Support
alborztajhiz logo
تجهیزات آماده سازی پروتئینی و قصابی
یخ ساز چرخ گوشت صنعتی
تجهیزات آماده سازی کافی شاپ و قنادی
مخلوط کن دستگاه خمیرگیر یخ ساز آسیاب قهوه
close

معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی

 تاریخچه ی ماشین ظرفشویی صنعتی

 

تاریخچه ی معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی بسیار جذاب میباشد که به شما عزیزان ارائه میداریم . ماشین ظرفشویی صنعتی سال‌ها پیش به بازار جهانی معرفی شد توسط خانمی اختراع شده و عملکرد این دستگاه با این تاریخچه ی معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی بسیار زیبا به این شکل بود یک باکس چوبی بود که ظروف را داخل آن می گذاشتند و با فشار آب ظروف شسته میشد . بعد از گذشت مدت زمانی از تاریخچه ی معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی یک اتفاق عجیبی برای این دستگاه افتاد در نمایشگاه نیویورک از دستگاهی رونمایی شد که با آب گرم شستشو میکرد و حیرت انگیز بود و طرح پاشش آب داشت و علیرغم اینکه این خانم این ماشین را تولید کرد که برای منازل خانمها دیگر ظرف نشویند ، اما رستوران ها و کافی شاپ ها از این دستگاه استقبال کردند.

معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی

و برای رستوران و کافه خود این دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی را خریداری کرده و در مجموع های غذایی هتل ها از این دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده کردند و این دستگاه با این تاریخچه ی معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی جذاب جایگاه بسیار عالی پیدا کرد بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از تاریخچه ی ماشین ظرفشویی شرکت ها متوجه شدند که این دستگاه ظرفشویی صنعتی می‌تواند مقام خیلی خوبی در رستوران ها و فست فودها پیدا کند و تاریخچه ی ماشین ظرفشویی عالی را رقم بزند .

معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی

معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی

از این جهت شروع به تولید ماشین ظرفشویی کردند و کمپانی های بزرگی همچون هوبارت ، زانوسی ، الکترولوکس ویرپول و پورتابیانکو توانستند این دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی را تولید کرده و به بازار عرضه کنند و جزئی از تاریخچه ی معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی بشوند . و امروزه ماشین های ظرفشویی صنعتی در انواع مدل ها در بازار تولید و عرضه گردیده و جایگاه بسیار عالی پیدا کرده است .

معرفی لیوان شور صنعتی

این دستگاه در مدل های مختلف تولید میشود مدل اول و کوچک این دستگاه مدل لیوان شور ظرفشویی می باشد . مدل لیوان شور که رومیزی اصطلاحا به آن می‌گویند شما فقط کافیست که داخل سبد آن استکان لیوان و گیلاس های خود را بچینید و یا پیاله های خود را بچینید دستگاه شروع به شستن لیوانهای شما میکند تقریبا در مدت زمان ۴ دقیقه پروسه است که هر سبد را شستشو می کند دستگاه لیوان شور صنعتی .

ماشین لیوان شویی صنعتی

ماشین لیوان شویی صنعتی

دستگاهی عالی با تاریخچه ی ماشین ظرفشویی صنعتی عالی که کار کافه ها را بسیار راحت کرده است چون بسیاری از کافه‌ها عمده ی ظروف شان لیوان و گیلاس و استکان است و نیاز به دستگاهی داشتند که بتواند این ها را شستشو بکند چون نمونه‌های بزرگتر برای کافه های کوچک عملکردی ندارد وآنها مشکل جانمایی دارند و از این جهت از دستگاه لیوان شور رومیزی استفاده می‌کنند .

معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری

ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری

ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری

 مدل دیگر مدل 540 بشقاب می باشد که بسیار پرفروش عالی و حتی امروزه در منازل هم از این دستگاه استفاده می‌کنند دستگاه ماشین ظرفشویی 540 بشقاب هر سبد را در مدت زمان سه دقیقه شستشو می کنند و با آبکشی نهایی 97 درجه و در نهایت در هر پروسه شستشو هر سبد 3 لیترآب مصرف می‌کند و این میزان حیرت انگیز است و عملکرد فوق العاده عالی دارد و در رستوران های کوچک و کافی شاپ ها از این دستگاه بسیار استقبال کرده و استفاده می‌کنند و همانطور که گفتم امروزه در منازل نیز از این دستگاه استفاده می‌شود.

معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده 1200 بشقاب

 نمونه دیگر ماشین ظرفشویی صنعتی 1200بشقاب یا هودتایپ . ماشین ظرفشویی صنعتی هود تایپ پرفروش ترین مدل ماشین ظرفشویی صنعتی برای انواع کمپانی ها می باشد . ماشین ظرفشویی صنعتی 1200 بشقاب این قابلیت را دارد که هرسبد را تنها در یک دقیقه شستشو بکند و این قابلیت حیرت انگیز است امروزه ماشین ظرفشویی صنعتی 1200 بشقاب زانوسی ماشین ظرفشویی صنعتی الکترو لوکس  ،ماشین ظرفشویی صنعتی پورتاویانکو و حتی ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی در مدل 1200 بشقاب به بازار عرضه شده و در حال تولید می باشد و جایگاه بسیار عالی در بین کاربران پیدا کرده است .

این ماشین دارای ویلر 20لیتریست که دمای آب ، آب بکشی  این دستگاه97 درجه می باشد که تمامی باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برد فقط کافیست که شما سبد را داخل دستگاه گذاشته کمی مایع داخل آن بریزید و بعد از آن دستگاه را روشن کنید بعد از آن که دستگاه را روشن کرد تنها بعد از گذشت یک دقیقه سبد شستشو شده به شما تحویل می دهد .

ماشین ظرفشویی هودتایپ سیلانوس ایتالیا

ماشین ظرفشویی هودتایپ سیلانوس ایتالیا

ماشین ظرفشویی صنعتی 1200 بشقاب به دلیل فاصله زیادی که بین پره هایش می باشد ، شما می توانید داخل آن سینی سلف سرویس را هم شستشو کنید ولی در ماشین ظرفشویی 540 بشقاب این قابلیت وجود ندارد زیرا وقتی سینی سلف سرویس را داخل سبد می‌گذارید و داخل دستگاه قرار می دهید پرده های پاشش  به سینی گیر می‌کند ولی در مورد ماشین ظرفشویی 1200 بشقاب اینطور نیست .

این ماشین از بدنه استن لیس استیل ساخته شده و یک برد دیجیتال دارد که شما با آن فرمان می دهید و بعد از آنکه به آن فرمان دادید دستگاه شروع به کار کردن می کند و تمامی عملکردهای شستشو و آبکشی را انجام داده و در نهایت ظروفی شسته شده ، عالی ، درجه یک به شما تحویل می دهد . ماشین ظرفشور صنعتی 1200 بشقاب دارای میز ورود و خروج می باشد

ماشین ظرفشویی 1200 بشقاب پورتابیانکو

ماشین ظرفشویی 1200 بشقاب پورتابیانکو

که میز ورود و خروج بسته به نیاز مشتری و محیط و فضایی که دارد طراحی شده و در ابعاد یک متر ،یک و نیم متر ، یک و نود سانت به مشتری ارائه می گردد و در بعضی موارد نیز میز ورود در قسمت راست دستگاه در بعضی موارد میز خروج در قسمت چپ دستگاه قرار دارد و بر روی آن شیر شاور صنعتی قرار می‌دهند که سبد ظروف کثیف قبل از اینکه وارد ظرفشویی هودتایپ شودکمی روی آب پاشیده و بعد وارد سبد می‌شود و بعد وارد دستگاه می شود و شستشو می شود .

معرفی ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی 2000 بشقاب

بعد از آن می‌رسیم ماشین ظرفشویی صنعتی 2000 بشقاب ماشین ظرفشویی حیرت انگیز تونلی ریلی و در دو مدل خشک کن دار و بدون خشک کن به بازار عرضه شد. این ماشین ظرفشویی که مخصوص رستوران های بزرگ ،کیترینگ ها ، هتل ها و تالارها و آشپزخانه صنعتی سازمانها ارگانها می باشد در این حوزه بسیار کاربردیست و دقیقا این دستگاه هم همچون دستگاه زیر کانتری تنها با 3 لیتر آب یک سبد را برای شما شستشو می کند و بعد از اینکه شستشو کرد  در مدل خشک کن دار ظروف را خشک کرده و از دستگاه خارج می کند ولی در مدل های معمولی به این شکل نیست . بعد از آبکشی 97  درجه ظروف خارج می‌شوند .

 

 تفاوت عمده ی ماشین ظرفشویی تونلی و ریلی با هود تایپ اینست که این دستگاه بر روی آن نوار نقاله و ریل قرار دارد که دیگر نیازی به این نیست که کاربر سبد را داخل دستگاه بگذارد و بردارد  فقط کافیست که در ابتدای ریل سبد گذاشته شود و پشت سر هم سبد ها وارد دستگاه شده و شستشو میشود.

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی

ماشین ظرفشویی ریلی که از بدنه استیل تشکیل شده و دیجیتال می باشد. سیستم شستشوی متمرکز دارد پره های پاشش آب که به صورت موازی در کنار هم قرار گرفته اند مقدار آب مشخص را از بالا و پایین با فشار بسیار زیاد به ظروف پاچیده و شستشوی یکدست و یکنواختی را به شما ارائه میدهند همانطور که گفتم این دستگاه مناسب آشپزخانه های صنعتی و بزرگ می باشد زیرا که خروجی بسیار بالایی دارد و فوق العاده است .

معرفی تاریخچه ی ماشین ظرفشویی صنعتی

دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی 1200 بشقاب و 540 بشقاب و هود تایپ وتونلی را می توانید از البرزتجهیز بزرگترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش و فروش ماشینهای ظرفشویی تهیه کنید و ماشین‌های ظرفشویی خود را هر ۶ ماه یکبار توسط تکنسین های مجرب البرز تجهیز سرویس کنید تا به مرور زمان این دستگاه ها دچار مشکل نشوند زیرا که ماشین ظرفشویی صنعتی باید هر چند وقت یکبار سرویس شود . به دلیل آهکی که داخل آب قرار دارد بویلرها و المنت های دستگاه آسیب می‌بینند و همینطور از مایع ظرف شویی و یا پودر ظرفشویی صنعتی بسیار عالی و درجه یک استفاده کنید پودر ظرفشویی صنعتی که استفاده میکنید میتوانید از البرز تجهیز تهیه کنید باید درجه یک باشد کیفیت شست و شوی بسیار بالایی داشته باشد که شستشوی عالی و درجه یکی را به شما ارائه دهد .

معرفی مایع شستشوی ماشین ظرفشویی صنعتی

مایع شستشوی ماشین ظرفشویی صنعتی

مایع شستشوی ماشین ظرفشویی صنعتی

 

 شما میتوانید از این پودر برای شستشو استفاده کنید و مایع جلادهنده و رسوب زدا هم باید داشته باشید که هر چند وقت یکبار داخل دستگاه ریخته تا تمامی رسوب ها از بین برود و مایع جلادهنده را هر بار که شستشو را میخواهید انجام دهید کمی داخل دستگاه ریخته و تمام ظروف شما را جلا می دهد البته در بسیاری از ماشین های ظرفشویی پمپ مایع جلادهنده وجود دارد که در مرحله نهایی کمی پمپ می‌کند و آن چند قطره ای که بر روی ظروف میریزد سبب جلا دادن ظروف می‌شود

معرفی لوازم جانبی ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی دارای لوازم جانبی است از جمله لوازم جانبی میز ورود خروج است که برای ماشین ظرفشویی 1200 بشقاب و تونلی استفاده می‌شود و مایع های شستشو و پودر شستشو که برای تمامی ماشین های ظرفشویی صنعتی استفاده میشود .

سبد ماشین ظرفشویی صنعتی

سبد ماشین ظرفشویی صنعتی

شیر آب رو سینکی اهرمی مخصوص ظرفشویی

شیر آب رو سینکی اهرمی مخصوص ظرفشویی

 امروزه ماشین های ظرفشویی صنعتی زانوسی ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس ماشین ظرفشویی صنعتی پرتابیانکو  ، صنعتی ماشین ظرفشویی صنعتی هوبارت ، ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی و ماشین ظرفشویی صنعتی البرز در بازار موجود است و شما می توانید این دستگاه را تهیه کنید و بسیار عالی نسبت به بودجه خود در آشپزخانه خود جانمایی کنید و از داشتن آن لذت ببرید و بهترین و دقیق ترین و بیشترین خروجی را داشته باشید .

ماشین ظرفشویی باعث میشود که ظروف شما شکسته نشود ، از آسیب دیدن ظروف شما جلوگیری می کند راندمان کار شما را بسیار بالا می‌برد نیروی انسانی شما را تعدیل می‌کند و دیگر نیازی نیست شما حقوق های کلانی را برای شستشوی ظروف پرداخت کنید فقط کافیست که شما یک ماشین ظرفشویی تهیه کنید.

مشاهده ی لیست قیمت و مشخصات انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

مشاهده ی فیلم انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

 

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید