Support
alborztajhiz logo
close

ملزومات راه اندازی خط تولید همبرگر دست ساز در فروشگاه خود

بی شک همبرگر یکی از پرطرفدار ترین خوراکی های حال حاضر در ایران و جهان است. اگر چه همبرگر از دسته غذاهای وارداتی بوده و ساخته ذائقه ایران نیست، اما بدون اغراق همبرگر ایرانی از خوش طعم ترین همبرگرهای جهان است.

همانطور که می دانید جلب نظر ذائقه ایرانی کار راحتی نیست! به همین دلیل رقابت بین کارخانه ها و در ادامه زنجیر فست فود ها، در تولید و عرضه همبرگر با بهترین طعم، بسیار بالاست. از این رو فکر ایجاد دستور تهیه انحصاری و دستکاری طعم برگر به منظور رسیدن به همبرگری پرطرفدار، تمام فست فود و رستوران ها را با خود درگیر کرده است. به همین جهت امروزه راه اندازی خط تولید همبرگر در فست فود و رستوران ها در حال تبدیل شدن به امری رایج و البته تخصصی است. اما برای تولید یک همبرگر دست ساز در وسعت یک فست فود یا رستوران، چه ابزار و ماشین آلاتی نیاز است؟

با ما همراه باشید تا لیست کاملی از تجهیزات تولید همبرگر را برای شما ارائه دهیم. در ضمن نیازی نیست که شما به تنهایی اقدام به خرید تجهیزات کنید ، نگران نباشید مشاوره با تیم حرفه ما می تواند کمک بسیاری به شما جهت خرید تجهیزات و راه اندازی فست فود نماید

همبرگر دست ساز

همبرگر دست ساز

1- سردخانه

شما پس از تهیه گوشت مورد نیاز خود، نیازمند محل مناسبی جهت نگهداری آن هستید. سردخانه اولین نیازمندی شماست. درجه برودت سردخانه نگهداری گوشت ۲۰ تا ۲۵ درجه زیر صفر می باشد.

2- دستگاه برش گوشت یا گیوتین

دستگاه  برش به منظور خرد کردن و قطعه قطعه کردن لاشه گوشت بدون استخوان و البته منجمد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه بسته به نیاز در ابعاد و قدرت مختلف وجود دارد.

3- چرخ گوشت

بی شک چرخ گوشت از دسته لوازم ضروری و عضو جدایی ناپذیر همبرگر است.

4- دستگاه میکسر یا مخلوط کن

حال نوبت به اعمال دستور تهیه انحصاری شما رسیده. اما با چه وسیله ای؟ بله، میکسر. این دستگاه مواد شما را با هم مخلوط کرده و علاوه بر پخش ادویه و سایر مواد به صورت یکنواخت در ترکیب شما، باعث ایجاد بافتی مناسب در معجون شما می شود.

5- دستگاه یخ ساز

دستگاه یخ ساز نه تنها در تهیه همبرگر بلکه در بخش های مختلف یک رستوران و فست فود ابزاری کاراست. یخ باعث افزایش جذب پروتئین و آب موجود در همبرگر شده و تاثیر مستقیم در کیفیت همبرگر شما دارد.

6- دستگاه همبرگرزن

و اما اصلی ترین ابزار تولید یک همبرگر دست ساز، دستگاه همبرگرزن است. دستگاهی که در مرحله آخر تولید همبرگر قرار دارد و بسته به ظرفیت تولید و مصرف شما، دارای دو مدل نیمه اتوماتیک و اتوماتیک است. این دستگاه قادر است تا در سایز و وزن مختلف، به مخلوط آماده شده شما شکل دهد و آن را آماده طبخ کند.

همبرگر زن

فیلم محصولات

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.