Support
alborztajhiz logo
close

گریل صنعتی و کاربردهای آن در تجهیزات فست  فود 

گریل صنعتی و کاربردهای آن در تجهیزات فست  فود  این موضوعی است که میخواهیم راجع به آن با شما صحبت کنیم . ما درمجموع 2مدل دستگاه گریل صنعتی داریم یک مدل گریل صنعتی ذغالی و مدل دیگر دستگاه گریل صنعتی روغنی.

تعریف گریل ذغالی

گریل ذغالی گریلی است که دارای سنگ ذغال است واز زیربه آن شعله می خورد وسنگ های ذغالی داغ شده وحرارت می بینندو حرارت رابه روی صفحه چودن شیاردارمنتقل می کند وصفحه داغ می شود.درزیر آن شعله uشکل وجود دارد و شما میتوانید روی آن استیک،مرغ گریل شده ،هات داگ  بپزید. خیلی موارد دیگر که شما می توانید از دستگاه گریل استفاده کنید.فوق العاده و بسیارعالی است. دقت کنید که گریلی که استفاده می کنید حتما دارای شعله  Uشکل باشد که دما را یکنواخت روی صفحه پخش کند.

تعریف گریل روغنی

 نوع دیگرگریل روغنی است.درروی گریل روغنی می توانیداستیک،برگر، هات داگ و بندری درست کنید.حتی قارچ و پنیرو.. وخیلی موارد زیاد دیگر که از دستگاه گریل روغنی می توانید استفاده کنید. درخیلی از برگر فروشی ها قبل ازاینکه برگر و یا مواد را داخل نان بگذارند،نان راروی این شعله وصفحه چودن  گریل قرار میدهند تا هم خوب ترد شود وهم اینکه ظاهر زیبایی پیدا می کند. یک دستگاه گریل چه نوع ذغالی و چه نوع روغنی می تواند محصولات زیادی را برای شما آماده کند و بسیار پر کاربر است. اگرشما میخواهید یک مغازه ساندویچ فروشی تاسیس کنید که درآن ساندویچ ارائه دهید، لزومی ندارد که حتما دستگاه های زیاد وعجیب و غریبی تهیه کنید .  
  شما با تهیه یک گریل ذغالی یا روغنی و یا حتی مرکب یا ترکیبی میتوانید خوراکی های بسیار بسیار خوشمزه در انواع مختلف تهیه کنید.و از فروش آن  لذت ببرید. امیدوارمیم گریل صنعتی و کاربردهای آن را به زیبایی بشناسید تا انتخابی دقیق و درست را داشته باشید .

نمایندگی کریل صنعتی تجهیزات فست فود

شمامیتوانید دستگاه گریل صنعتی  را ازشرکت البرزتجهیز تهیه کنید. مشاوران ما درخدمت شما هستند و تمام اطلاعات رادراختیارشما قرار خواهند داد. تمام ویدیوهای مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنید.ویدیوهایی درحوزه تجهیزات کافی شاپ ورستوران و فست فود. انشالله که با اطلاعاتی که دراختیار شما قرار میدهیم بتوانید خرید دقیق و مناسبی داشته باشید . بامشاوران البرزتجهیزدرتماس باشید 02144232301 که به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب راداشته باشید. ازاینکه این مقاله را تا انتها مطالعه کردید از شما سپاسگزارم. ویدیو های مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنیدوبامشاوران البرزتجهیز در ارتباط باشید تا آنها بهترین انتخاب رابه شما معرفی  کنند. فراموش نکنید که…

بهترین کار دنیا کار کردن با خوراکی هاست 

دیدن انواع گریل صنعتی

مشاهده ی فیلم معرفی گریل صنعتی

فروشگاه البرز تجهیز 

WhatsApp
Telegram

1 دیدگاه در “گریل صنعتی و کاربردهای آن در تجهیزات فست  فود 

  1. یاشا گفت:

    سلام تشکر از توضیحات شما

    بنظرتون استیک مرغ روی گریل روغنی طعم بهتری داره یا ذغالی؟

    با گریل روغنی میشه قارچ و فلفل دلمه‌ای و اینجور چیزا رو تفت داد؟

    اگه مرغ مزه دار شده رو روی گریل روغنی بذاریم نمیچسبه و زیاد کثیف نمیکنه سطحو؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.