دوستان عزیز سلام

راه اندازی رستوران

آیا می دانستید راه اندازی یک رستوران نیز همچون راه اندازی یک کافی شاپ و فست فود ، از حساسیت بسیار بالایی  برخوردار است ؟
در نظر داشته باشید که جهت راه اندازی رستوران خود با مشاورین حرفه ای که اشراف کامل به کیفیت دستگاه داشته باشند ، مشاوره داشته باشید که بتوانند مشاوره ای بسیار عالی و کارآمد را به شما دوست عزیز ارائه دهند .تا بهترین و مطلوب ترین انتخاب را در خرید خود داشته باشید .
دربحث خریداری تجهیزات رستوران ، آگاهی کامل به ماشین آلات بسیار حائز اهمیت می باشد ، به این دلیل که بسیاری از تجهیزاتی که دربحث رستوران استفاده می شوند ، ازجنس استیل نیز ساخته شده و محصولات تولیدی از جنس درجه 1و درجه 2 می باشند .
 بعضا در خرید یک اجاق گاز4 شعله ی فردار ،  با چندین پیشنهاد قیمت باید قیمتی انتخاب شود که هم کیفیت بسیاربالایی داشته باشد وهم قیمت مناسبی نسبت به نمونه های مشابه خود .

در خاطر بماند که مشاورین حرفه ای و زبده می توانند در این زمینه شما را یاری کنند .

راه اندازی کیترینگ

عموما پروژه های بسیار بزرگی را در برمی گیرد. سازمان ها و ا رگان های بزرگ که با حضور پرسنلین زیادی می باشد .  حتی آشپزخانه های بیمارستان ها که ازوسعت زیادی برخوردارند نام کیترینگ به آنها اطلاق می گردد .امروزه  تجهیزات و ماشین آلاتی که برای مصرف درآشپزخانه های بزرگ یا کیترینگ استفاده می شودتجهیزات بسیار حرفه ای هستند همچون  دستگاه پخت ترکیبی رشنال که یکی از اصلی ترین و جدیدترین ماشین آلات درحوزه ی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی محسوب می شودکه در بسیاری از کیترینگ های بزرگ درسرتا سر دنیا ازاین دستگاه استفاده  می گردد . در نظر داشته باشید راه اندازی یک کیترینگ مثل کیترینگ شرکت های هواپیمایی قطعا باید تمام این موارد ذکر شده را دارا باشد .مشاوران حرفه ای در این زمینه باید دقت نظربسیار بالایی به نوع خوراکی ای که میخواهد تولید شود و نیز سرعت و زمان ارائه ی غذا داشته باشند . تمام این مسائل باید کنار یکدیکر گذاشته شود تا در نهایت یک خط تولید خوراک بسیارفوق العاده با سرعت عالی و کیفیتی بی نظیررا در خدمت مصرف کنندگان قرار دهند.نیاز می باشد جهت راه اندازی یک کیترینگ با مشاورانی در ارتباط باشید که در این حوزه با سالها تجربه و اشراف کلی به کلیت ساختار تجهیزات آشپزخانه های صنعتی بتوانند شما را راهنما باشند .

راه اندازی یک کافی شاپ

یکی از تخصصی ترین شاخه ها در حوزه های تجهیزات آشپزخانه های صنعتی محسوب می شود . به این دلیل که دارای اقلام بسیار زیاد و متنوعی می باشد .
از مخلوط کن های صنعتی گرفته تا دستگاه های قهوه ساز ، یخ سازهای صنعتی و بسیاری محصولات دیگر.
در نظر داشته باشید با مشاورانی مشورت کنید که اشراف کامل به این دستگاه ها و تجهیزات داشته باشند و در صورت لزوم ، تجهیزات حرفه ای تریا معمولی تری را بتوانند به شما معرفی کنند .
 در بعضی مواقع تجهیزات دست دوم نیز به شما معرفی می گردد که یک مشاوره بسیارزبده وحرفه ای می تواند در این زمینه ازصحت وسلامت دستگاه آگاه باشد ، تا انتخابی صحیح جهت خرید برای شما دوست عزیز در نظر گرفته شود .

راه اندازی یک فست فود …

با تجهیزات پخت سوخاری ، پیتزا و برگر می باشد . شخص راه انداز در این حوزه  باید اشراف کامل به تمام تجهیزاتی که دراین زمینه وجود دارد داشته باشد.
شناخت کامل از یک دستگاه پخت سوخاری و آگاهی کامل به ریزه کاری ها و جزئیات آن دستگاه .
در نظر داشته باشیدکه جهت  راه اندازی خط پیتزا ، خط تولید و بیگرنیاز می باشد که شما دوست  عزیز با مشاورین حرفه ای که در این زمینه بتوانند راهکارهای بسیار عالی ای را به شما ارائه دهند گفتگو داشته باشید .
گاهی اوقات نیازمی باشد که برای تولید یک خط برگر از تجهیزات خارجی استفاده شود یا برای راه اندازی یک خط تولید پیتزا از تجهیزات ایرانی نیز استفاده گردد . پیشنهاد ما برای شما جهت راه اندازی یک فست فودبا بهترین و مطلوب ترین نتیجه ، مشاوره با مشاوران زبده کاردان ومتخصصمی باشد .

پاسخگوی شما دوست عزیز

09122349715
09202520067
02144209009
02144232301