Support
alborztajhiz logo
close

دستگاه فلافل زن ارزان

 دستگاه فلافل زن ارزان یا به عبارتی دستگاه فلافل زن رومیزی ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ فلافل در ساعت 

سرخ کن دستگاه فلافل زن اتوماتیک رومیزی حتماً بایدظرفیتی متناسب با ظرفیتی که شما می خواهید فلافل درست کنید داشته باشد.

می خواهم راجع به دستگاه فلافل زن ارزان رومیزی ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ فلافل در ساعت باشما صحبت کنم.

کار با دستگاه فلافل زن

دکمه مشکی دکمه روشن و خاموش است که بعد از زدن به برق روشن می‌شود.

وقتی که دکمه را زدید صفحه نمایشگر به رنگ آبی روشن میشود و فن دستگاه استارت میخورد

فن دستگاه سبب گردش هوا درداخل اتاقک موتور دستگاه می‌شود که هم برد الکتریکی دستگاه زیاد گرم نشود و هم و هم موتور دستگاه گرم نشود. 

هوای داخل را بیرون میکشد و هوای متعادل ایجاد می‌کند.

 بعداز اینکه دستگاه راروشن کردید با دکمه سبز دستگاه شروع به کار کردن میکند

دستگاه فلافل زن رومیزی

حالا این دستگاه فلافل زن ارزان در حالت نرمال کار میکند و فلافل ها را دانه دانه میندازد داخل مخزن

و بعد از این که مخزن دوم پرشد مخزن اول خالی میشود و این روند در حال تکرار شدن است .

بعد دستگاه را با دکمه قرمز خاموش میکنید .

بعد از اینکه دستگاه خاموش شد برد این دستگاه قابلیت خیلی عالی دارد هم میتوانید سرعت آن را تنظیم کنید با دو عدد دکمه.

 قابلیت خیلی عالی این دستگاه  این است که کاری بکنیم که وقتی فلافل را انداخت و بعد از دو یا سه  ثانیه بعدی را بندازد.

این کار چه کمکی به شما می کند؟

کاربری که بالای  دستگاه فلافل زن ارزان اتوماتیک ایستاده قطعاً با یک ملاقه استیل با یک دست  فلافل هایی که تازه می افتد داخل مخزن را می کشاند کنار تا راحت تر کنترل بکند

که مثلاً فلافل هایی که در زیر دستگاه هست و تازه ریخته شده و فلافل هایی که در مقابل جلوی در حال پخته شدن است با هم درگیر نشوند.

این کار به کنترل شما کمک میکند و باعث میشود فلافل های شما یک دست پخته شودو زیاد نسوزد و خام نماند.

زمان وظرفیت تنظیم شده در ساعت را خودتان میتوانید تنظیم کنید

که مثلا هزار فلافل در ساعت هر ۳ثانیه داخل روغن بریزد.این عملکرد. را هر دستگاهی ندارد. 

دستگاه های مدرن و جدید این قابلیت را دارند این کار کاربر را بسیار راحت میکند که شما فلافل های یک دست داشته باشید.

خدمات پس از فروش دستگاه فلافل زن اتوماتیک

 این دستگاه ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارد و یک مطلب مهم اینکه شما اگر دستگاه را از صبح تا شب بگزارید روشن باشدهیچ  اتفاقی برای دستگاه رخ نمی‌دهد.

فقط و فقط باید داخل مخزن پر مایع فلافل باشد.

یعنی کاربر وقتی دید مخزن خالی میشود مواد اولیه را داخل آن بریزد و تمام مراحل را از ابتدا تکرار کند.

پشت سر هم فلافل تهیه کنید.

ودر آخر وقتی  کار دستگاه تمام شد و رستوران تعطیل شد  میتوانید تمام این قطعات را از دستگاه خارج کنید خیلی عالی دستگاه را بشورید و برای فردا اماده کنید .

 شما عزیزان میتوانید این دستکاه را ازالبرز تجهیز تهیه کنید.

فراموش نکنید که بهترین کار دنیا کار کردن با خوراکی هاست.

برای دیدن انواع دستگاه فلافل زن اینجا کلیک کنید .

بازگشت به فروشگاه

فیلم محصولات

دستگاه فلافل زن ارزان  دستگاه فلافل زن ارزان یا به عبارتی دستگاه فلافل زن رومیزی ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ فلافل در ساعت  سرخ کن دستگاه فلافل زن اتوماتیک رومیزی حتماً بایدظرفیتی متناسب با ظرفیتی که شما می خواهید فلافل درست کنید داشته باشد. می خواهم راجع به دستگاه فلافل زن ارزان رومیزی ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ فلافل در ساعت باشما صحبت کنم. کار با دستگاه فلافل زن دکمه مشکی دکمه روشن و خاموش است که بعد از زدن به برق روشن می‌شود. وقتی که دکمه را زدید صفحه نمایشگر به رنگ آبی روشن میشود و فن دستگاه استارت میخورد فن دستگاه سبب گردش هوا درداخل اتاقک موتور دستگاه می‌شود که هم برد الکتریکی دستگاه زیاد گرم نشود و هم و هم موتور دستگاه گرم نشود.  هوای داخل را بیرون میکشد و هوای متعادل ایجاد می‌کند.  بعداز اینکه دستگاه راروشن کردید با دکمه سبز دستگاه شروع به کار کردن میکند دستگاه فلافل زن رومیزی حالا این دستگاه فلافل زن ارزان در حالت نرمال کار میکند و فلافل ها را دانه دانه میندازد داخل مخزن و بعد از این که مخزن دوم پرشد مخزن اول خالی میشود و این روند در حال تکرار شدن است . بعد دستگاه را با دکمه قرمز خاموش میکنید . بعد از اینکه دستگاه خاموش شد برد این دستگاه قابلیت خیلی عالی دارد هم میتوانید سرعت آن را تنظیم کنید با دو عدد دکمه.  قابلیت خیلی عالی این دستگاه  این است که کاری بکنیم که وقتی فلافل را انداخت و بعد از دو یا سه  ثانیه بعدی را بندازد. این کار چه کمکی به شما می کند؟ کاربری که بالای  دستگاه فلافل زن ارزان اتوماتیک ایستاده قطعاً با یک ملاقه استیل با یک دست  فلافل هایی که تازه می افتد داخل مخزن را می کشاند کنار تا راحت تر کنترل بکند که مثلاً فلافل هایی که در زیر دستگاه هست و تازه ریخته شده و فلافل هایی که در مقابل جلوی در حال پخته شدن است با هم درگیر نشوند. این کار به کنترل شما کمک میکند و باعث میشود فلافل های شما یک دست پخته شودو زیاد نسوزد و خام نماند. زمان وظرفیت تنظیم شده در ساعت را خودتان میتوانید تنظیم کنید که مثلا هزار فلافل در ساعت هر ۳ثانیه داخل روغن بریزد.این عملکرد. را هر دستگاهی ندارد.  دستگاه های مدرن و جدید این قابلیت را دارند این کار کاربر را بسیار راحت میکند که شما فلافل های یک دست داشته باشید. خدمات پس از فروش دستگاه فلافل زن اتوماتیک  این دستگاه ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارد و یک مطلب مهم اینکه شما اگر دستگاه را از صبح تا شب بگزارید روشن باشدهیچ  اتفاقی برای دستگاه رخ نمی‌دهد. فقط و فقط باید داخل مخزن پر مایع فلافل باشد. یعنی کاربر وقتی دید مخزن خالی میشود مواد اولیه را داخل آن بریزد و تمام مراحل را از ابتدا تکرار کند. پشت سر هم فلافل تهیه کنید. ودر آخر وقتی  کار دستگاه تمام شد و رستوران تعطیل شد  میتوانید تمام این قطعات را از دستگاه خارج کنید خیلی عالی دستگاه را بشورید و برای فردا اماده کنید .  شما عزیزان میتوانید این دستکاه را ازالبرز تجهیز تهیه کنید. فراموش نکنید که بهترین کار دنیا کار کردن با خوراکی هاست. برای دیدن انواع دستگاه فلافل زن اینجا کلیک کنید . بازگشت به فروشگاه فیلم محصولات
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.