Support
alborztajhiz logo
close

خدمات پس از فروش گریل صنعتی

خدمات پس از فروش دستگاه گریل صنعتی این موضوعی است که در ارتباط با آن با شماصحبت می کنیم. دستگاه گریل صنعتی هم مثل بسیاری دیگراز ابزارها و تجهیزات رستوران و فست فود نیاز به خدمات پس از فروش دارد. یک ابزار و نیاز خیلی کاربردی در این دستگاه وجود دارد و آن هم سنگ ذغال است . این ذغالها بعد ازگذشت مدتی باید آبدیت و بروزرسانی شود یعنی بایدعوض شود این سنگ ها به مرور زمان کوچک شده و ازبین میروند و تعدادی ممکن است به سینی روغن ریز دستگاه بریزند و دورریخته شوند.  هرچند و قت یکبار شما باید این سنگ ها راآبدیت کنید.

صفحه چدنی گریل ذغالی

زیر این سنگ ها صفحه چدن مشبکی هست که مدام با حرارت درگیر است و این بعد ازمدتی 6ماه 1سال 1ماه (بسته به میزان استفاده شما)ممکن است کج شود آسیب بییند و حتی بشکند و این صفحه چودن مشبک باید عوض شود. یک صفحه چودن دیگر هم هست که صفحه شیاردار دستگاه است و این هم به مرور زمان آسیب می بیند و باید عوض شود . وحتی زمانی هست که بااینکه شما آن را تمیز میکنید ولی باز هم سیاه شده جرم گرفته و چرب شده است و دیگر تمیز شدنی  نیست و باید آن را عوض کنید.  
  حتما دستگاه گریل را از هرجایی که تهیه می کنید حتما تذکر دهید و یاد آوری کنید که پشتیبانی داشته باشد قطعات تامین شود. حتی شیرهای گازی که برای کم و زیاد کردن گاز از آن استفاده می کنید باید در بازار موجود باشد زیرا وقتی که بدون شیر از آن استفاده می کنید، هم کار کردن با آن سخت است و هم ظاهر دستگاه آسیب می بیند و دیگر دستگاه آن جذابیت اولیه را ندارد. پس خدمات پس از فرو ش گریل صنعتی بسیارحائز اهمیت است.

توری گریل ذغالی

حتما از فروشنده بخواهید دستگاه را برای شما پشتیبانی کند و قطعات مصرفی را برای شما تامین کند. اززمانی که گریل صنعتی ایرانی طرح APW و مدلهای دیگر گریل مبله و رومیزی و.. ،در ایران تولید شد، فروشندگان ما قطعات لازم را دارند ولی شما حتما بخواهید که شما را پشتیبانی کنند.  شما میتوانید دستگاه گریل صنعتی  و کلیه ی تجهیزات فست فود را ازشرکت البرز تجهیز تهیه کنید. مشاوران ما درخدمت شما هستند و تمام اطلاعات رادراختیارشما قرار خواهند داد. تمام ویدیوهای مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنید. ویدیوهایی درحوزه تجهیزات کافی شاپ ورستوران و فست فود. انشالله که با اطلاعاتی که دراختیار شما قرار میدهیم بتوانید خرید دقیق و مناسبی داشته باشید . بامشاوران البرزتجهیزدرتماس باشید که به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب راداشته باشید. ازاینکه این مقاله را تا انتها مطالعه کردید از شما سپاسگزارم. ویدیو های مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنیدوبامشاوران البرزتجهیز در ارتباط باشید تا آنها بهترین انتخاب رابه شما معرفی  کنند. فراموش نکنید که…

 «بهترین کار دنیا،کارکردن باخوراکی هاست»

دیدن انواع گریل صنعتی

مشاهده ی فیلم معرفی گریل صنعتی

فروشگاه البرز تجهیز 

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.