Support
alborztajhiz logo
close

معرفی بهترین فر پیتزا ریلی ایرانی و خارجی

فر پیتزا ریلی

بهترین فر پیتزا ریلی کدام است؟ معرفی 7 مورد از بهترین محصولات بازار

در دنیای پرتکاپو و همیشه در حرکت آشپزی صنعتی، فر پیتزا ریلی به‌عنوان یک نوآوری محسوب می‌شود که تحولی اساسی در پخت پیتزا به ارمغان آورده است. این فرها با ارائه یک روش پخت اتوماتیک و یکنواخت، تضمین‌کننده کیفیت و سرعت در تهیه پیتزاهای لذیذ هستند. محبوبیت روزافزون فرهای پیتزا ریلی میان رستوران‌ها و فست فودها نه تنها به دلیل کارآمدی و کاهش نیاز به نظارت مداوم، بلکه به‌خاطر قابلیت‌های پیشرفته و ارائه تنظیمات دقیق است. برندهایی چون لینکلن، زانولی، و هرماگی با تولید فرهای پیتزا ریلی در این عرصه در ایران و دنیا پیشتاز هستند. در این مقاله با بهترین فر پیتزا ریلی خارجی و ایرانی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌شویم. اگر به دنبال فری متناسب با نیازهایتان هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

۱- لینکلن؛ بهترین برند آمریکایی فر پیتزا ریلی

معروف‌ترین و بزرگ‌ترین کمپانی تولید‌کننده فر پیتزا در سراسر دنیا، کمپانی آمریکایی لینکلن است. این کمپانی به‌صورت تخصصی در زمینه تولید فر پیتزا ریلی فعالیت می‌کند. فرهای ریلی این کمپانی از ضروری‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند که با برخورداری از ویژگی‌های مانند تکنولوژی پخت سریع، پخت یکنواخت و حفظ کیفیت، کاهش مصرف انرژی، قابلیت تنظیم دما و امکان تغییر سرعت ریل، سازگاری با گاز و برق، بدنه تمام استیل و سهولت در نگهداری و تمیز کردن به‌عنوان بهترین فر ریلی پیتزا شناخته می‌شوند.

فرهای ریلی لینکلن در مدل‌های مختلف با دهنه ۳۰، ۵۰ و ۸۰ و به‌صورت تکی و چند طبقه تولید می‌شوند. ضریب تولید پیتزا در فرهای ریلی بر‌اساس سایز دهنه شمارش می‌شوند. به‌عنوان مثال فرهای ضریب ۵۰ در ساعت ۱۴۰ تا ۱۵۰ عدد پیتزا تولید می‌کنند. در فرهای جریان پرفشار با هوای گرم لینکلن، زمان پخت و آماده‌سازی غذا تقریبا ۲ تا ۴ برابر بیشتر از فرهای سنتی است. رستوران‌های مطرح جزیره‌ای دنیا مانند Pizza Hot از فرهای این کمپانی برای پخت پیتزا‌هایشان استفاده می‌کنند. اکثر کمپانی‌های ایرانی و اروپایی نیز برای ساخت فر معمولا از نمونه‌های فر پیتزا ریلی لینکلن کپی‌برداری می‌کنند.

سرعت پخت بالای پیتزا در فر ریلی لینکلن

سرعت پخت بالای پیتزا در فر ریلی لینکلن

۲- زانولی؛ بهترین برند ایتالیایی فر پیتزا ریلی

از آنجایی‌که ایتالیا مهد پیتزا است، دور از ذهن نیست که یکی از بهترین مارک‌های فر ریلی پیتزا هم متعلق به این کشور باشد. فرهای ریلی زانولی (Zanolli) از جمله فرهای پیشرفته در صنعت آشپزی محسوب می‌شوند. این فرها برای پخت انواع پیتزا، نان و سایر غذاهایی که به پخت یکنواخت و دقیق نیاز دارند، مناسب هستند. ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد فرهای ریلی زانولی شامل پخت یکنواخت، تنظیمات قابل کنترل، کارایی بالا، تنوع در اندازه و مدل و نظافت آسان می‌شود.

با استفاده از سیستم ریلی یا نوار نقاله‌ای در فرهای زانولی، پخت یکنواخت و دقیق مواد غذایی تضمین شده است. این فرها امکان تنظیم دما، سرعت نوار نقاله و زمان پخت را فراهم می‌آورند. این موضوع به کاربران این اجازه را می‌دهد تا پخت را بر‌اساس نوع ماده غذایی و نیازهای خاص تنظیم کنند. فرهای زانولی معمولا برای استفاده در محیط‌های پرتردد و با حجم بالای پخت طراحی شده‌اند. این فر پیتزا برای استفاده در انواع واحدهای غذایی مانند رستوران‌ها، فست‌و=فودها و پیتزافروشی‌ها مناسب است.

۳- جی جی اف؛ فر پیتزا ریلی با طراحی نوآورانه

فرهای ریلی جی جی اف (GGF)، که در ایتالیا تولید می‌شوند، برای استفاده در رستوران‌ها، فست فودها و پیتزا فروشی‌ها طراحی شده‌اند. این فرها به خاطر کیفیت بالا، کارایی و طراحی نوآورانه‌شان معروف هستند. فرهای تولید شده توسط این کمپانی به صفحه‌ای سنگی برای انتقال بهتر حرارت به پیتزا مجهز شده‌اند. همچنین برای کنترل خودکار الکتریکی به‌منظور تنظیم دما در فضای فر پیتزا ریلی جی جی اف از ترموستات استفاده شده است.

برند جی جی اف ایتالیا از بهترین فرهای ریلی پیتزا

برند جی جی اف ایتالیا از بهترین فرهای ریلی پیتزا

۴- پیتزا مستر؛ طراحی فر پیتزا ریلی مناسب رستوران و فست فود 

یکی دیگر از برندها که در زمینه تولید بهترین فر پیتزا ریلی فعالیت دارد، برند پیتزا مستر، ساخت کشور سوئد است. فرهای ریلی پیتزا مستر (Pizza Master) به دلیل کارایی بالا و کیفیت ساخت عالی و امکان پخت یکنواخت در صنعت پخت پیتزا شناخته شده‌ هستند. این فرها برای استفاده در رستوران‌ها، پیتزا فروشی‌ها و سایر اماکنی که نیاز به پخت پیتزا دارند، طراحی شده‌اند.

از ویژگی‌های این دستگاه که آن را به یکی از بهترین‌های مارک فر ریلی پیتزا تبدیل کرده است می‌توان به قدرت بهینه و قابلیت کنترل کامل، کنترل‌های الکترونیکی بدون نوسان، حرارت یکنواخت، عملکرد توربو استارت برای گرم کردن فر و تایمر ساعت زنگ دار دوتایی برای تنظیم زمان پخت اشاره کرد. اگر به دنبال نمونه‌های ایرانی با عملکرد مشابه هستید ما به شما فر پیتزا نوژن را پیشنهاد می‌کنیم. 

۵- هرماگی؛ معروف‌ترین برند ایرانی فر پیتزا ریلی

اگر به دنبال محصولی با‌کیفیت، با طول عمر بالا و قیمت مناسب هستید، توصیه می‌کنیم همین حالا نام فر پیتزا ریلی هرماگی را به چک لیست لوازم فست فود مورد‌نیاز رستورانتان اضافه کنید. هرماگی معروف‌ترین برند ایرانی است که بهترین فر پیتزا ریلی را تولید می‌کند. فرهای پیتزا ریلی این شرکت با الهام از دستگاه‌های کمپانی لینکلن آمریکا ساخته شده‌اند.  

قطعات به‌کار رفته برای ساخت این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و معمولا از کشورهای مانند ژاپن، آلمان و ایتالیا وارد می‌شوند. این ویژگی جذاب و کاربر‌پسند فرهای پیتزا ریلی هرماگی استفاده از صفحه نمایش دیجیتال برای تنظیم دقیق زمان و دمای پخت است.  فرهای هرماگی با استفاده از هوای گرم تحت فشار برای پخت سریع‌تر و یکنواخت‌تر پیتزا طراحی شده‌اند. انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی را می‌توانید در این دستگاه‌ها در دمایی بین ۱۲۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد بپزید. تنظیمات در این دستگاه قابل انعطاف است و بسته به نوع پیتزا و ترجیحات شخصی می‌توانید زمان پخت را بین ۳ تا ۱۰ دقیق تنظیم کنید.

برند ایرانی هرماگی؛ تولید‌کننده فر ریلی پیتزا با قابلیت پخت یکنواخت

برند ایرانی هرماگی؛ تولید‌کننده فر ریلی پیتزا با قابلیت پخت یکنواخت

۶- فر پیتزا ریلی هاوین؛ ترکیبی از نوآوری و کیفیت 

به دلیل در دسترس بودن قطعات، استفاده از قطعات باکیفیت، برخورداری از خدمات پس از فروش و قیمت‌های مناسب، خرید فر پیتزا ریلی ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یکی از این برندهای محبوب ایرانی، برند هاوین است. گروه صنعتی هاوین در زمینه تولید انواع فرهای ریلی و صندوقی پیتزا، دستگاه‌های سرخ کن صنعتی برای راه اندازی سوخاری کیلویی و خمیر پهن کن فعالیت دارد.

فرهای پیتزا ریلی هاوین ترکیبی از نوآوری و کیفیت هستند که قابلیت پخت سریع و یکنواختی دارند. این ویژگی باعث شده است که علاوه‌بر تهیه پیتزا، فر ریلی هاوین برای پخت هات داگ و سیب‌ زمینی تنوری هم مورد استفاده قرار بگیرد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به جنس بدنه تمام استیل، عایق حرارتی فایبر سرامیک، اینورتر، تنظیم دقیق سرعت کانوایر، قابلیت طبقاتی شدن، سیستم هوشمند عیب یاب، تنظیم دقیق دما با تلرانس یک درجه و کاربری آسان آن اشاره کرد.

۷- فر پیتزا ریلی البرز؛ انتخابی مناسب برای کنترل فرآیند پخت

در نهایت اگر بخواهیم یکی دیگر از برندهای ایرانی را به‌عنوان بهترین فر پیتزا ریلی معرفی کنیم، باید سراغ برند البرز برویم. این دستگاه از نمونه‌های اتوماتیک فر پیتزا ریلی است که ظرفیت پخت صد پیتزا در یک ساعت را دارد. بدنه این دستگاه کاملا از جنس استیل و به ترموستات تنظیم دما مجهز است. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه باید به آن اشاره کرد قابلیت پنل فرمان حرکت نوار نقاله است. این ویژگی به کنترل و مدیریت پخت کمک می‌کند. 

این فرها برای استفاده در فست فودها، رستوران‌ها و دیگر محیط‌های پخت و پز صنعتی مناسب هستند. به دلیل کارایی و کیفیت بالا، فر البرز بین تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیاری از پیتزا فروشی‌ها و فست‌ فودها دیده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات این دستگاه و قیمت آن می‌توانید با کارشناسان البرز تجهیز در تماس باشید.

فر ریلی پیتزا البرز با قابلیت کنترل پخت

فر ریلی پیتزا البرز با قابلیت کنترل پخت

انتخاب بهترین فر پیتزا ریلی؛ بر‌اساس ویژگی‌های دستگاه و نیازهای کسب‌وکار

در این مقاله با بهترین فر پیتزا ریلی آشنا شدیم. در کنار برندهای مطرح آمریکایی و ایتالیایی، برندهای ایرانی نیز با استفاده از قطعات با‌کیفیت و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، خود را در دل سرآشپزها جا کرده‌اند. فرهای ریلی با استفاده از نوار نقاله، پیتزا را از یک سو به سوی دیگر حرکت می‌دهند، که این امر باعث پخت یکنواخت پیتزا می‌شود. این فرها برای تولید انبوه و پخت مداوم پیتزا در محیط‌های شلوغ مانند فست فودها و رستوران‌های بزرگ مناسب هستند. سرعت بالای پخت یکی دیگر از ویژگی‌هایی مهم فرهای پیتزا ریلی محسوب می‌شود که آن‌ها را به انتخاب اصلی سرآشپزها تبدیل کرده است. برای انتخاب بهترین مارک فر پیتزا ریلی توصیه می‌شود که به ویژگی‌هایی مانند تنظیمات دیجیتال برای کنترل دما و زمان پخت، کاربرد آسان، مکانیزم اتوماتیک فرهای ریلی و تعداد مشتریان و نیازهای کسب‌وکارتان توجه کنید. اگر برای انتخاب فر مناسب نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان البرز تجهیز پاسخگوی سوالاتتان‌ ‌خواهند بود.

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.