Support
alborztajhiz logo
close

معرفی بهترین دستگاه سرخ کن سیب زمینی صنعتی

سرخ کن صنعتی

بهترین دستگاه سرخ کن سیب زمینی صنعتی چیست؟ معرفی 10 مورد از بهترین ها

یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که در هر فست‌فودی و بسیاری از رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، سرخ کن صنعتی است. این دستگاه برای تهیه انواع خوراکی‌‌های لذیذ و پرطرفدار مانند سیب‌زمینی سرخ‌کرده، مرغ سوخاری، قارچ و پیاز سوخاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک این دستگاه‌ سرعت عملکرد بیشتری برای پاسخگویی مناسب به نیازهای مشتریانتان خواهید داشت. در این مقاله با بهترین سرخ کن سیب زمینی صنعتی از نظر کیفیت و ساختار و سرخ‌کن‌های مناسب برای فست فودهای کوچک و بزرگ آشنا می‌شویم. اگر برای راه‌اندازی رستوران و فست فودتان به یک سرخ کن صنعتی با‌کیفیت نیاز دارید، این مقاله راهنمای مناسبی برای شما خواهد بود. 

۱- فرای مستر؛ کمپانی مطرح آمریکایی در زمینه تولید سرخ کن سیب زمینی صنعتی

کمپانی فرای مستر آمریکا یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سرخ کن سیب زمینی صنعتی است. این کمپانی در زمینه تولید انواع سرخ کن صنعتی دیجیتال و دستی (Manual) فعالیت دارد. سرخ‌کن‌های سیب زمینی صنعتی دیجیتال فرای مستر در انواع مدل‌های تک لگن، دو‌ لگن، سه لگن و چهار لگن تولید می‌شوند. 

سرخ‌کن‌های دیجیتال فرای مستر به‌صورت کاملا حرفه‌ای عمل می‌کنند. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به دادن امکان زمان پخت، سیستم فیلتراسیون داخلی، کنترل دما و انتقال حرارت به‌صورت غیرمستقیم به روغن اشاره کرد. ویژگی آخر از این نظر اهمیت دارد که از اکسیداسیون زود هنگام روغن و تولید ترکیب سمی سرطان‌زا جلوگیری می‌کند. به همین دلیل سرخ کن سیب زمینی صنعتی فرای مستر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تجهیزات آشپزخانه شما خواهد بود.

فرای مستر؛ سرخ‌کن با‌کیفیت صنعتی تولید آمریکا

فرای مستر؛ سرخ‌کن با‌کیفیت صنعتی تولید آمریکا

۲- دین؛ یکی از بهترین سرخ‌کن‌های سیب زمینی از برند فرای مستر

سرخ کن دین (Dean Fryer) یکی دیگر از محصولات محبوب و با‌کیفیت کمپانی معروف فرای مستر آمریکا است. این سرخ‌کن‌های صنعتی به دلیل کارایی و عملکرد قابل قبولی که دارند به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات فست فود شناخته می‌شوند. 

در سرخ کن سیب زمینی صنعتی Dean اغلب از Thermo-Tube یا فناوری انتقال حرارت مشابه استفاده می‌شود که با طراحی قابلمه باز موجود در بسیاری از مدل‌های Frymaster متفاوت است. این سرخ‌کن‌ها در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند که امکان سرخ کردن انواع مواد‌غذایی مانند سیب‌زمینی، مرغ و قارچ را فراهم می‌کنند. 

سرخ کن دین از قابلمه فولادی ضد زنگ، دو سبد سرخ کن، قفسه نگهدارنده سبد، قابلیت کنترل دما، شیر برقی قدرتمند برخوردار است. این ویژگی باعث می‌شود که با تنظیم درجه حرارت روی ۱۵۰ یا ۱۶۰ درجه، حتی بعد از ریختن سیب‌زمینی‌های یخ‌زده داخل روغن، افت دما بسیار محدود باشد. این دستگاه سیب زمینی سرخ کن صنعتی بین نمونه‌های مشابه خارجی، یکی از انتخاب‌های اصلی صاحبان فست‌فودها و رستوران‌ها در ایرات است. 

۳- هنی پنی؛ یکی از کمپانی‌های قدیمی و محبوب در زمینه تولید سرخ کن صنعتی

هنی پنی یکی از بزرگترین کمپانی‌های دنیا در حوزه ساخت دستگاه‌های سرخ کن صنعتی است. این کمپانی همزمان با ظهور مرغ سوخاری فعالیت خود را آغاز کرد و دستگاه‌هایی برای تهیه این فست فود محبوب در سراسر دنیا به بازار عرضه کرد. این کمپانی در زمینه ساخت سرخ کن‌های دیجیتال فعالیت دارد. پخت عالی و دقیق یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرخ کن صنعتی هنی پنی است. این کمپانی تنوع بسیار بالایی در زمینه تولید سرخ صنعتی دیجیتال دارد. به همین دلیل قیمت دستگاه سیب زمینی سرخ کن صنعتی این برند با‌توجه‌به ظرفیت و قابلیت‌هایی مانند مجهز بودن به فیلتر روغن متفاوت خواهد بود. 

مجهز بودن به سیستم تصفیه روغن یکی از ویژگی‌های مهمی است که صاحبان رستوران‌ها و فست‌فودها زمان انتخاب و خرید سیب زمینی سرخ کن صنعتی به آن توجه ویژه‌ای دارند. سرخ کن هنی پنی از کمپانی آمریکایی هنی‌پنی یکی از دستگاه‌های مجهز به این قابلیت است. از ویژگی‌هایی دیگر این دستگاه سرخ کن صنعتی که باعث محبوبیت آن می‌شود باید به برخورداری از سیستم امنیتی مکانیکی، الکتریکی و قابلیت منحصر‌به‌فرد قفل در اشاره کرد. بسیاری از فست‌فودهای مطرح دنیا مانند KFC برای تهیه مرغ سوخاری از دستگاه‌های این کمپانی استفاده می‌کنند.

هنی پنی برندی محبوب در زمینه تولید سرخ کن صنعتی

هنی پنی برندی محبوب در زمینه تولید سرخ کن صنعتی

۴- سرخ کن بیکرز آمریکایی؛ بهترین تولید‌کننده سرخ‌کن دیجیتال و دستی 

کمپانی‌های آمریکایی شهرت بسیاری در زمینه تولید انواع سرخ کن صنعتی دارند. یکی از این کمپانی‌های مطرح، بیکرز است. کمپانی بیکرز آمریکا در زمینه تولید انواع سرخ کن صنعتی دیجیتال و ساده تحت فشار فعالیت دارد. از نظر عملکرد این کمپانی دستگاه‌های قدرتمند و باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت سرخ کردن انواع مواد غذایی مانند سیب‌ زمینی، مرغ و ماهی اشاره کرد. همچنین بدنه و مخزن داخل سرخ کن بیکرز از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. به‌واسطه طراحی مناسب و حرفه‌ای، امکان تخلیه روغن و ذرات باقیمانده غذا و تمیز کردن دستگاه بسیار راحت خواهد بود. 

اگر به دنبال دستگاهی با کارایی بالا هستید که در بازار ایران نیز موجود باشد و مناسب بودن قیمت سرخ کن صنعتی برایتان اهمیت بالایی دارد، ما به شما سرخ کن سیب زمینی صنعتی بیکرز را پیشنهاد می‌کنیم. البته توجه داشته باشید که به دلیل واردات محدود، پیدا کردن قطعات این دستگاه در صورت خراب شدن و نیاز به تعویض قطعه کمی دشوار خواهد بود. 

۵- سرخ کن امپریال؛ سرخ کنی با‌کیفیت بدون نیاز به برق  

سرخ‌‌کن‌های برند آمریکایی امپریال یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های سرخ کن سیب زمینی صنعتی هستند. این دستگاه‌ها به‌عنوان دستگاه مرغ سوخاری هم به کار می‌روند. این دستگاه با مخزنی ضد زنگ و با ظرفیت بالا ساخته شده است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به طراحی مناسب برای گردش بهتر روغن و یکنواختی درجه حرارت در سرخ کن و ته‌نشینی ذرات معلق غذا اشاره کرد. این دستگاه با قابلیت استفاده از گاز طبیعی یا گاز مایع ساخته شده است. با‌توجه‌به تجهیز این دستگاه ترموستات می‌توان درجه حرارت دلخواه روغن را تعیین کرد. 

سرخ کن امپریال در بازار ایران نیز موجود است. البته با توقف واردات این دستگاه به ایران، علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به تهیه دستگاه‌های دسته دوم این برند اقدام کنند. سرخ کن امپریال یکی از جدی‌ترین رغیب‌های سرخ کن صنعتی دین در بازار ایران محسوب می‌شود.

امپریال یکی از بهترین دستگاه‌های سرخ کن سیب زمینی صنعتی

امپریال یکی از بهترین دستگاه‌های سرخ کن سیب زمینی صنعتی

۶- بروستر؛ بهترین سرخ کن سیب زمینی صنعتی برای رستوران‌های کوچک

یکی دیگر از کمپانی‌های مطرح آمریکایی در زمینه تولید سرخ کن صنعتی دیجیتال و تحت فشار برای تهیه مرغ سوخاری، سیب زمینی و قارچ سوخاری در حجم بالا، برند بروستر است. از ویژگی‌های این دستگاه که آن را به انتخابی محبوب برای صاحبان رستوران‌ها و فست‌فودها تبدیل کرده است به سیستم فیلتراسیون داخلی، مانیتور کردن فرایند پخت بین فیلترینگ‌ها و کنترل تعداد پخت مواد غذایی و قابلیت تعیین زمان پخت می‌توان اشاره کرد. همچنین ابعاد کوچک این دستگاه و اشغال فضای کم باعث شده است که سرخ کن بروستر به انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به راه اندازی فست فودهای کوچک تبدیل شود. 

۷- لوتوس؛ انتخابی مناسب برای فست‌فودهای بزرگ و زنجیره‌ای

سرخ‌کن‌های ایتالیایی نیز در سراسر دنیا شهرت بالایی دارند. در دستگاه سرخ کن لوتوس می‌توان انواع غذاهای فست فودی مانند سیب زمینی سرخ کرده، مرغ و ماهی سوخاری تهیه کرد. این دستگاه‌ها در نمونه‌های دستی تولید می‌شوند و با ظرفیت بالای لگن سرخ کن، انتخاب مناسبی برای رستوران‌های بزرگ و پر مشتری محسوب می‌شوند. البته نمونه‌های رومیزی این برند برای فست‌فودها و رستوران‌های کوچک نیز مناسب هستند. توجه داشته باشید که قیمت سرخ کن صنعتی سیب زمینی کمی بالا است؛ اما کیفیت بالای قطعات و جنس بدنه خرید این دستگاه را توجیه می‌کند.

لوتوس دستگاه مناسب برای سرخ کردن انواع مواد غذایی

لوتوس دستگاه مناسب برای سرخ کردن انواع مواد غذایی

۸- ترنج؛ یکی از بهترین سرخ‌کن‌های صنعتی تولید ایران 

گروه صنعتی ترنج یکی از تولیدکنندگان مطرح ایرانی در زمینه ساخت دستگاه‌های سرخ کن صنعتی است. این کمپانی دستگاه‌های سرخ کن با ساختار طرح امپریال تولید می‌کند. با‌توجه‌به استفاده از متریال با‌کیفیت، گارانتی معتبر و در دسترس بودن قطعات، بسیاری از صاحبان رستوران‌ها و فست‌فودهای بزرگ، خرید دستگاه سرخ کن سیب زمینی ترنج را به دستگاه‌هایی از برند دین، فرای مستر و امپریال ترجیح می‌دهند.  

کار با این دستگاه نیازی به استفاده از برق ندارد. یک ویژگی عالی این دستگاه امکان انتقال غیر‌مستقیم حرارت به روغن است. این ویژگی باعث جلوگیری از سوختن روغن می‌شود. این دستگاه به شیر گاز آمریکایی با توان حرارتی بالا، ترموستات حرفه‌ای و دقیق و دو عدد سبد مجهز است.

۹- هرماگی؛ بهترین سرخ کن سیب زمینی صنعتی با کمترین میزان افت دما 

برند هرماگی یکی از کمپانی‌های مطرح ایرانی در حوزه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. سرخ‌کن‌های این برند نیز بین صاحبان فست‌وفود و رستوران‌ها شهرت بالایی دارند. این سرخ کن دیجیتال مشابه نمونه سرخ کن فرای مستر آمریکایی ساخته شده است. این دستگاه همانند نمونه‌های آمریکایی افت دمای بسیار پایین و شیر برقی بسیار قوی دارد. از این دستگاه می‌توان برای سرخ کردن انواع مواد غذایی و آماده‌سازی مرغ سوخاری و سیب زمینی سرخ کرده استفاده کرد. 

خیلی از کسانی‌که به تازگی اقدام به راه‌اندازی فست‌فود و رستوران کرده‌اند از فر و سرخ کن صنعتی هرماگی برای تجهیز آشپزخانه‌هایشان استفاده می‌کنند.

هرماگی یکی از بهترین برندهای ایرانی سرخ‌کن صنعتی

هرماگی یکی از بهترین برندهای ایرانی سرخ‌کن صنعتی

۱۰- البرز؛ بهترین سرخ کن ایرانی مشابه برند دین

سرخ کن صنعتی البرز، از نمونه سرخ کن آمریکایی دین (Dean) کپی‌برداری شده است. ساختار این سرخ کن در کلیه بخش‌ها مانند کوره، شیر برقی، بدنه و طراحی دقیقا شبیه سرخ کن دین است. به همین دلیل به این دستگاه، سرخ کن طرح دین البرز هم می‌گویند.

حفظ دمای ثابت، طولانی کردن عمر روغن با انتقال غیر‌مستقیم دما، شیر تخلیه روغن و نظافت آسان، از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه سرخ کن صنعتی البرز هستند. به کمک این دستگاه مواد غذایی مختلفی مانند قارچ، سیب‌زمینی و مرغ را می‌توانید طبخ و آماده کنید. 

تهیه غذای با‌کیفیت و صرف هزینه منطقی با انتخاب بهترین برند سرخ کن صنعتی

در این مقاله با بهترین سرخ کن‌های سیب زمینی صنعتی آشنا شدیم. برندهای آمریکایی سرخ کن در سراسر دنیا شهرت و محبوبیت بالایی دارند؛ اما با‌توجه‌به محدودیت یا توقف واردات دستگاه‌های سرخ کن آمریکایی و ایتالیایی، بسیاری از کسانی‌که قصد راه‌اندازی فست‌فود و رستوران دارند، سرخ کن‌های ایرانی را انتخاب می‌کنند. 

کیفیت بالای دستگاه‌های ایرانی، تکنولوژی و طراحی مشابه با نمونه‌های خارجی، گارانتی و در دسترس بودن قطعات و قیمت مناسب باعث افزایش محبوبیت سرخ‌کن‌های ایرانی شده است. برای خرید انواع سرخ کن صنعتی ایرانی و سرخ‌کن‌های صنعتی خارجی دست دوم می‌توانید با کارشناسان البرز تجهیز در تماس باشید.

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.