Support
alborztajhiz logo
close

6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

مشاور خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

6 راهکار مهم برای خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم مقاله ای بسیار کارآمد برای شما عزیزان میباشد . امروزه ماشین ظرفشویی صنعتی جایگاه ویژه‌ای در بین رستوران‌داران پیدا کرده است. امروزه می‌بینیم در هتل‌ها، آشپزخانه بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، کیترینگ‌های بزرگ و کوچک همه و همه و حتی کافی‌شاپ‌ها از ظرفشویی صنعتی استفاده می‌کنند. اما مسئله اینجاست،

آیا تمام مجموعه‌های غذایی توان خرید ماشین ظرفشویی صنعتی آکبند را دارند؟

آیا کافی‌شاپ‌های کوچک هم می‌توانند ماشین ظرفشویی رستورانی خریداری کنند؟

امروزه به دلیل افزایش قیمت ارز و دلار خیلی از مصرف‌کنندگان به خرید تجهیزات دست‌دوم روی آورده‌اند و ترجیح می‌دهند لوازمی که برای آشپزخانه صنعتی خود خریداری می‌کنند از نوع دست‌دوم آن باشد. همین امر سبب شده که بازار خرید و فروش لوازم آشپزخانه صنعتی دست دوم و ماشین ظرفشویی رستورانی دست‌دوم به اوج خود برسد.  امروزه در بازار می‌بینیم انواع ماشین‌های ظرفشویی صنعتی دست‌ دوم موجود می‌باشد و مصرف‌کنندگان خاصی هستند که فقط به دنبال خرید ماشین‌های ظرفشویی رستورانی دست‌دوم هستند؛

6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

دلیل آن این است که خیلی از این ماشین‌های ظرفشویی صنعتی دیگر وارد نمی‌شود مثلاً شما امروزه یک ماشین ظرفشویی رستورانی «وینتر هالتر» را نمی‌توانید در بازار پیدا کنید و مجبور هستید نمونه دست‌دوم این دستگاه را خریداری کنید. امروزه قیمت ماشین ظرفشویی «الکترولوکس» به‌قدری افزایش پیدا کرده است که خیلی از مجموعه‌های غذایی توان خرید این دستگاه را ندارند و به سمت خرید ماشین ظرفشویی دست‌دوم الکترولوکس و یا زانوسی پیش می‌روند . به نظر ما خرید و فروش ماشین ظرفشویی صنعتی دست‌دوم هیچ مسئله‌ای ندارد و این‌ را باید بدانید که «البرز تجهیز» بزرگ‌ترین ارائه‌دهندۀ انواع ماشین‌های ظرفشویی صنعتی دست‌دوم می‌تواند در خدمت شما عزیزان باشد تا مشاوران این شرکت بتوانند بهترین ماشین‌آلات را به شما معرفی کرده و ماشین‌های ظرفشویی صنعتی دست‌دومی را خریداری کنید که سالیان سال بتواند برای شما کار کند. پس با ما باشید با 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم که حتما باید آن را رعایت کنید .

اصل اول : ظرفشویی را بخر ، که قطعاتش موجود باشه

6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

اما مسئله این است که شما چه نوع ماشین ظرفشویی صنعتی دست‌دومی را خریداری می‌کنید. اولین نکته ای که در 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم که باید رعایت شود این است که ، ماشین ظرفشویی صنعتی که خریداری می‌کنید حتماً قطعاتش در ایران موجود باشد. به‌طور مثال ماشین ظرفشویی «بلک‌استیل» آمریکا را اگر به‌صورت دست‌دوم خریداری کنید قطعاً بعد از مدتی اگر دچار مشکل شود هیچ‌گونه قطعاتی برای سرویس و خدمات این دستگاه پیدا نخواهید کرد. به‌طور مثال اگر فقط یک قطعه سرریز این دستگاه که هیچ ارزش ریالی ندارد و اگر در داخل دستگاه وجود نداشته باشد باید دستگاه را در گوشه‌ای از انبار قرار دهید. تصور کنید اگر این قطعه آسیب ببیند و نتوانید آن‌را پیدا کنید چه اتفاقی می‌افتد، تمام مبالغی که برای خرید این دستگاه پرداخت کرده‌اید هیچ می‌شود و حقیقتاً شما از این ماشین ظرفشویی صنعتی « بلک‌استیل » دیگر نمی‌توانید استفاده کنید و این آزاردهنده‌تر است.

به‌طور مثال اگر بُرد ماشین ظرفشویی صنعتی «وینتر هالتر» دچار ایراد شود و در ایران بُردسازی نتواند آن‌را سرویس و تعمیر کند باید این دستگاه را به گوشه‌ای از انبار بیندازید و ماشین ظرفشویی صنعتی دیگری را خریداری کنید. پس نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه کنید این است که قطعات ماشین ظرفشویی صنعتی دست‌دومی که خریداری می‌کنید حتماً در بازار موجود باشد.

نکته دوم : ظرفشویی دست دومت را حتما با نظارت یک تکنسین بخر

6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

نکته دیگری که در 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم که باید به آن دقت کنید این است که حتماً خرید خود را با نظارت و حمایت یک تکنسین انجام دهید. ماشین ظرفشویی صنعتی که خریداری می‌کنید در محل باید تست شود یعنی به عبارتی می‌توانیم بگوییم، دستگاه روشن شود، تست شود و سلامت آن از سمت تکنسین به شما اعلام شود و بعد شما آن‌را خریداری کنید. اگر شما یک ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس دست‌دوم خریداری کنید و بدون آن‌که این دستگاه را تست کنید به رستوران خود بیاورید و بعد از آن‌که دستگاه را روشن کردید متوجه شوید که المنت آن سوخته و یا بُرد آن خراب شده است، باید میلیون‌ها تومان دیگر خرج کنید تا در نهایت بتوانید این دستگاه را زنده کنید و دستگاه شروع به کار کند و ممکن است بعد از مدتی قسمت دیگری از آن دچار مشکل شود.

با مطالعه 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم ، پس این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام خرید ماشین ظرفشویی صنعتی رستورانی دست‌دوم باید یک تکنسین همراه شما باشد. هزینه‌ای به تکنسین پرداخت کنید تا این تکنسین کارکشته و کاربلد دستگاه شما را تست کند و آن‌را روشن کند و سلامت ظرفشویی را به شما اعلام کند تا شما با خیالی آسوده و راحت بتوانید این ماشین ظرفشویی صنعتی را خریداری کرده و از آن مدت‌های زیادی استفاده کنید.

نکته ی سوم : از جای معتبر خرید کن

مرکز فروش ماشین ظرفشویی صنعتی

6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

نکته دیگری که در 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم باید در نظر داشته باشید این است که حداقل باید گارانتی سلامت دستگاه را از فروشنده را دریافت کنید. چه این فروشنده شرکتی باشد که شما می‌دانید در حوزۀ فروش لوازم آشپزخانه‌های صنعتی فعالیت می‌کند و چه این‌که مصرف‌کننده‌ای باشد که این ظرفشویی را خریده و امروز دیگر نیازی به آن ندارد. در هر دو حالت شما باید ضمانت سلامت دستگاه را دریافت کنید. البته این‌را بدانید که خیلی از مجموعه‌ها و افراد هستند ماشین‌های ظرفشویی صنعتی دست‌دوم را گارانتی می‌کنند ، این مسئله مهم نیست ، مهم ضمانت سلامت دستگاه است که ضمانت کنند که این دستگاه در صحت و سلامت کامل قرار دارد و شما به راحتی می‌توانید این ماشین ظرفشویی صنعتی دست‌دوم را در مجموعه خود استفاده کرده و تا مدت زیادی نتیجه مثبت آن را دریافت کنید.

پس حتماً با در نظر گرفتن 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم هنگام خرید ظرفشویی صنعتی دست‌دوم ضمانت سلامت دستگاه را از فروشنده دریافت کنید تا در نهایت دیگر هیچ‌گونه نگرانی بابت استفاده از این دستگاه نداشته باشید که اگر شما دستگاه را خریداری کرده و بعد از مدت کوتاهی دچار مشکل شد به فروشنده اعلام کنید تا ایشان نیز در ارتباط با هزینه‌های لازم شما را کمک کنند.

نکته ی چهارم : حواست به قیمت باشه

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم

6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

نکته بعدی که در 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم باید در نظر داشته باشید قیمت آن است. قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی دست‌دوم طبیعتاً از قیمت ماشین ظرفشویی آکبند پایین‌تر است، اما مسئله اینجاست که چقدر قیمت آن پایین‌تر است. به طور مثال ما در سال 2023 قرار داریم، اگر شما ماشین ظرفشویی دست‌دومی را پیدا کنید که در سال 2022 تولید شده باشد طبیعتاً شما به‌طور میانگین 30‌% پایین‌تر از قیمت آکبند آن را باید پرداخت کنید، اما زمانی که ماشین ظرفشویی صنعتی را پیدا کنید که محصول 2012 می‌باشد، باید 40 تا 45 درصد پایین‌تر از قیمت واقعی دستگاه را پرداخت کنید و این به آن دلیل است که دستگاه امروزه فرسوده شده است و باید بعضی از قطعات آن سرویس شود. پس این را در نظر داشته باشید که خیلی از ما تصور می‌کنیم که هر دستگاه دست‌دومی تنها 30‌% پایین‌تر از قیمت آکبند آن باید خرید و فروش شود، نه این‌طور نیست.

خیلی از ظرفشویی‌ها هستند که کار بسیار زیادی کرده‌اند و فرسوده شده‌اند و شما می‌توانید با قیمتی 45‌% پایین‌تر از قیمت واقعی این دستگاه آن‌را خریداری کنید و آن به دلیل این است که این دستگاه سالیان سال است کار کرده و شما حتماً باید هزینۀ سرویس این دستگاه را پرداخت کنید تا یک تکنسین کارکشته تمام دستگاه را سرویس کرده و به‌صورت روز اول درآورده تا شما بتوانید از آن استفاده کنید. اما اگر دستگاهی را پیدا کنید که محصول 2021 و یا 2022 باشد هیچ مشکلی ندارد به دلیل آن‌که کار کمی داشته و فشاری روی آن نبوده، به راحتی می‌توانید 30‌% پایین‌تر از قیمت اصلی دستگاه را پرداخت کرده و آنرا خریداری کنید.

در 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که 30‌% پایین‌تر از چه مبلغی؟ شما باید قیمت اصلی دستگاه را در بازار استخراج کنید. تنها به یک فروشنده بسنده نکنید به چندین فروشنده ماشین ظرفشویی صنعتی مراجعه کنید و ماشین ظرفشویی صنعتی مورد نظر را قیمت بگیرید و در نهایت با حضور یک تکنسین با قیمت بسیار مناسب و عالی ماشین ظرفشویی مورد نظر خود را خریداری کنید و از آن استفاده کنید.

نکته ی پنجم : ظرفشویی را بخر که با ظرفیتت هم تزار باشه

خرید انواع ظرفشویی صنعتی

6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

نکته بعدی که در 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم باید به آن دقت کنید این است که چه مدل ماشین ظرفشویی صنعتی دست‌دومی را خریداری کنید، این بسیار مهم است. به‌طور مثال اگر مجموعه شما 3000 پرسنل دارد و شما یک ماشین ظرفشویی زیرکانتری با قیمت بسیار مناسب پیدا می‌کنید تصور نکنید برگه برنده دست شماست، خیر. شما برای 3000 پرسنل حتماً باید ماشین ظرفشویی ریلی خریداری کنید. پس باید به دنبال خرید ظرفشویی ریلی باشید نه این‌که یک ظرفشویی زیرکانتری را با قیمت بسیار پایین خریداری کنید و تصور کنید می‌توانید خروجی 3000 بشقاب را از آن بگیرید، خیر.

این را دقت کنید اگر یک مجموعه غذایی بزرگ دارید حتماً باید از ظرفشویی ریلی استفاده کنید . اگر به طور میانگین بین 800 تا 1000 نفر پرسنل دارید و یا در رستورانی حضور دارید که بین 800 تا 1000 ظرف شستشو می‌شود می‌توانید از ظرفشویی ایستاده استفاده کنید و در مجموعه‌های کوچک‌تر ، شرکت‌هایی که 30 نفر پرسنل دارند و یا 100 تا 200 حتی 300 نفر پرسنل دارند و یا کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های کوچک از ظرفشویی زیرکانتری می‌توانند استفاده کنند. پس در 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم این نکته را در نظر داشته باشید ظرفشویی که تهیه می‌کنید مهم است که ظرفیت شما را پاسخگو باشد و شما حتماً به دنبال ماشین ظرفشویی رستورانی دست‌دومی بگردید که دقیقاً مطابق نمونه عالی باشد که شما در مجموعه خود بتوانید از آن خروجی مفیدی بگیرید.

نکته ی ششم : از مشاوران با تجربه کمک بگیر

مشاور خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

پس در 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم این نکته را در نظر داشته باشید که حتماً با یک مشاور ارتباط برقرار کنید تا در نهایت یک مشاوره بسیار عالی و فوق‌العاده به شما ارائه بدهد تا شما نتیجه مطلوب و عالی به‌دست آورید. این نکاتی است که شما برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست‌دوم باید رعایت کنید تا در نهایت دستگاهی را خریداری کنید که نتیجه مطلوبی به شما ارائه دهد. پس این را دوباره تکرار می‌کنیم که خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست‌دوم هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم

شما با در نظر گرفتن تمامی موارد در 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم حتماً باید دستگاهی را خریداری کنید که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت نتیجه مطلوبی به شما بدهد و مدل مورد نظر شما باشد و در نهایت با نظارت یک تکنسین حرفه‌ای و کارکشته تمامی این اتفاق برای شما حاصل می‌گردد. شما می‌توانید با «البرز تجهیز» بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده انواع ماشین‌های ظرفشویی صنعتی ارتباط برقرار کنید تا مشاوران زبده این شرکت بهترین راهکارها را در اختیار شما قرار دهند تا شما یک خرید فوق‌العاده و عالی را برای مجموعه خود تجربه کنید.امید داریم تا با مطالعه ی 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم دیگر هیچ وقت هنگام خرید ظرفشویی صنعتی به چالشی برخورد نکنید و خرید امن و تجربه ی فوق العاده ای داشته باشید . شما میتوانید با در نظر گرفتن 6 اصل مهم در خرید ظرفشویی صنعتی دست دوم  اینجا  فیلم مشاوره خرید ظرفشویی صنعتی را نیز ملاحظه کنید.

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.