Support
alborztajhiz logo
close

خرید تجهیزات کافی شاپ

تجهیزات کافی شاپ

خرید تجهیزات کافی شاپ

به دنبال راه اندازی کافه هستید ؟ میخواهید وسایل کافه خود را به روز یا جایگزین کنید؟ میدانید باید از کجا شروع کنید؟

جای خوبی آمده اید!!! اگر تا پایان این مقاله همراه ما باشید به شما تضمین میدهیم تا 80 درصد اطلاعاتتان در این خصوص تکمیل شده و یک چک لیست عالی برای خرید تجهیزات کافی شاپ در اختیار خواهید داشت. پس برو که بریم!!

خرید لوازم کافی شاپ

تعداد کافی شاپ ها در هر شهری به خصوص کلان شهر ها از بی نهایت هم گذشته و به همین علت فضای بسیار تنگاتنگی برای رقابت بین کافه ها به وجود آمده است. اگر داخل برنامه گوگل مپ شوید و کلمه کافه یا کافی شاپ را سرچ کنید مشاهده می کنید به فاصله حداکثر یک کیلومتر به یک کیلومتر، یک کافی شاپ وجود دارد.

صاحبین کافه ها برای برندسازی و افزایش چشمگیر درامد کافه خود از تبلیغات استفاده می کنند اما این تبلیغات فقط به صورت موقتی می توانند اثرگذار باشند و برای اینکه این حالت موقت به حالتی دائمی تبدیل شود، باید کیفیت را تا بالاترین حد از رضایت مشتری، افزایش داد.

اما به نظر شما کیفیت منوی یک کافه به چه چیزی بستگی دارد؟ چه موردی باعث میشود کیفیت منوی کافه مورد قبول مشتریان واقع شود؟

به طور کلی 3 مورد برای جواب این سوال وجود دارد که به احتمال زیاد در ذهن شما هم آمده است!!!

  • جنس مواد اولیه
  • آشپز
  • تجهیزات کافی شاپ

در مورد اول که جای هیچ بحثی نیست. شما اگر بهترین آشپز و بهترین خرید تجهیزات کافی شاپ را هم مهیا کنید، اگر مواد اولیه بی کیفیت باشد، قطعا طعم غذا هم  دلچسب نخواهد بود. برای مثال برنج هندی همیشه برنج هندی است، سوسیس کالباس با درصد های پایین همیشه بی کیفیت است و نمیتوان طعم آن را تا حد زیادی عوض کرد و عوارض خود را همیشه دارند.

اما مورد دوم و سوم یعنی آشپز و تجهیزات کافی شاپ….

بین این دو مورد همیشه تجهیزات کافی شاپ به آشپز کافی شاپ، برتری دارد.

چرا ؟

جوابشو در تیتر زیر بررسی می کنیم.

اهمیت تجهیزات کافی شاپ

یک کافه مجهز می تواند از چند جنبه برای شما مفید واقع شود. جنبه اول چیزی نیست جز زمان!!

هنگامی که در کافه شما تجهیزات جدید و سالم وجود داشته باشد، زمان تهیه سفارشات و همچنین دخالت دست هم به کمترین حالت خود می رسد. در این حالت شما می توانید با سرعت بسیار بیشتری ثبت سفارش را انجام دهید و هم چنین سفارش مشتری را هم در کمترین زمان آماده کنید و قطعا برای مشتری هیچ چیزی لذت بخش تر از معطل نشدن نیست!!!

جنبه دوم آسیب ندیدن متریال سفارش است.

در خرید تجهیزات کافی شاپ قهوه ساز قدیمی و خراب می تواند قهوه منو شما را سرد و تلخ به مشتری تحویل دهد و کاملا او را ناراضی کند. ناراضی شدن مشتری از پرطرفدار ترین مورد منو در کافه، یا به طور کل او را از آمدن به کافه شما منصرف می کند و یا در بهترین حالت دیگر هیچ وقت از شما قهوه سفارش نمیدهد و سراغ موارد دیگر منو می رود.

حال فرض کنید فر شما آسیب دیده باشد، دستگاه یخ سازتان خراب باشد، لوازم باریستا شما ناقص بوده و بر فرض مثال دستگاه وافل سازی نداشته باشید!!

به نظرتان با به وجود آمدن این شرایط نباید فاتحه این کافه را خواند ؟؟!!

خرید تجهیزات کافی شاپ

اهمیت تجهیزات کافی شاپ

لیست تجهیزات کافی شاپ

گمان میکنیم تا به اینجا از اهمیت تجهیزات کافی شاپ و خرید تجهیزات کافی شاپ بر روی کیفیت و فروش در کافه آگاه شده اید.

در این قسمت می خواهیم بررسی کنیم که برای راه اندازی کافی شاپ ، چه تجهیزاتی را باید تهیه کرد.

به طور کل برای راه اندازی یک کافه، صرف نظر از طراحی دکوراسیون و میزو صندلی؛ تهیه و خریداری یک سری از تجهیزات کاملا ضروری است چرا که بدون آن ها منوی کافه معنایی ندارد !!

در کنار خرید تجهیزات کافی شاپ اگر بودجه دیگری داشتید می توانید تجهیزات خاص تری را نیز تهیه کنید. این تجهیزات می توانند برای شما هم زمان آماده سازی را کاهش دهند، و هم به شما اجازه میدهند در منو کافی شاپ خود، موارد خاصی را اضافه کنید که در هر کافه ای پیدا نمی شود.

لیست این تجهیزات 5 مورد هستند که در تیتر های زیر آن ها را بررسی می کنیم.

لیست تجهیزات کافی شاپ

لیست تجهیزات کافی شاپ

ترفند های خرید تجهیزات کافی شاپ

در این قسمت هم به بیان این 5 مورد می پردازیم و هم ترفند های خرید آن ها را برایتان بیان می کنیم

 

  • اسپرسوساز اتوماتیک

اگر کافه شما بیرون بر و یا داخل پاساژ ها و مراکز گردشگری است به علت عدم وجود میز و صندلی و ویتر یا پیش خدمت ممکن است صف های طولانی شکل بگیرد که در این مواقع نیاز است سفارش ها به سرعت آماده بشوند. در این حالت بهتر است حتما از اسپرسوساز اتوماتیک استفاده کنید.

اسپرسوساز اتوماتیک دیگر نیاز به دکمه قطع کردن ندارد و در این هنگام دست باریستا آزاد است و می تواند به راحتی کار ها و سفارش های دیگر را نیز انجام دهد.

 

  • قهوه ساز اتوماتیک

قهوه ها انواع بسیار متنوعی دارند و به علت محبوبیتی که دارند، جزء مهم ترین موارد منو کافه ها محسوب می شوند. به همین علت بهتر است یک قهوه ساز اتوماتیک تهیه بکنید تا بتوانید به وسیله آن، هر نوع قهوه ای را در هر حالتی تهیه و در هنگام سفارش آماده کنید.

 

  • بلندر و مخلوط کن صنعتی

بلندر ها وسیله ای هستند که می توان به کمک آن ها هر نوع اسموتی، شیک و یا سس و پوره ای را درست کرد و ترکیبات مختلفی را در کوتاه ترین زمان به وجود آورد.

مخلوط کن ها از مهم ترین تجهیزات کافی شاپ ها محسوب می شوند چرا که بخش عمده ای از منو کافه وابسته به بلندر ها است.

بلندر ها انواع مختلفی اعم از شکل ظاهری و کارکرد و همچنین متریال های سازنده شان دارند. به همین علت در هنگام خرید آن ها باید به دقت به ویژگی های ظاهری، مشخضات فنی و هم چنین برند آن ها دقت کرد.

  • ساندویچ ساز

    بلندر و مخلوط کن صنعتی

    بلندر و مخلوط کن صنعتی

ساندویچ ساز ها می توانند انواع پنینی ها و ساندویچ های لذیذ را در منو کافه شما به وجود بیاورند و ظاهر ساندویچ ها را در چشم مشتری بسیار زیبا به چشم آورند.

هم چنین با استفاده از این دستگاه می توانید ساندویچ هایی را با توجه به ایده خودتان در کمترین زمان به وجود آورید.

  • لوازم کافه و باریستا

لوازم کافه و باریستا شامل لیست عریض و طویلی می شود که بخشی از آن ها سلیقه ای و صرفا کمک کننده برای سهولت فعالیت باریستا بوده و بخشی از آن ها برای کار در کافه ضروری و بسیار مهم تلقی می شوند.

لوازم کافه و باریستا شامل موارد زیر میشود که عبارتند از :

  • تجهیزات آماده سازی که شامل ظروف و کاسه های هم زن، قاشق ها و …. می شود.
  • تخته های برش و چاقوهای کاربردی
  • ابزار های ایمنی که شامل کلاه ها، سطل زباله، پیش بند ها، مواد شوینده و … می شوند.
    لوازم کافه و باریستا

    لوازم کافه و باریستا

     

فیلم محصولات البرز تجهیز

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.