Support
alborztajhiz logo
close

مخلوط کن صنعتی یورگن 1600 وات

مخلوط کن صنعتی یورگن یا بلندر یورگن دستگاهی فوق العاده با مشخصاتی بی نظیر  دوستان عزیزسلام دراین مقاله میخواهیم درباره ی  بلندرصنعتی یورگن با شماصحبت کنیم. مخلوط کن صنعتی یورگن یک مخلوط کن بسیار قوی و قدرتمنداست و مناسب برای آشپزخانه های صنعتی  فست فود و کافی شاپ و حتی منازل میباشد. البته امروزه در رستوران ها هم سس ها را با مخلوط کن ها درست میکنند ، پس در رستوران هم کاربرد دارد. مخلوط کن صنعتی یورگن انقدر قدرتمند است که هر سسی را میتوانید با کمک  آن تولید کنید. مخلوط کن صنعت یورگن آلمانی نیست بلکه تحت لیسانس آلمان و درکشور چین ساخته میشود. دستگاهی بسیار قدرتمند و عالی وتمیز و شیک با ظاهری زیبا .

مشخصات مخلوط کن صنعتی یورگن

موتور این دستگاه 1600 وات واقعی است این خییلی مهم است خیلی از مخلوزط کن ها در بازار هستند که وات ثبت شده روی کارتون اصلا همخوانی باتوان واقعی دستگاه ندارد و آن قدرت را ندارد. ولی مخلوط کن یورگن بلندر یورگن 1600 وات قدرت دارد و بسیارعالی است و پره های این دستگاه اصطلاحا 6 پرهستند. 2 پردرپایین و 4 پر در بالا و شما اگر یخ هم داخل دستگاه بریزید بدون هیچ گونه آسیبی به دستگاه یخ را خورد میکند. انتهای تیغه ها فلزی هستند و کوپلی که روی موتور قرار میگیرد هم فلزی است و این درمخلوط کن های صنعتی خیلی مهم است . وقتی کوپل روشن شود باعث چرخش تیغه میشود و اگر از جنس پلاستیک فشرده باشد باعث خورده شدن پلاستیک  خواهد شد. و قطعه ای است که مدام باید تعویض شود.

بهترین مخلوط کن صنعتی

دور موتور دستگاه قابل تنظیم است. به 2صورت دستی و هم اتوماتیک تنظیم میشود. وقتی دستگاه روی حالت اتوماتیک باشد میتوانید دور دستگاه را تنظیم کنید. این دستگاه بسیارکار آمد و قوی است و هر مخلوطی که بخواهید از انواع آبمیوه و شیک و اسموتی میتوانید با مخلوط کن یورگن ترکیب کنید. این دستگاه بسیار کار آمد در تجهیزات فست فود و رستوران است به این دلیل اینکه امروزه در فست فود و رستوران ها هم آبمیوه ای طبیعی هم سرومیشود . و بسیاری از سس ها برای پیتزا و ساندویچ ها رابا مخلوط کن صنعتی درست میشود. روی دستگاه یک قسمت جدا شونده است که روی درب دستگاه است و درب دستگاه کاملا چفت و محکم میشود .  
 

پارچ اضافی بلندر یورگن

درمخزن 2 لیتری این دستگاه هر چقدر هم که مواد باشد از آن بیرون نخواهد ریخت . پس اصلا نگران نباشید. با کمک تمپر دستگاه به راحتی میتوانید مواد داخل مخزن را به هم بزنیدکه هیچ موادی داخل مخلوط کن سالم نماند و مواد کامل بلند شود. دستگاه با کمک اهرم روی دستگاه روشن میشود و با دکمه چرخشی که وسط  پلن دستگاه است میتوانید با چرخاندن آن  دور موتور را از 0 تا 10 تنظیم کنید. درحالت دیگر شاستی  که به صورت دستی تنظیم میشود میتوانید یخ و بعضی مخلوط های دستی را بلند و مخلوط کنید. وقتی شاستی را رو به بالا بزنید شروع به روشن شدن موتور میکند و با تنظیم کردن درجه روی دستگاه متناسب با آن عدد دور موتور تنظیم خواهد شد. این دستگاه بسیار عالی و قدرتمند است برای تهیه انواع و اقسام مخلوط ها . ازمیوه ها گرفته تا انواع سس و حتی سوپ ها به راحتی با کمک این دستگاه آماده میشوند.

بلندر صنعتی چیست

دربسیاری از مجموعه ها که به بیماران غذا میدهند ازاین دستگاه برای پوره ای کردن سوپ استفاده میکنند. مسئله مهم درمخلوط کن های یورگن قطعات این دستگاه است . که باید تامین شود ازجمله : موتور دستگاه و تمام شاستی ها وتیغه داخل پارچ و خوده پارچ مخلوط کن صنعتی که  بصورت جداگانه دراختیار شما قرار خواهد گرفت. بعضی از دوستان یک مخلوط کن میخرند به همراه چند پارچ اضافه چون این دستگاه توان کارکرن با 10 تا پارچ اضافه را هم دارد. اصلا نگران تامین قطعات نباشید اگرکارخود راشرح دهید مشاوران البرز تجهیز حتما به شما خواهندگفت که چه تعداد پارچ اضافه نیاز دارید.

فروش مخلوط کن صنعتی یورگن

بامشاوران البرزتجهیزدرتماس باشید که به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب راداشته باشید. شما میتوانیدمخلوط کن صنعتی ایرانی وخارجی را ازشرکت البرز تجهیز تهیه کنید. بلندر یورگن دستگاهی فوق العاده مناسب تجهیزات کافی شاپ میباشد . مشاوران ما درخدمت شما هستند و تمام اطلاعات رادراختیارشما قرار خواهند داد. ازاینکه این مقاله را تا انتها مطالعه کردید از شما سپاسگزارم. ویدیو های مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنیدوبامشاوران البرزتجهیز درارتباط باشید تا آنها بهترین انتخاب رابه شما معرفی  کنند. فراموش نکنید که…

 «بهترین کار دنیا،کارکردن باخوراکی هاست»

 مشاهده ی فیلم مخلوط کن صنعتی 

مشاهده ی انواع مخلوط کن صنعتی

فروشگاه البرز تجهیز

 
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.