Support
alborztajhiz logo
close

مخلوط کن صنعتی چینی

مخلوط کن صنعتی چینی لوازم  کافی شاپ امروزه بسیار محبوب شده  دوستان عزیزسلام دراین مقاله میخواهیم درباره ی  بلندرصنعتی  با شماصحبت کنیم. چند سالی است که مخلوط کن های صنعتی از کشور چین به ایران وارد میشود و حقیقتا دستگاه خوب و با کیفیتی هستند. در ابتدا تصور مردم این نبود ولی با گذشت زمان این تصور عوض شد.

مخلوط کن صنعتی کمکس

قبل تراز این مخلوط کن های آمریکایی و ایتالیایی بودند که البته هنوز هم وارد میشوند و دستگاه هایی بسیارعالی و با کیفیت هستند. امروزه مخلوط کن های چینی جای خیلی زیادی را در بازار ایران باز کرده است. یکی از برند هایی که در بحث مخلوط کن های صنعتی چینی،وجود دارد،مخلوط کن صنعتی کمکس است. این مخلوط کن،دستگاه بسیارخوب و قدرتمندی است. 600 تا 1800 وات توان موتور این دستگاه است.

قطعات مخلوط کن صنعتی چینی

پارچ نشکن و تیغه شش پر دارد.2 پره این دستگاه به پایین میزند و 4 پره این دستگاه رو به بالاست. اگر شما به عنوان مثال دانه قهوه یا یخ داخل دستگاه بریزید،مطمئن باشید که تمام محتوایات داخل پارچ را بلند و مخلوط  میکند و هیچ قطعه سالمی را درخود نگه نمیدارد. اگر بخواهید مخلوط کن صنعتی کامیکس را ازجایی خریداری کنید،حتما بحث خدمات پس از فروش را درنظر بگیرید.  
  و بحث گارانتی را مطرح کنید چراکه 2 قطعه خیلی مهم  و مصرفی برای تمامی این دستگاه ها وجود دارد، که تیغه و کوپلی هست که روی موتور دستگاه قرار داردهستند. میتوانید این قطعات را به راحتی از شرکت البرز تجهیز یا شرکتی که دستگاه را ازآن خریداری کرده اید ، تهیه یا تعویض کنید.

پارچ اضافی مخلوط کن صنعتی چینی

موضوع دیگر که حائز اهمیت است این است که از شرکتی که مخلوط کن را خریداری میکنید، حتما پارچ اضافی بخرید یا اینکه بدانید پارچ اضافه را حتما برای شما تهیه و تامین خواهد کرد. این پارچ ها، پارچ های نشکن و مقاومی هستند و آسیبی نمبینند ولی به مرور زمان ، بسته به میزان مصرف شما، پارچ این مخلوط کن ها تیره و مات میشود و خط و خش داخل آن می افتد و طبیعتا باید آبدیت شوند تا بتوانید به زیبایی از  دستگاه مخلوط کن کامکس استفاده کنید.  تمام ویدیوهای ما رادر شبکه های اجتماعی دنبال کنید .ویدیوهایی در حوزه تجهیزات کافی شاپ و رستوران و فست فود. انشالله که با اطلاعاتی که دراختیار شما قرار میدهیم بتوانید خرید دقیق و مناسبی داشته باشید . بامشاوران البرزتجهیزدرتماس باشید که به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب راداشته باشید. شما میتوانیدمخلوط کن صنعتی ایرانی وخارجی را ازشرکت البرز تجهیز تهیه کنید. مشاوران ما درخدمت شما هستند و تمام اطلاعات رادراختیارشما قرار خواهند داد. ازاینکه این مقاله را تا انتها مطالعه کردید از شما سپاسگزارم. ویدیو های مارادرشبکه های اجتماعی دنبال کنیدوبامشاوران البرزتجهیز درارتباط باشید تا آنها بهترین انتخاب رابه شما معرفی  کنند. فراموش نکنید که…

 «بهترین کار دنیا،کارکردن باخوراکی هاست»

 مشاهده ی فیلم مخلوط کن صنعتی 

مشاهده ی انواع مخلوط کن صنعتی

فروشگاه البرز تجهیز

   
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.