Support
alborztajhiz logo
close

مرحله به مرحله تا راه اندازی سوخاری کیلویی

راه اندازی سوخاری کیلویی

آموزش راه اندازی سوخاری کیلویی با هزینه ی کم

راه‌اندازی سوخاری کیلویی با حداقل هزینه دغدغۀ خیلی از کسانی شده است که در حوزۀ کسب و کار می‌خواهند فعالیتی را راه‌اندازی کنند. می‌خواهند با حداقل هزینه فست فودی را راه‌اندازی کنند که بتوانند فروش خیلی خوبی داشته باشند و بازگشت مالی این سرمایه‌گذاری برای آن‌ها بسیار چشم‌گیر باشد. مدت خیلی کوتاهی است که مردم به سمت راه‌اندازی سوخاری کیلویی با هزینه ی کم کشیده شده‌اند ، فست فود سوخاری کیلویی که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد . البته نکته‌ای که باید درنظر بگیرید این است که به‌طورکلی فست فود سوخاری همیشه در تمام دنیا طرفدار داشته است. همان زمان که سرهنگ ساندرز این غذای خوشمزه را اختراع کرد و بعد به تمام دنیا صادر کرد و شرکت‌های بزرگی همچون «هنی پنی» همراه با رشد این غذا رشد کردند و کلیه تجهیزات تهیه این غذای خوشمزۀ بسیار معروف را تولید کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دادند.

تلفن مشاوره راه اندازی خط سوخاری

09122349715

مسئله‌ای که هست همیشه شکافی بین قشر ضعیف و قشر قوی جامعه وجود داشته و خیلی از عزیزان که جزء قشر ضعیف جامعه به‌حساب می‌آمدند نمی‌توانستند سوخاری نوش‌جان کنند زیرا در بین فست فودها سوخاری یکی از گران‌ترین غذاهای موجود است ( که البته امروزه این ساختار تغییر کرده است) و خیلی از عزیزان در گذشته نمی‌توانستند سوخاری نوش‌جان کنند. راه‌اندازی سوخاری کیلویی یکی از زیباترین و بهترین اتفاق‌هایی است که در حوزۀ تجهیزات فست‌فود شکل گرفته است . این‌که شما فست فودی را راه‌اندازی کنید که به‌واسطه آن بتوانید سوخاری کیلویی در اختیار مردم قرار دهید و بعد از آن شرایطی را ایجاد کنید که تمام اقشار جامعه بتوانند از شما خرید کنند و از آن استفاده کنند. نکته‌ای که هست، این‌بار با پرداخت حداقل هزینه سوخاری کیلویی را خریداری می‌کنند و نوش‌جان می‌کنند. پس دیگر ما با قشر کوچکی از جامعه روبه‌رو نیستیم و قشر بسیار بزرگی از جامعه پیش‌روی ماست که نیاز به خوردن سوخاری را در خود احساس می‌کند.

راه اندازی سوخاری کیلویی با هزینه کم

همین امر باعث شد که رفته‌رفته خیلی از عزیزان به این فکر بیفتند که مغازه‌ای را خریداری و یا اجاره کنند و راه اندازی سوخاری کیلویی را انجام دهند . شرایطی ایجاد شد که برندهایی در بین مردم محبوبیت پیدا کردند. برند «سوخاری‌کیلویی» ، «ویچ‌کیلویی» ، «سوخاری‌لند» و یا «کیلوسوخاری» و خیلی از برندهای دیگر که رفته‌رفته در بین مردم طرفداران بسیار زیادی پیدا کردند و محبوب شدند و همین امر باعث شد خیلی دیگر از مردم عادی به این فکر بیفتند که فست فود سوخاری کیلویی را با حداقل هزینه راه‌اندازی کنند.

اولین دستگاه راه اندازی سوخاری کیلویی

در ابتدا شما برای اینکه بتوانید یک فست فود سوخاری راه‌اندازی کنید حتماً باید دستگاه مخصوص مرغ سوخاری یا هنی‌پنی و دستگاه بردینگ و یا پودرزن و دستگاه مرینیتور یا سس‌زن و دستگاه دیس‌پلی و یا گرم‌خانه مرغ سوخاری یا به عبارتی کلیه ی تجهیزات پخت مرغ سوخاری را در این چهارچوب قرار می‌دادید تا بتوانید یک سوخاری فروشی  عالی را افتتاح کنید. اما راه اندازی سوخاری کیلویی شرایطی را ایجاد کرد که مردم به این فکر بیفتند که می‌توانیم با حداقل هزینه یک فست فود سوخاری را راه‌اندازی کنیم. دیگر این نیاز احساس نمی‌شود که شما برای پخت مرغ سوخاری حتماً از دستگاه مرغ سوخاری هنی‌پنی استفاده کنید. امروزه در سال 1402، دستگاه مرغ سوخاری یا همان هنی‌پنی آمریکایی دست‌دوم با مبلغی نزدیک به 500 میلیون تومن خرید و فروش می‌شود و اگر کسی بخواهد یک سوخاری کیلویی راه‌اندازی کند حداقل نیاز به 2 دستگاه هنی‌پنی دارد و تقریباً تنها مبلغ 1 میلیارد تومن باید پرداخت کند که فقط 2 دستگاه مرغ سوخاری را خریداری کند اما مطلبی که هست شما به دستگاه‌های دیگر نیز نیاز دارید.

دومین دستگاه راه اندازی سوخاری کیلویی

قبل‌تر از این بردینگی که خرید و فروش می‌شد، بردینگ برند «ایرکینگ» آمریکا بود. اما امروزه شرکت‌های زیادی هستند که دستگاه بردینگ موتوردار مرغ سوخاری تولید می‌کنند، همچون شرکت «ITM» و شرکت «هنی‌فود». مطلب قابل توجه این است که برای راه‌اندازی فست‌فود سوخاری کیلویی خیلی‌ها حتی نیاز به خرید دستگاه بردینگ موتوردار را در خود احساس نمی‌کنند و با یک بردینگ دستی ساده این کار را انجام می‌دهند. امروزه در سال 1402 قیمت دستگاه بردینگ موتوردار تقریباً حدود 70 میلیون تومن می‌باشد، که شما می‌توانید این دستگاه بدون موتور را حداقل با هزینه 17 میلیون تومان خریداری کرده و در راه اندازی سوخاری کیلویی خود استفاده کنید و این بدین معناست که شما نزدیک به 50 میلیون تومان در بودجۀ خود صرفه‌جویی می‌کنید.

سومین دستگاه در راه اندازی سوخاری کیلویی

دستگاه دیگر مرینیتور یا سس‌زن می‌باشد که البته اگر شما نخواهید مرینیتور را خریداری کنید، گزینه مشابهی وجود ندارد ولی با تمام این اوصاف در راه اندازی سوخاری کیلویی خیلی از عزیزان برای راه‌اندازی فست فود سوخاری کیلیویی با کمترین هزینه از دستگاه مرینیتور استفاده نمی‌کنند و همین‌جا هم 50-40 میلیون تومن در هزینه آن‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

چهارمین دستگاه راه اندازی سوخاری کیلویی

دستگاه قابل توجه در راه اندازی سوخاری کیلویی دستگاه دیس‌پلی مرغ سوخاری یا گرم‌خانه سوخاری می‌باشد که حتماً باید حضور داشته باشد. گرم‌خانه مرغ سوخاری دستگاهی است که یک مرحله آماده‌سازی مرغ سوخاری بعد از پخت در آن انجام می‌شود و بسیار حائز اهمیت است که شما از دستگاه گرم‌کن مرغ سوخاری استفاده کنید. برندهای ایرانی «هنی‌فود» و «ITM» و «هایپرتک» و خیلی از برندهای دیگر هستند که دقیقاً مشابه دیسپلی مرغ سوخاری هنی‌پنی تولید کرده و به بازار عرضه کرده‌اند و شما می‌توانید این دستگاه‌ها را با حداقل هزینه و یا حتی به‌صورت دست‌دوم خریداری کنید و در راه اندازی سوخاری کیلویی از آن استفاده کنید.

نکته ای مهم در راه اندازی سوخاری کیلویی

نکته‌ای که هست، در ابتدا اشاره کردیم که شما می‌توانید در راه اندازی سوخاری کیلویی از دستگاه مرغ سوخاری هنی‌پنی استفاده نکنید و این تنها به این معنی است که شما در نوع بودجه‌ای که می‌خواهید بگذارید صرفه‌جویی کنید. پس به‌جای این سرخ‌کن از چه چیز استفاده کنیم؟ شما به‌جای هنی‌پنی حتماً باید از سرخ‌کن صنعتی بسیار با کیفیتی استفاده کنید که حداقل مقدار کمی تفاوت در نوع غذای سوخاری که می‌خواهید تولید کنید ، داشته باشد . به‌طور مثال در پروژه های راه اندازی سوخاری کیلویی زمانی که شما یک سوخاری را با هنی‌پنی پخت می‌کنید، اگر به آن امتیاز 100 بدهیم ، اگر با یک سرخ‌کن عالی و درجۀ یک پخت کنید و آشپز شما کسی باشد که با کیفیت بسیار عالی بتواند این سوخاری را خروجی بگیرد ، به آن می‌توانیم امتیاز بین 80 تا 90 بدهیم.

تفاوت هنی پنی و سرخ کن در راه اندازی سوخاری کیلویی

پس مسئله‌ای که اینجا در ذهن سرمایه‌گذار ایجاد می‌شود تفاوت بسیار بالای قیمتی بین هنی‌پنی و سرخ‌کن می‌باشد. یک هنی‌پنی 500 میلیون تومان قیمت دارد، اما سرخ‌کن دارای قیمتی حدود 50 میلیون تومان است، یعنی یک‌دهم آن مبلغ را برای سرخ‌کن پرداخت می‌کند و این تغییر 15 تا 20 درصدی برای کسی که می‌خواهد در راه اندازی سوخاری کیلویی با هزینه ی کم سرمایه‌گذاری کند ، اصلاً نسبت به پول و سرمایه‌ای که برای راه‌اندازی فست‌فود سوخاری با حداقل هزینه می‌خواهد انجام دهد ، قابل ملاحظه نیست و این‌کار را انجام می‌دهد و سرخ‌کن ساده و بسیار عالی و درجه یکی را خریداری کرده و در راه اندازی سوخاری کیلویی خود از آن استفاده می‌کند.

راه اندازی سوخاری کیلویی اقتصادی

شما برای راه اندازی سوخاری کیلویی به 2 عدد هنی‌پنی و 2 عدد سرخ‌کن به‌صورت نرمال احتیاج دارید. خیلی از عزیزان با درنظر گرفته هزینه‌ای که بالای 1 میلیارد تومن می‌خواهند پرداخت کنند، می‌توانند با مبلغی نزدیک به 200 میلیون تومن در سال 1402 ، چهار عدد سرخ‌کن را خریداری کرده و با این 4 عدد سرخ‌کن در پروژۀ سوخاری کیلویی خود می‌توانند هم سوخاری استریپس داشته باشند و هم سوخاری اسپایسی و همین‌طور قارچ سوخاری ، سیب‌زمینی و هر محصول سوخاری دیگری که بخواهند تولید کنند. پس این نکته‌ را درنظر بگیرید شما برای راه اندازی سوخاری کیلویی با کم‌ترین هزینه تمام این ساختار را به این شکل باید پیش ببرید . 

مرحله ی آخر دستگاه های سوخاری کیلویی

البته شما برای راه اندازی سوخاری کیلویی به تجهیزات دیگری نیز احتیاج دارید. همچون یخچال ایستاده، فریزر ایستاده، همین‌طور سینک، میز کار و هود صنعتی و به هر ترتیب بعضی از تجهیزات دیگر که البته بسته به سلیقه آشپزی که می‌خواهید داشته باشید می‌توانید آن‌را خریداری کرده و یا خریداری نکنید، اما به هرحال برای این‌که شما مرغ هایی را که خریداری می‌کنید بتوانید ذخیره کنید و آماده‌سازی آن‌را انجام دهید و پخت کنید و به مشتری خود ارائه دهید، حتماً به این تجهیزات احتیاج دارید. این‌را بدانید که شما می‌توانید با حداقل هزینه یک فست فود سوخاری کیلویی را راه‌اندازی کرده و یک سرمایه‌گذاری بسیار عالی را تجربه کنید. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی بین 300 تا 500 میلیون تومان یک فست فود سوخاری عالی را راه‌اندازی کنید و روزانه چندین فیش را برای مشتریان خود صادر کنید و سوخاری خود را با حداقل هزینه در اختیار این عزیزان قرار داده و هم شما لذت بسیار زیادی از فروش سوخاری نصیب خود می‌کنید و هم به مشتریان خود حال خوب می‌بخشید. زمانی که شما ببینید مشتریان در برابر مغازه شما ایستاده‌اند و صف کشیده‌اند، لذت بسیار زیادی می‌برید و همین‌ امر باعث می‌شود که شما بسیار سرزنده‌تر و در این سرمایه‌گذاری اعتماد بسیار بالاتری داشته باشید و رفته‌رفته شرایطی را ایجاد کنید که رستوران خود را به‌صورت زنجیره‌ای گسترش دهید.

مشاهده ی فیلم مشاوره خرید تجهیزات مرغ سوخاری

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.