Support
alborztajhiz logo
close

راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم

لوازم مورد نیاز مغازه سوخاری

هزینه راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری

راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم مقاله ای که باید خوانده شود تا عزیزانی که میخواهند کسب و کاری برای تولید مرغ سوخاری راه اندازی کنند نتیجه ی بسیار عالی و مطلوبی دریافت کنند. دوستانی که در زمینه راه‌اندازی فست فود فعالیت می‌کنند می‌دانند که برای راه‌اندازی خط سوخاری باید هزینه زیادی پرداخت کنیم ، زیرا خط سوخاری یکی از تخصصی‌ترین زیرشاخه‌های تجهیزات فست فود به‌حساب می‌آید و شما برای این‌که بتوانید یک خط پخت سوخاری را راه‌اندازی کنید باید هزینه زیادی برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی پرداخت کنید.

به این دلیل که در راه‌اندازی خط سوخاری حتماً باید قسمت آماده‌سازی ، پخت و همین‌طور ارائه را به‌صورت کامل تجهیزات آن‌را خریداری کرده و در خط پخت قرار دهید و از آن استفاده کنید و اگر بخواهید یکی از این قسمت‌ها را حذف کنید دچار مسئله خواهید شد. اما مسئله‌ای که هست با راهکارهای جدید می‌توانید با کمترین هزینه یک فست فود سوخاری راه‌اندازی کنید یا به عبارتی راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم و خرید دستگاه سوخاری با قیمت مناسب.

همان‌طور که می‌دانید امروزه خوردن سوخاری طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در سطح شهر شما سوخاری کیلویی‌هایی را می‌بینید که راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم و با کمترین هزینه راه‌اندازی می‌کنند و ماهیانه چندین میلیون تومان درآمد کسب می‌کنند و این نشان‌دهنده این است که ساختار این کار کمی تغییر کرده است و حتماً نیاز نیست که خط سوخاری خود را با دستگاه هنی پنی راه‌اندازی کنید .

مسئله‌ای که هست باید بابت تجهیزاتی که خریداری می‌کنید مبلغ پایین‌تری پرداخت کنید تا بتوانید خط سوخاری ارزان‌تری را جمع‌وجور کنید ( راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم ).

 

تلفن مشاوره راه اندازی خط سوخاری

۰۹۱۲۲۳۴۹۷۱۵

 

هزینه ی راه اندازی سوخاری کیلویی 1402

 

راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم

اگر به‌صورت نرم و روال بخواهید یک خط سوخاری راه‌اندازی کنید شما باید مبلغی حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کنید که دستگاه پخت مرغ سوخاری به همراه تجهیزات آماده‌سازی، نگهداری و پخت را خریداری کرده و یک خط کامل سوخاری را راه‌اندازی کنید. با هوشمندی راه‌اندازان سوخاری امروزه به این نتیجه رسیده‌اند که شما می‌توانید فست فود خود را با سرخ‌کن انجام دهید. یعنی شما می‌توانید مرغ سوخاری خود را بدون این‌که هنی‌پنی خریداری کنید تولید کرده و به مشتریان خود ارائه دهید و راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم را به نتیجه برسانید .

سرخ‌کن‌های بسیار با کیفیتی که امروزه تولید می‌شود و کیفیت بسیار عالی دارد و شما می‌توانید با سرخ‌کن‌های بسیار عالی دست‌دوم آمریکایی و یا سرخ‌کن‌ صنعتی ایرانی طرح دین ترنج یک فست فود سوخاری عالی و درجه یک را راه‌اندازی کنید و با راه‌اندازی این فست فود نتیجه بسیار عالی و مطلوبی دریافت کنید. برای راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم با سرخ‌کن شما نیازی نیست هزینه زیادی پرداخت کنید. حقیقتاً همان مقدار بسیار اندکی که شما پرداخت می‌کنید برای راه‌اندازی خط سوخاری نسبت به پروژه‌های بزرگ سوخاری کافیست که یک فست فود سوخاری کیلویی را راه‌اندازی کرده و نتیجه بسیار مطلوبی را دریافت کنید.

لوازم مورد نیاز مغازه سوخاری

 

لوازم مورد نیاز مغازه سوخاری

شما برای این‌که بتوانید راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم را به سرانجام برسانید ، نیاز به 3 عدد سرخ‌کن دارید. این سرخ‌کن‌ها می‌توانند سرخ‌کن دست‌دوم آمریکایی باشند و یا سرخ‌کن ایرانی درجه یک طرح Dean (دین) ترنج که کیفیت بسیار عالی و فوق‌العاده‌ای دارد و دقیقاً مشابه با ساختار و نمونه‌های آمریکایی و یا همان سرخ‌کن امپریال آمریکا تولید و به بازار عرضه می‌شود. 3 عدد سرخ‌کن فست فودی خریداری می‌کنید. در کنار آن می‌توانید از بردینگ دستی استفاده کنید. همچنین دستگاه هنی پنی نیز یکی از محبوب‌ترین برند‌های دستگاه مرغ سوخاری بازار است.

زمانی‌که شما از بردینگ دستی بخواهید استفاده کنید تقریباً 50/000/000 میلیون تومان به نفع شما می‌شود و به‌راحتی می‌توانید از یک بردینگ معمولی استیل بدون موتور با حداقل هزینه استفاده کرده و مرغ خود را برد کنید. نکته دیگری که در راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم قابل توجه است ، درست است که سرخ‌کن کار هنی‌پنی را انجام نمی‌دهد اما مسئله‌ای که هست درصد اختلاف سرخ‌کن با هنی‌پنی به لحاظ پخت بسیار کم است اما به لحاظ قیمت بسیار زیاد. شما امروزه در سال 1402، یک سرخ‌کن آمریکایی دست‌دوم را باید با مبلغ نزدیک به 600/000/000 میلیون تومان خریداری کنید اگر دستگاه بسیار تمیز باشد شاید گران‌تر اما یک سرخ‌کن ایرانی درجه یک طرح Dean (دین) را می‌توانید تنها حدود 50/000/000 میلیون تومان خریداری کنید و در راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم نتیجه بسیار عالی و مطلوبی هم دریافت کنید و مقدار زیادی سوخاری در طول روز تولید کرده و به مشتریان خود سرویس بدهید.

پس این را بدانید کمی کیفیت شما افت می‌کند اما نسبت به هزینه شما حقیقتاً قابل ملاحظه نمی‌باشد. مطلب دیگری که باید درراه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم باید نظر بگیرید مرینیتور خط سوخاری است که البته امروزه راه‌اندازهایی که سوخاری کیلویی راه‌اندازی می‌کنند زیاد به مرینیتور توجه نمی‌کنند و حتی خیلی از فست فودها را دیده‌ایم که مرینیتور دارند ولی از آن استفاده نمی‌کنند زیرا 1 روز جلوتر مرغ خود را مرینیت کرده و داخل لگن‌های بن‌ماری قرار می‌دهند و داخل یخچال می‌گذارند تا مواد کاملاً به خورد مرغ برود. یعنی به‌عبارتی شما یک روز از پخت خود در قسمت آماده‌سازی عقب هستید. شما می‌توانید بدون یک مرینیتور این خط سوخاری را راه‌اندازی کنید و همین‌جا هم 50/000/000 میلیون تومان به نفع شما می‌شود.

مورد دیگری که باید در راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم در نظر بگیرید دیس‌پلی یا همان گرم‌خانه سوخاری است که البته بسیار بسیار حائز اهمیت است و باید حتماً دیس‌پلی یا گرم‌خانه سوخاری را خریداری کنید. نمونه‌های ایرانی دست‌دوم بسیار عالی و درجه یکی هست که می‌توانید آن‌را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. نمونه‌های وارادتی این دستگاه قیمت بسیار بالایی دارد و تقریباً 4 برابر نمونه‌های ایرانی است که البته استفاده کردن از آن برای راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم حقیقتاً عقلانی نیست. اگر شما بخواهید دیس‌پلی خریداری کنید می‌توانید آن‌را به صورت دست‌دوم خریداری کنید. دیس‌پلی‌های ایرانی دست‌دومی که بسیار کیفیت بالایی دارند و آماده به‌کار می‌باشند و شما با قیمتی بسیار اندک می‌توانید یک دیس‌پلی خط سوخاری خریداری کرده و مرغ خود را داخل آن دپو کرده و برای مشتریان سرو کنید.

 

سرخ کن صنعتی طرح دین ترنج

راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم

البته ذهنیتی که در بسیاری از مشتریان بوجود آمده این است که خط سوخاری خود را با حداقل تجهیزات راه‌اندازی کنند و بعد از آن‌که پول بدست آوردند و چرخه مالی آن‌ها بوجود آمد از انباشته خود تجهیزات را تبدیل به احسنت کنند. اما مطلبی که هست زمانی که یک سوخاری کیلویی راه‌اندازی می‌کنید آنقدر فروش زیادی دارید که حقیقتاً دیگر به تبدیل به احسنت کردن فکر نمی‌کنید و به این فکر می‌کنید که شعبات خود را زیاد کنید. این هم یک ساختاری است که امروزه حقیقتاً در ذهن بسیاری از عزیزانی که می‌خواهند فست فود راه‌اندازی کنند شکل گرفته است تا شما بتوانید یک فست‌ فود سوخاری به‌صرفه اقتصادی به صورت کیلویی راه‌اندازی کرده و پول بسیار زیادی را بدست بیاورید.

کجا فست فود مرغ سوخاری با هزینه کم راه اندازی کنیم ؟

مطلبی که باید برای راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم و یا همان فست فود سوخاری کیلویی درنظر داشته باشید این است که لوکیشنی که انتخاب می‌کنید و یا موقعیت جغرافیایی که برای رستوران و یا فست فود خود انتخاب می‌کنید بسیار حائز اهمیت می‌باشد. شما باید در جاهایی فست فود کیلویی را راه‌اندازی کنید که تردد نسبتاً زیاد باشد و مردم شما را ببینید و بتوانند با شما ارتباط برقرار کرده و از شما خریداری کنند.

البته امروزه ابزارهای کاربردی همچون اسنپ فود وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی در این ابزارها عضو شوید و از طریق این ابزارها فروش بسیار بالایی نیز داشته باشید و خود را معرفی کرده و در نهایت به نقطه‌ای برسید که بتوانید شعبات خود را افزایش بدهید. حقیقتاً لوکیشن یک امر بسیار مهم در راه‌اندازی فست فود است. البته مطلبی که هست ما می‌خواهیم شما را راهنمایی کنیم تا یک فست فود سوخاری به‌صرفه راه‌اندازی کنید پس نیازی نیست که هزینه بسیار بالایی پرداخت کنید که بتوانید لوکیشن بسیار عالی داشته باشید. شما می‌توانید با حداقل مبلغ در قسمت‌هایی از شهر که مردم توانایی زیادی برای سوخاری ندارند، فست فود سوخاری کیلویی راه‌اندازی کنید و با قیمت بسیار مناسب مقدار زیادی سوخاری در طول روز به فروش برسانید.

این را بدانید سوخاری یکی از گران‌ترین غذاهایی است که از زیرشاخه‌های فست فود به‌حساب می‌آید و زمانی که شما در یک رستوران حرفه‌ای سوخاری حضور پیدا می‌کنید و سوخاری سفارش می‌دهد باید مبلغ زیادی را پرداخت کنید. پس این را بدانید که قشر بسیار زیادی از جامعه نمی‌توانند سوخاری میل کنند اما شرایطی که در راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم امروزه ایجاد شده باعث شده که قشر ضعیف جامعه نیز بتوانند سوخاری نوش‌جان کنند به‌همین خاطر است که تعداد زیادی فست فود  سوخاری کیلویی راه‌اندازی شده و مردم استقبال بسیار زیادی از این فست فودها دارند.

مغازه ی فست فود مرغ سوخاری چه ابعادی داشته باشد ؟

هزینه ی راه اندازی سوخاری کیلویی

مطلب دیگری که باید در راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم نظر بگیرید ابعاد مغازه‌ای است که شما می‌خواهید در آن فست فود سوخاری راه‌اندازی کنید. برای این‌که شما بتوانید یک فست فود سوخاری خوب راه‌اندازی کنید حتماً نیاز نیست متراژ مغازه‌تان بسیار زیاد باشد. شما با یک مغازه 15 متری هم می‌توانید شروع کنید و فست فود سوخاری کیلویی به مشتریان خود ارائه دهید.

این‌را درنظر داشته باشید که برای راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم از یک مغازه کوچک می‌توانید آغاز کنید و حداقل مبلغ را پرداخت کرده و یک مغازه کوچک به‌صورت بیرون بر (delivery) راه‌اندازی کرده و درنهایت ساختاری را ایجاد کنید تا در طول روز مقدار زیادی سوخاری بفروشید و سود بسیار زیادی به‌دست بیاورید و بتوانید چهارچوبی را ایجاد کنید حتی بعد از این بتوانید شعبه راه‌اندازی کنید.

خیلی از فست فودهایی که امروزه می‌بینیم به صورت زنجیره‌ای وجود دارند به‌همین شکل آغاز کرده‌اند. برای راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم با حداقل سرمایه شروع کردند و بعد از گذشت مدت‌زمانی به‌دلیل این‌که فروش بسیار زیادی داشتند توانستند شعبات زیادی را راه‌اندازی کنند. برای این‌که بتوانید فست فود بسیار عالی سوخاری را با حداقل سرمایه راه‌اندازی کنید حتماً می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مشاوران «البرز تجهیز» تمامی این ساختار را برای شما شرح می‌دهند و تمامی قالب‌ها را برای شما باز می‌کنند تا شما بتوانید بهترین پکیج را انتخاب کنید تا هزینه کمی را پرداخت کنید و فست فود بسیار عالی و فوق‌العاده‌ای را راه‌اندازی کنید تا بتوانید نتیجه بسیار عالی و درجه یکی را از راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم به‌دست آورید.

چه کسی راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم را انجام میدهد؟

این بسیار حائز اهمیت می‌باشد که فست فود شما را چه کسی راه‌اندازی می‌کند. آشپزی که در فست فود شما حضور پیدا کرده و می‌خواهد یک خط سوخاری کیلویی برای شما راه‌اندازی کند بسیار حائز اهمیت می‌باشد که اطلاعات را به‌چه صورت در اختیار شما می‌گذارد؟ آیا تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد؟ آیا پودر و آردی که تولید می‌کند متریال آن‌را به شما می‌دهد؟ و یا سسی که برای شما تولید می‌کند کلیه جزئیات آن‌را در اختیار شما قرار می‌دهد؟ تمامی این‌ها مهم است.

آشپزی که انتخاب می‌کنید برای این‌که بتواند سوخاری شما را راه‌اندازی کنید این مطلب را درنظر داشته باشید که بسیار صادق باشد و کلیه اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد و در نهایت شما بتوانید یک خط سوخاری بسیار عالی را به ‌کمک آشپز خود راه‌اندازی کرده و حداقل مبلغ را به ایشان پرداخت کنید. نه این‌که بخواهید چندین میلیون تومن پول پرداخت کنید و نتیجه مطلوبی دریافت نکنید و در نهایت مجبور بشوید آشپزی را استخدام کنید که بخواهد از شما ماهی چند میلیون تومن پول دریافت کند تا فست فود کیلویی شما را مدیریت کند.

تمامی این مطالب را درنظر داشته باشید تا نکته به نکته و مرحله به مرحله پیش بروید تا بتوانید یک فست فود سوخاری به‌صرفه و اقتصادی عالی و درجه یک کیلویی را راه‌اندازی کرده و در راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم نتیجه بسیار مطلوبی به‌دست آورید و بعد از آن‌که پول بسیار زیادی بدست آوردید بتوانید به‌صورت زنجیره‌ای سرمایه‌گذاری کرده و فست فودهای زنجیره‌ای را راه‌اندازی کنید.

بازگشت به فروشگاه

فیلم محصولات

WhatsApp
Telegram

1 دیدگاه در “راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم

  1. Chefrad گفت:

    شف راد
    راه اندازی صفرتاصد سوخاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.