Support
alborztajhiz logo
close

سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی

سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی

سبد مخصوص بشقاب و دیس ماشین ظرفشویی صنعتی

سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی یکی از پرکاربردترین سبدهایی است که برای استفاده از انواع ماشین ­ظرف­شویی صنعتی می­توانید استفاده کنید. سبد بشقاب با دو ساختار تولید می­شود: سبد مخصوص بشقاب و سبد مخصوص دیس و سینی سلف ­سرویس. البته به دلیل این­که دیس ­ها و سینی­ های سلف­ سرویس طول زیادی ندارند می­توانید برای شست و شوی آن­ها از سبد مخصوص بشقاب ماشین ­ظرف­شویی صنعتی استفاده کنید. این نکته را بدانید که اندازه سبد مخصوص بشقاب و تمامی سبدهای مخصوص ماشین ­ظرف­شویی صنعتی 50×50 سانتی­متر می­باشد و در نهایت شما می­توانید برای شست و شوی دیس­ ها و یا سینی­ هایی که طولشان نهایتاً 45 سانتی­متر است  از این سبدها استفاده کنید. اگر دیس و سینی سلف شما بزرگ­تر از این مقدار باشد، حتماً باید از سبدهای مخصوص سینی سلف­ سرویس ماشین ­ظرف­شویی صنعتی استفاده کنید. یک نکته را درنظر بگیرید، ما از 3 ساختار کلی ماشین ­ظرف­شویی صنعتی استفاده می­کنیم: ظرف­شویی­ های زیرکانتری، ظرف­شویی­ های ایستاده و ظرف­شویی­ های ریلی . برای هر 3 مدل این ظرف­شویی­های صنعتی از همین سبدهای مخصوص ماشین­های ظرف­شویی صنعتی باید استفاده کرد. 3 مدل کلی سبد در بازار موجود است: سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی ، سبدهای مخصوص کاسه و لیوان و سبدهای مخصوص قاشق و چنگال .

مشخصه ی کلی سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی

شما برای این­که از سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده کنید حتماً باید نمونه ستون­ دار این سبدها را درنظر داشته باشید که در وسط سبد تعداد زیادی ستون قرار دارد که بشقاب و دیس را به این ستون­ها تکیه داده و داخل دستگاه قرار می­دهید و شست و شوی یک دست و یکنواختی را می توانید از آن دریافت کنید. مسئله­ای که هست، خیلی از مشتریان به دلیل عدم درست استفاده کردن از این سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی نتیجه مطلوبی در شست و شو از ماشین ­ظرف­شویی صنعتی دریافت نمی­کنند و تصور می­کنند که این ماشین ­ظرف­شویی صنعتی که خریداری کرده­اند توانایی زیادی برای شست و شوی ظروف ندارد و «البرز تجهیز» تولیدکننده انواع ماشین­های ­ظرف­شویی صنعتی ایرانی «البرز» بسیار با این نکات درگیر بوده و زمانی که تکنسین را به بالا­ی سر دستگاه فرستاده­اند متوجه شده­اند به دلیل چیدمان غلط این سبدها این شست و شو به نتیجه مطلوبی نرسیده است و برای این­که نتیجه مطلوبی را دریافت کنند شرایطی را ایجاد کرده که هنگام تحویل ظرف­شویی صنعتی کاربران حتماً توسط یک دوربین و یا موبایل فیلمبرداری کرده و این نکات را در استفاده از این دستگاه صنعتی رعایت کنند.

طرز استفاده ی سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی

شما به­ هیچ عنوان نمی­تواند با سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی لیوان بشویید. خیلی از مشتریان تصور می­کنند ستون­هایی که در وسط این سبد قرار دارد برای لیوان­ها می­باشد ولی این­طور نیست. این ستون­های سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی نگه­دارنده بشقاب و دیس و سینی سلف است. و اگر لیوان­ها را داخل این سبدها قرار دهید و بخواهید شست و شو کنید آب با فشار به کف لیوان یا کاسه و پیاله برخورد نمی­کند و در نهایت شست و شوی عالی و درجه یکی را به شما ارائه نمی­دهد. پس شما حتماً این نکته را درنظر بگیرید که سبدی که مخصوص بشقاب می­باشد حتماً در آن بشقاب ، دیس و یا سینی سلف قرار دهید تا بتوانید نتیجه بسیار عالی و مطلوبی در شست و شو دریافت کنید. سبدی که مخصوص کاسه و لیوان باشد را می­توانید برای شست و شوی لیوان­ها و کاسه ­ها استفاده کنید تا نتیجه بهتری را در استفاده از ماشین ­ظرف­شویی صنعتی دریافت کنید. مجدداً عرض می­کنیم که تمامی سبدها و سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی دارای یک ابعاد می­باشند و ابعاد مختلفی ندارند. تمامی سبدهای ظرف­شویی صنعتی در سرتاسر دنیا ابعاد استاندارد 50×50 را دارند و شما با بهره­گیری از این سبدها می­توانید در ماشین ­ظرف­شویی صنعتی، شست و شوی عالی، یکنواخت و درجه یکی را دریافت کنید و در نهایت بتوانید آن نتیجه مطلوبی رای که به دنبال آن هستید به­دست­ آورید.

طرز چیدمان سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی

نکته دیگری که باید درنظر بگیرید به صورت استاندارد در هر سبد 14 عدد بشقاب را می­توانید قرار دهید نه بیشتر. خیلی از مشتریان بشقاب­ ها را از گوشه و کنار بر روی یکدیگر سوار می­کنند و همین عمل نیز شست و شو را به نتیجه مطلوب نمی­رساند. شما در هر سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی تنها 14 عدد بشقاب را می­توانید قرار دهید تا در ماشین ­ظرف­شویی زیرکانتری در 3 دقیقه، ایستاده در 1 دقیقه و ریلی در 40 ثانیه بتوانید این 14 عدد را شست و شو کرده و از دستگاه خروجی بگیرید. اگر سینی سلف در سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی قرار می­دهید تنها 7 عدد سینی سلف و یا دیس را می­توانید در داخل این سبدها بچینید تا بتوانید شست و شوی مطلوب­تری را دریافت کنید. یک نکته خیلی ریز که در سبدهای بشقاب باید رعایت کنید، بشقاب­ ها باید به سمت پشت تکیه داده شوند نه به سمت جلو. اگر به سمت پشت تکیه داده شوند فشار آبی که از بالا برای شست و شو بر رو ظروف پاشیده می­شود تمامی چربی­ها و لکه­ ها را از بین می­برد و اگر به سمت جلو متمایل شوند حتماً باید با فشار آب از پایین شسته شوند و به دلیل این­که این آب باید از لابه­ لای سبد رد بشود و محکم به ظروف بخورد، درنهایت نمی­تواند شست و شوی خوبی را به شما ارائه دهد. پس شما این نکات را درنظر بگیرید که در سبد بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی تعداد 14 عدد بشقاب و یا 7 عدد سینی سلف را به صورت متمایل به پشت بر روی سبد قرار داده و داخل ظرف­شویی بگذارید تا شست و شوی بسیار عالی و مطلوبی را دریافت کنید.

 

بازگشت به فروشگاه

فیلم محصولات

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.