Support
alborztajhiz logo
close

سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی

سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی

معرفی سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی

سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی یکی از پرکاربردترین سبدهایی است که برای استفاده از انواع ماشین ­ظرف­شویی صنعتی می­توانید استفاده کنید . استفاده از سبد ماشین ­ظرف­شویی صنعتی یکی از دغدغه­ های اصلی دارندگان ماشین­های ظرف­شویی صنعتی می­باشد. خیلی مواقع پیش آمده که شرکتی یک دستگاه ظرف­شویی را به شرکتی فروخته و بعد از مدت کوتاهی شرکت خریدار دستگاه با عصبانیت بسیار زیاد تماس گرفته و نسبت به این که دستگاه کیفیت شست و شوی خوبی ندارد از آن شرکت شکایت می­کند. اما نکته اینجاست که در بسیاری از موارد زمانی که تکنسین در بالای ­سر ماشین ­ظرف­شویی صنعتی حضور پیدا می­کند و دستگاه را آنالیز می­کند متوجه می­شود که دستگاه هیچ­گونه ایرادی ندارد و کیفیت شست و شوی دستگاه بسیار بالا می­باشد که البته برای «البرز تجهیز» تولیدکننده ماشین ­ظرف­شویی صنعتی «البرز» بارها این اتفاق افتاده است. نکته­ ای که هست هنگامی­که ماشین ­ظرف­شویی صنعتی را به کاربران تحویل می­دهیم نکات ریز را به­ هیچ عنوان بر آن دقت نمی­کنیم و به همین دلیل تکنسین­های «البرز تجهیز» هنگامی که ماشین ­ظرف­شویی صنعتی «البرز» را می­خواهند تحویل بدهند حتماً از کاربران می­خواهند توسط یک دوربین و یا موبایل فیلم­برداری کنند و تمام این نکات را به آن دقت کنند.

طرز چیدمان سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی

یکی از نکات بسیار ریز استفاده از ماشین ­ظرف­شویی صنعتی نوع چیدمان ظروف در داخل سبد می­باشد. شما باید ظروف را با دقت بسیار زیادی داخل سبدها بچینید. البته نکته­ ای که هست ما به­ طور کلی برای استفاده از ظرف­شویی­ ها 3 مدل سبد داریم: سبد مخصوص بشقاب، سبد مخصوص کاسه و لیوان و سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی . شما برای این­که بتوانید از این سبدها درست استفاده کنید و نتیجه مطلوبی بگیرید باید نکاتی را در نظر داشته باشید. ما این­جا در ارتباط با سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی با شما صحبت می­کنیم و در مقاله­ های دیگر در ارتباط با سبد مخصوص بشقاب و سبد مخصوص کاسه و لیوان نیز با شما صحبت خواهیم کرد. نکته ­ای که هست شما نمی­توانید از سبدی که برای لیوان استفاده می­شود به ­عنوان قاشق و چنگال نیز استفاده کنید . سبدی که برای شست و شوی قاشق و چنگال از آن استفاده می­شود اصطلاحاً به آن سبد دانه­ ریز گفته می­شود . یعنی در کف این سبد دانه­ های ریزی که سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی قرار دارد که اجازه نمی­دهد قاشق و چنگال به داخل ظرف­شویی بریزد و پره ­های شست و شوی ماشین ­ظرف­شویی صنعتی به آن گیر کند . در نهایت خیلی از مشتریان هستند در بعضی از موارد حتی از سبد بشقاب برای شست و شوی قاشق و چنگال استفاده کرده ­اند و آنقدر بی­ دقت هستند که قاشق و چنگال را در داخل این سبدها قرار می­دهند و داخل ظرف­شویی از آن استفاده می­کنند در نتیجه فشار زیاد آب قاشق و چنگال­ ها را به کف دستگاه ریخته و پره­ های شست و شو به آن­ها گیر می­کند و موجب می­شوند که پره­ ها راحت نچرخند و در نهایت شست و شوی خوبی به شما ارائه نمی­دهند و مشتریان تصور می­کنند که این ظرف­شویی ­ها، دستگاه­های خوبی برای استفاده نمی­باشند.

انواع سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی

شما به­طور کلی از 2 مدل سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی در ماشین ­ظرف­شویی صنعتی می­توانید استفاده کنید. به­ طور مثال در ماشین­های ­ظرف­شویی صنعتی «الکترولوکس» زمانی که شما آنرا خریداری می­کنید داخل آن سبد مخصوص بشقاب قرار دارد که در گوشه ­ای از سبد قسمتی قرار دارد که شما قاشق و چنگال­ ها را به­ صورت ایستاده می­گذارید . البته این سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده نمونه­ های بزرگ­تر آن نیز در بازار موجود است. شما به­ طور کلی مثلاً در داخل سبد لیوان می­توانید آن سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده را قرار داده و به همراه لیوان­ها قاشق و چنگال­ها را نیز شست و شو کنید. اما به­ طور کلی بهتر است که از سبد بزرگ و استاندارد مخصوص قاشق و چنگال استفاده کنید. قاشق و چنگال­ ها عموماً به­ صورت فله­ ای در داخل سبدهای بزرگ ریخته می­شود و شما در هر بار شست و شو تقریباً 20 تا 30 عدد قاشق و چنگال را می­توانید در کف سبد دانه­ ریز یا سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی بریزید و از آن استفاده کنید .

چه تعداد سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی بخریم ؟

برای خرید سبد ماشین ظرفشویی صنعتی باید بدانید که آمار خرید سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی همیشه نسبت به سبد بشقاب و لیوان کم­تر می­باشد. به­ طور مثال اگر شما 10 عدد سبد بشقاب را خریداری می­کنید باید 5 عدد سبد لیوان خریداری کنید و 2 یا 3 عدد سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی خریداری کنید. چون در هر پارت شستشو تعداد زیادی قاشق و چنگال توسط این سبد شسته می­شود و شما به­ صورت فله می­توانید قاشق و چنگال­ ها را در کف سبد ریخته و داخل ماشین ­ظرف­شویی صنعتی قرار داده و در نهایت از آن استفاده کنید. نکته دیگری که مشتریان دقت نمی­کنند تصور می­کنند سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی با سبد لیوان شبیه به هم می­باشد. اما این­ را بدانید که سبد قاشق و چنگال سبد دانه ­ریز و سبد لیوان سبد دانه­ درشت می­باشد و شما نمی­توانید در داخل سبد قاشق و چنگال لیوان شست و شو کنید. لیوان عمق دارد و زمانی که شما داخل سبد قاشق و چنگال بگذارید آب به کف لیوان برخورد نمی­کند و در همین لحظه خیلی از مشتریان تصور می­کنند که ماشین ­ظرف­شویی صنعتی که خریداری کردند توانایی شست و شوی خوبی ندارد. پس این نکته را در استفاده از سبد قاشق و چنگال ماشین ظرفشویی صنعتی در نظر بگیرید که حتماً برای شست و شوی انواع قاشق ، چنگال ، چاقو و هر نوع ابزار ریز کاربردی در آشپزخانه حتماً از این سبدهای دانه­ ریز مخصوص شست و شوی قاشق و چنگال استفاده کنید تا نتیجه بسیار عالی در استفاده از این دستگاه بدست بیاورید.

بازگشت به فروشگاه

فیلم محصولات

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.