Support
alborztajhiz logo
close

سبد کاسه و لیوان ظرفشویی صنعتی

سبد کاسه و لیوان ظرفشویی صنعتی

سبد مخصوص کاسه و لیوان ماشین ظرفشویی صنعتی

سبد کاسه و لیوان ظرفشویی صنعتی یکی از پرکاربردترین سبدهایی که برای استفاده از ماشین ­ظرف­شویی صنعتی از آن استفاده می­شود، سبد مخصوص کاسه و لیوان می­باشد . در انواع سبد ماشین ظرفشویی صنعتی سبد مخصوص کاسه و لیوان همان­طور که از نام آن پیداست برای شست و شوی کاسه و لیوان و جام از آن استفاده می­کنند و البته برای نعلبکی و پیاله و استکان نیز از این سبد استفاده می کنند تا شست و شوی بسیار عالی و فوق­العاده­ای را دریافت کنند. سبدهای مخصوص کاسه و لیوان با 2 ساختار ارائه می­شود. یک مدل بدون اکستندر می­باشد و مدل دیگر اکستندردار است. سبدهای کاسه و لیوان که اکستندردار هستند، 2 ساختار دارند: اکستندری که بر روی سبد سوار می­شود و اکستندری که در کف آن قرار می­گیرد.

 اکستندر سبد کاسه و لیوان چیست؟

 اکستندر در سبد کاسه و لیوان ماشین ظرفشویی صنعتی به تقسیم­ کننده ­ی آن سبد گفته می­شود. به­ طور مثال در یک هتل از جام­هایی استفاده می­شود که بسیار گران­بها می­باشد و استکان­ها و لیوان­های پیرکس که قیمت بسیار بالایی دارند که می خواهند برای بهره­گیری از این لیوان­ها زمان شست و شو شکستگی آن را به حداقل برسانند، چون برای این­که ظروف خود را حفظ کنید یک ماشین ظرف­شویی صنعتی خریداری می­کنید. و برای شست و شوی این ظروف در ماشین ظرف­شویی صنعتی از سبد مخصوص آن استفاده می­کنید. و زمانی که بخواهید شکستگی و یا لب­ پر شدن ظروف لیوان را به حداقل برسانید یا به­ جرأت می­توانم بگویم به صفر برسانید از اکستندر سبد کاسه و لیوان ظرفشویی صنعتی استفاده می­کنید که اکستندر بین لیوان­ها فاصله می­اندازد. اکستندری که در کف سبد کاسه و لیوان ماشین ظرفشویی صنعتی قرار دارد از پایین لیوان­ها را محافظت می­کند و اکستندری که بر روی سبد قرار دارد از بالا محافظت می­کند که در مدل­های 25 تایی و 36 تایی این اکستندرها توسط این سبدهای کاسه و لیوان عرضه می­گردد.

 

معرفی سبد کاسه و لیوان ظرفشویی صنعتی

 البته این را بدانید در سبد کاسه و لیوان ظرفشویی صنعتی که اکستندردار می­باشد شما نمی­توانید کاسه قرار دهید و حتماً باید جام، لیوان و یا استکان قرار دهید تا این اکستندر محافظت ­کند که این کاسه و جام­ها با یکدیگر برخورد نکنند و شکستگی آن­را به حداقل می رساند. «البرز تجهیز» یکی از تولیدکنندگان ماشین­های ظرف­شویی صنعتی ایرانی «البرز» بارها با نکات بسیار ریزی مواجه شده است که مشتریان تماس گرفته­ اند و از این مسئله بسیار ناراضی بوده­ اند که سبد کاسه و لیوان ظرفشویی صنعتی که خریداری کرده­ اند کاسه را خوب شست و شو نمی­کند اما لیوان­ها را خوب شست و شو می­کند. این مسئله و نکته­ ای که به آن اشاره کرده ­اند به ماشین ظرف­شویی صنعتی مربوط نیست. شما باید بدانید که سبد کاسه و لیوان ظرفشویی صنعتی که خریداری می­کنید اگر اکستندردار باشد به­ هیچ عنوان کاسه نمی­توانید شست و شو کنید و فقط لیوان و جام باید در آن شست و شو کنید. پس اگر محافظت از لیوان­ها و جام و استکان برای شما مهم است تعدادی از سبدهای کاسه و لیوانی که خریداری می­کنید را اکستندردار کنید نه همه آن­ها را زیرا شما در مجموعه خود پیاله دارید و باید سبدی داشته باشید که پیاله ­ها را در آن بچینید و شست و شو کنید .

سبد کاسه و لیوان ظرفشویی صنعتی

به طور مثال اگر شما 30 عدد سبد بشقاب خریداری می­کنید و 15 عدد سبد کاسه و لیوان ظرفشویی صنعتی خریداری کرده­ اید از آن 15 عدد ، 7 عدد را مخصوص اکستندر قرار دهید که جام­ها و استکان­ها و لیوان­ها را در آن شست و شو کنید و 8 عدد را مخصوص پیاله­ ها قرار دهید که پیاله ­ها را در آن شست و شو کنید. این نکاتی است که شما حتماً باید به­ هنگام سفارش برای خرید انواع سبد ماشین ظرف­شویی صنعتی و سبد کاسه و لیوان ظرفشویی صنعتی رعایت کنید تا این نکات سبب نشوند تا ساختاری را که شما می­خواهید به­ صورت منظم در مجموعه خود ایجاد کنید دچار اختلال شود. زیرا اگر شما سبدهای خوبی داشته باشید که بتوانید چیدمان مناسبی در آن قرار دهید سرعت شست و شوی شما را بسیار بالا می­برد و شکستگی ظروف شما را به حداقل می­رساند و در نهایت شما ماشین ظرف­شویی صنعتی خریداری کرده ­اید که این نکات را بسیار عالی بتوانید برای خود خلق کنید و بوجود بیاورید و بتوانید نتیجه مطلوبی را دریافت کنید. پس این نکات ریز را هم در آن دقت کنید و برای استفاده از ماشین ظرف­شویی صنعتی خود سبد مناسب را تهیه کنید. سبدی که تهیه می­کنید باید متناسب با نوع ظروفی که دارید باشد، به­طور مثال اگر شما ماشین ظرف­شویی صنعتی کان­وایردار ریلی «البرز» را خریداری کرده­اید دیگر نیاز نیست شما سبد مخصوص بشقاب و دیس را خریداری کنید و فقط باید سبد کاسه و لیوان ظرفشویی صنعتی و قاشق و چنگال را خریداری کنید تا بتوانید برای شست و شو نتیجه مطلوب­تری را دریافت کنید و هزینه مازاد و بیهوده ­ای را بابت خرید سبد بشقاب پرداخت نکنید تا در نهایت از این اتفاق بتوانید نتیجه بسیار عالی و فوق العاده ای را دریافت کنید.

بازگشت به فروشگاه

فیلم محصولات

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.