Support
alborztajhiz logo
close

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ و برای خرید آن چه باید کرد

 

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ سوالی که بسیاری از عزیزان پیش از خرید ماشین ظرفشویی صنعتی از خود میپرسند . در این مقاله بررسی میکنیم که ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ انواع ماشین ظرفشویی صنعتی و نحوه ی خرید ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب را .

فیلم مقاله ی ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

 

دوستان عزیزم سلام امیدوارم هر جا هستید شاد و پیروز و سلامت باشیند . می‌خواهیم راجع به ماشین ظرفشویی صنعتی با شما صحبت کنیم . اصلا ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ و چه کاربردهایی دارد و چه لوازم جانبی این دستگاه باید برایش استفاده بشود و این چقدر دستگاه مهمی است که امروزه در تمامی آشپزخانه‌های صنعتی باید از ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده کنند با ما همراه باشید تا در ادامه به شما بگویم ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ 

تفاوت ماشین ظرفشویی صنعتی و خانگی

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ این سوال باعث شد  که سال ها پیش ماشین ظرفشویی اختراع بشه ، با این رویکرد این دستگاه ظرفشویی صنعتی به بازار آمد که به خانه‌ها فروخته بشود ولی در نمایشگاه کالیفرنیا از این دستگاه بیشتر کافه دارها و رستوران­ دارها خیلی استقبال کردند چون واقعا یک معضل خیلی بزرگ بود. بعد از گذشت مدت زمانی ماشین ظرفشویی به اوج کمال خودش رسید و دیگه مردم واقعا عادت کرده بودند به این دستگاه و خیلی لذت می‌بردند از این که ازش استفاده کنند. بعد چه اتفاقی افتاد، کمپانی‌های بزرگ اومدند تصمیم گرفتند که یک همچین دستگاهی رو فقط برای مصارف صنعتی تولید بکنند اونجا بود که ماشین ظرفشویی صنعتی شکل گرفت و تولید شد . تفاوت عمده‌ی ماشین ظرفشویی صنعتی با ماشین ظرفشویی خانگی در زمان شست و شوی این دستگاه ها است. البته ماشین ظرفشویی های خانگی ساختارشون کاملا تعریف شده و مشخص هست و اندازه‌هاش کاملا تعریف شده است که اندازه‌ی ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری است که حالا در قسمت بعد بهتون معرفی می‌کنیم ، اما ماشین‌های ظرفشویی صنعتی در سه ، چهار مدل تولید میشه که عرض کردم تمام این تفاوت بین خانگی و صنعتی این دستگاه ، در زمان شست و شوی هست که ماشین خانگی مدت زمان زیادی طول می‌کشه که شست و شو کند، ماشین صنعتی مدت زمان بسیار کوتاهی سرویس بسیار عالی و سریعی را به شما ارائه میدهد. با من همراه باشید تا دونه دونه این مدل‌ها را به شما معرفی کنم.

معرفی انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

در مقاله ی ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ خب حالا رسیدیم به انواع ماشین ظرفشویی صنعتی ؛ ما به صورت کلی سه ساختار ماشین ظرفشویی صنعتی داریم :

حالا ماشین ظرفشویی زیر کانتری که اصطلاحا بهش میگن 500 بشقاب ممکنه مدل 300 بشقاب در ساعتشم باشه. ماشین ظرفشویی ایستاده که هیچ ، ساختارش به همین شکل هست. ماشین ظرفشویی ریلی ممکنه 3600 بشقابش هم باشه ولی استراکچر و آن تصویر کلی دستگاه به همین شکلی است که شما عزیزان ملاحظه می‌کنید.  

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

نحوه ی محاسبه ی آمار شستشوی ماشین ظرفشویی در مدل های مختلف

ماشین ظرفشویی 540 بشقاب ، ما میگوییم 540 بشقاب یا 1200 بشقاب یا 2000 بشقاب. این ساختار چجوری شمارش گذاری میشه که ما به این دستگاه‌ها اطلاق می‌کنیم . ببینید هر سبد 18 تکه بشقاب داخلش جای می‌گیرد و زمانی که شما داخل ماشین ظرفشویی زیر کانتری سبد پر از بشقاب را می ذارید ماشین زیر کانتری در 3 دقیقه شست و شو می‌کنه و زمانی که این آمار را شما ضرب و تقسیم می‌کنید و محاسبه می‌کنید، در یک ساعت رقمی بین 500 تا 540 بشقاب به شما می­دهد که اگر بدون فوت وقت و به صورت سیستماتیک این ساختار انجام بشه حدود 500 بشقاب را در ساعت برای شما شست و شو می‌کند. 1200 بشقاب هم به همین شکل است که هر سبد را در یک دقیقه شست وشو می‌کند و ریلی هر سبد را حدودا در 40 ثانیه و این ساختار شست و شو است مثلا در ماشین‌های ظرفشویی ریلی ما تو بعضی مدل‌ها خشک کن هم داریم ،

::: یک نکته ی مهم در ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ :::

در مقاله ی ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ البته این مطلب را من بگم به صورت نکته خدمت شما عزیزان تنها مدل ماشین ظرفشویی صنعتی که خشک کن هم دارد، ماشین ظرفشویی ریلی است که در بعضی از مدل هایش خشک کن دارد و در بعضی از مدل‌ها خشک کن ندارد.ماشین ظرفشویی های 1200 بشقاب و 540 بشقاب خشک کن ندارند ولی چون دمای آب­کشی نهاییشون 97 درجه است، زمانی که شما ظروف را در ترولی آب چکان می چینید آن لحظه زمانی که بهش هوا می‌خورد، خشک میشه و خیلی از مشتریان تصور می‌کنند که این دستگاه خشک کن داره ولی اصلا به این شکل نیست و تنها مدل ریلی این دستگاه هستش که خشک کن دارد. با من همراه باشید تا بیشتر راجع به این دستگاه با شما صحبت کنم.

خب اصلا ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ و ماشین ظرفشویی صنعتی برای چی بخریم؟ واقعا چه مزایایی داره یک رستوران یا کافه بیاد این همه هزینه کند این دستگاه رو خریداری بکند بعدش چه اتفاقی می‌خواد براش بیفتد مصرف ماشین ظرفشویی صنعتی یه سری مزایا دارد که باید در نظر داشته باشیم .

مزایای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

اولین مزیت :::: 

اولین مزیت در مقاله ی ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ این دستگاه مصرف آبش هست. شما برای شستن 3 تا تکه بشقاب تقریبا سه لیتر آب مصرف می‌کنید ولی برای شستن 18 تکه بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی تنها 2 لیتر آب مصرف می‌کند و این حیرت انگیزه که این دستگاه یک چنین توانایی دارد و آب بسیار کمی مصرف می کند.

دومین مزیت ::::

سود دیگری که این دستگاه‌های صنعتی به شما می رساند، آمار شکسته شدن ظروفتان است. چقدر ظروفتان شکسته می شود در طول روز. خیلی از کاربران زمانی که با ظروف دارند کار می‌کنند واقعا کلافه شدند از شکستن زیاد و آسیب‌های جدی که میبینند. مخصوصا توی هتل‌ها و یا رستوران‌های خیلی لوکس که ظروفشان خیلی گرون‌قیمت است ولی ماشین ظرفشویی صنعتی این آمار را به شدت برای شما کاهش می دهد .

سومین مزیت ::::

مزیت دیگری که در مقاله ی ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ مهم‌تر از همه است، نیروی انسانی شما یک دستگاهی را آنجا دارید می‌گذارید که در ساعت بین 500 تا 2000 بشقاب را در مورد های مختلف شست وشو می‌کند و این به شدت آمار کاربر را پایین می آورد و شما دیگر نیازی نیست که از نیروی انسانی استفاده کنید. فقط شما این ساختار را مدیریت می‌کنید و امروزه در رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و کترینگ های بزرگ، اتاق شست و شو یکی از اصلی‌ترین ساختارهایی است که در نقشه کشی‌ها و جا نمایی‌های این رستوران‌ها و این آشپزخانه های صنعتی دارد رعایت می شود، پس بدانید خرید ماشین ظرفشویی سرتاسر برای شما سود است و چون این دستگاه‌ها به صورت صنعتی طراحی شدند اصلا استهلاکی ندارند و حالا حالاها خراب نمی شوند. حالا با هم دیگه باید بریم در قسمت بعدی مقاله ی ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ تا راجع به یکی از جدی‌ترین اصولی که در ماشین ظرفشویی باید رعایت بکنیم را با شما صحبت بکنم با من همراه باشید.

ماشین ظرفشویی صنعتی را از کی بخریم ؟

یکی از اصلی‌ترین ساختارهایی که در خرید ماشین ظرفشویی صنعتی باید دقت کنید، نوع مشاوره ای است که فروشنده ی ماشین ظرفشویی صنعتی به شما میدهد . خیلی امر مهمی است. این که اصلا این شخصی که ازش این ماشین ظرفشویی دارید می‌خرید، آیا واقعا این توانایی و مهارت را دارد که بتواند به شما مشاوره‌ی خوب بدهد ، آیا اصلا کارش این هست و قبل‌تر از این نمونه‌های کاری داره که بتونه به شما ارائه بده و این کار و انجام داده باشه و یا این که می‌تواند تو قسمت اکسسوری لوازم جانبی شما را پشتیبانی بکند، لوازم جانبی دستگاه را برای شما تامین بکند، تکنسین‌های مجربی داره این شرکت یا این شخصی که شما دارید ازش خرید می‌کنید.

آیا خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی صنعتی مهمه ؟

 در مقاله ی ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ مشتریان عزیز، دوستان عزیز من مسئله‌ای که خیلی خیلی خیلی مهم است در ماشین‌های ظرفشویی صنعتی، خدمات پس از فروش است. ضمانت گارانتی که اون شرکت به شما می دهد، ضمانت سلامت دستگاه، ضمانت خدمات دستگاه امر بسیار بسیار جدی است، چون عمده‌ی این ماشین‌های ظرفشویی خارجی هستند و حتما باید قطعاتشان تامین بشه. المنتشان، پمپ هاشان باید تامین شود. برد دستگاه‌ها یا باید تامین بشه یا باید تعمیر بشه. پس شما بحث خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی صنعتی را امر بسیار جدی تلقی کنید و از کسی که دارید این دستگاه‌ها را می‌خرید حتما بخواهید که این خدمات را به شما ارائه بده. حالا با گران شدن قیمت ارز و بالا رفتن قیمت‌ها یک رشته‌ی جدیدی از ماشین ظرفشویی صنعتی به وجود اومده که میریم با همدیگه راجع بهش صحبت کنیم با من همراه باشید.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

بهترین راهکار برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی از زمانی که گران شد، خیلی از عزیزان روی آوردند به سمت خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم و این شاخه‌ی خیلی اصلی بود که در زمینه‌ی ماشین ظرفشویی صنعتی راه اندازی شد و امروزه یکی از پرترددترین شاخه‌های بیزینسی در زیرمجموعه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی است. یعنی خیلی از رستوران ها و کافه‌ها دنبال ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم می گردند. عزیزی که می‌خواهی بدانی ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ و ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم خریداری بکنید نکاتی را خدمت شما عرض می‌کنم که بسیار بسیار دقت کنید.

نکاتی مهم در باره ی خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم

شما زمانی که ماشین ظرفشویی میخواهید بخرید، خب طبیعتا باید این دستگاه دیده بشه، سنجیده بشه، تست بشه، تمام قطعات و قسمت‌هاش  بازدید بشه تا سلامت و صحت دستگاه به شما ثابت بشه ولی شما توانایی انجام این کار را ندارید. برای انجام این کار حتما باید با یک نظارت و یک تکنسین حرفه‌ای انجام بشه. نه مشاور حرفه‌ای، یک تکنسین حرفه‌ای. هر ساختاری باید تخصص خودش را داشته باشد. حتما باید با یک تکنسین صحبت کنید. یک تکنسینی که بتواند دستگاه را در محل تست بگیره براتون، شست و شو بکنه، تمام قسمت‌هاش را برانداز بکنه، آنالیز بکنه. برد دستگاه و پمپ دستگاه و المنتش و میزان گردمادهی وکیفیت شست و شو، پمپ تزریق مایع جلا دهنده را. تمام این قسمت‌ها را باید این تکنسین تست بکند تا این دستگاه به صورت صحیح و سلامت به شما تحویل داده بشه و این را هم بدانید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دومی که خریداری می‌کنید، اگر سالم باشه حالا حالاها خراب نخواهد شد. حتما در زمان راه‌اندازی، زمانی که دستگاه را می خرید و تکنسین می‌خواهد براتون راه‌اندازی بکند نکات ایمنی را دقت بکنید. این که چه کارهایی باید انجام بدید که عمر دستگاه زیادتر بشه. چه مسائلی را باید رعایت بکنید برای استفاده از دستگاه تا در نهایت به یک ساختار و نتیجه‌ی خیلی عالی برسید تا شما هم یک ماشین ظرفشویی صنعتی فوق‌العاده داشته باشید. برای اینکه آگاهی بیشتری نسبت به خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم پیدا کنید مراجعه کنید به مقاله ی خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی دست دوم

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

 ممنونم از این که تا این لحظه در مقاله ی ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟ با من همراه بودید عزیزان من. ویدیوهای من را در شبکه های مجازی دنبال کنید و به مشاوران ما در البرز تجهیز همراه باشید تا بهترین ساختار را به شما معرفی کنند تا شما عزیز جان انتخاب خیلی فوق‌العاده‌ای داشته باشید، چون زمانی که شما انتخاب خوبی داشته باشید مطمئن باشید که نیاز ما برآورده شده.

بازگشت به فروشگاه

فیلم محصولات

WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.