Support
alborztajhiz logo
close

ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟

ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟
ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟ برای پاسخ به سوال ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟  باید بگوییم .ماشین لباسشویی صنعتی یکی از کاربردی ترین دستگاه های است که در حوزه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی طرفداران بسیار زیادی دارد. شما از ماشین ظرفشویی صنعتی در تمامی مجموعه های غذایی می توانید استفاده کنید در بیمارستانها در ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی در رستوران ها فست فود ها و کافی شاپ از انواع مدل ماشین لباسشویی صنعتی می توانید برای شستشوی انواع ملحفه پتو و همینطور لباس پرسنل استفاده بکنید . 
برای اینکه بدانید ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟ بدانید لباسشویی صنعتی قبل از این به این شکل نبود ماشین لباسشویی با ساختاری کاملا ساده و معمولی اختراع شد و وارد بازار شد پس از ورود ماشین لباسشویی به بازار بیشتر هتل داران، رستوران داران و فست فود داران و کافه داران بودند که از خرید ماشین لباسشویی استقبال کردند و همین امر سبب شد شرکت های بزرگ تصمیم بگیرند که ماشین لباسشویی را با ساختاری صنعتی وارد بازار کنند و بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه جایگاه بسیار ویژه ای در این صنعت به خود اختصاص داد و جواب عالی به سوال ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟ دادند .
امروز ماشین لباسشویی صنعتی در وزنهای ۲۰ کیلو ۲۵ کیلو ۵۰ کیلو ۱۰۰ کیلو و نمونه های مختلف دیگر تولید میشود و هر مشتری متناسب با نیاز خود ماشین لباسشویی صنعتی مورد نظر را انتخاب کرده و خریداری می‌کند . روی هم رفته پس از درک سوال ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟ دقیقاً شما می توانید متناسب با نیاز خود نمونه دستگاه مورد نظر را از آن استفاده بکنید .به این شکل نمی باشد که تنها یک مدل از ماشین های لباسشویی تولید بشود ماشین های لباسشویی در مدل ها و ساختارهای متنوع تولید می شود.

انواع ماشین لباسشویی صنعتی

ادر جواب به سوال ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟ باید بدانید که نواع ماشین لباسشویی صنعتی در ابتدا به دو دسته تقسیم می شد نمونه تمام اتوماتیک این دستگاه و نمونه نیمه اتوماتیک آن که هر کدام از این مدل های ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به وزن های مختلف تقسیم می شوند، البته خط شستشوی ماشین لباسشویی صنعتی را خط لاندری می‌گویند که در این خط لاندری تجهیزات دیگری هم جایی می گیرد اما تجهیزات اصلی شستشو همین ماشین لباسشویی صنعتی و همینطور ماشین پتو شوی صنعتی می باشد . پاسخ به سوال ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟ جذاب شد .
ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟

تجهیزات لاندری ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟

همانطور که اشاره شد به خط شستشوی انواع لباس و ملحفه و پتو خط لاندری گفته می‌شود که خط لاندری صنعتی متشکل شده از ماشین لباسشویی صنعتی ، دستگاه خشک کن ، دستگاه آبگیری و دستگاه اتوی صنعتی که خیلی از مجموعه ها تمامی این ماشین آلات را خریداری می‌کنند و از آنها استفاده می کنند و البته بعضی از مجموعه ها هستند که نیاز به یک سری از این ماشین آلات را پیدا نمی کنند به طور مثال شما در یک هتل حتماً باید خط لاندری را به صورت کامل مجهز کنید . حتی اگر ندانید ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟ . یعنی شما هم باید اتوی صنعتی داشته باشید، هم ماشین لباسشویی صنعتی داشته باشید و هم دستگاه آبگیری و خشک کن اما در بعضی از مجموعه‌های دولتی مثل ارگانها ممکن است نیاز به خرید اتوی صنعتی وجود نداشته باشد که طبیعتاً این دستگاه را خریداری نمی‌کنند و خط لاندری را بدون خریداری دستگاه اتوی صنعتی راه اندازی میکنند. خط لاندری که متشکل شده از این ماشین آلات بسیار کارآمد می باشد و جایگاه خیلی ویژه ای در بیمارستان ها هتل ها و همانطور که گفته شد در رستوران ها و مجموعه‌های غذای بزرگ دارد که امروزه این مجموعه‌ها نیاز بسیار مبرمی نسبت به این دستگاه دارند و از این دستگاه‌ها به نحو احسن در مدلهای مختلف استفاده می کنند . امید واریم در توضیحات خط لاندری ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟ پاسخی به این سوال داده باشیم .

معرفی لباسشویی صنعتی ایرانی

در کشور عزیزمان ایران خیلی از شرکت ها می باشند که سال هاست در زمینه فروش و تولید ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی صنعتی فعالیت میکنند . یکی از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می‌کند و جایگاه بسیار ویژه ای در بین مصرف کنندگان این محصول پیدا کرده است شرکت البرز تجهیز می باشد که انواع ماشین لباسشویی صنعتی البرز را تولید و به بازار عرضه کرده است . ماشین های لباسشویی صنعتی ایرانی البرز در مدل های ۲۰ تا ۱۰۰ و ۱۵۰ کیلوگرم تولید می‌شود و البته نمونه‌های بزرگترین نیز تحت سفارش مشتری تولید میگردد قدرت شاسی های این دستگاه بسیار بالا می باشد که وزن سنگین دستگاه را به زیبایی تحمل می‌کند و هیچگونه تکانی در حین کار ندارد و همین طور بدنه عایق دستگاه باعث شده است که صدای شستشوی دستگاه به حداقل برسد شرایط آبگیری بسیار زیاد این دستگاه مدت زمان شستشو را بسیار کاهش می دهد و همینطور صفحه اتومات دستگاه فرمان می‌دهد که دستگاه به چه صورت در چه زمان چه کاری را انجام بدهد و تمامی این ساختار سبب شده که دستگاه بسیار عالی و فوق العاده همچون ماشین لباسشویی صنعتی البرز تولید و به بازار عرضه گردد تا پاسخی عالی به سوال ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟ داده باشد . البته مسئله ای که هست شرکت البرز تجهیز در زمینه تولید انواع دستگاه آبگیری و همینطور دستگاه خشک کن نیز فعالیت می کند و تمامی این ماشین آلات را با کیفیت بسیار عالی فوق‌العاده تولید و به بازار عرضه می کند و شما می توانید از این دستگاه‌ها به زیبایی استفاده کنید .
ماشین لباسشویی صنعتی ایرانی البرز

خدمات ماشین لباسشویی صنعتی

حقیقتا برای اینکه بدانیم ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟ باید متوجه باشیم که یکی از مهمترین مسائلی که در زمینه خرید تجهیزات لاندری باید دقت بکنید خدمات پس از فروش این دستگاه ها می باشد . شما باید بسیار دقت کنید که ماشین آلات لاندری که خریداری می کنید حتماً خدمات پس از فروش داشته باشند و لوازم و قطعات این دستگاه ها در ایران موجود باشد خیلی از تجهیزات لاندری وارداتی لوازم آن در ایران موجود نیست و زمانی که شما این ماشین آلات را تهیه می کنید و از آن استفاده می کنید بعد از گذشت مدت زمانی اگر دچار نقص فنی شد ، حقیقتاً این تجهیزات بسیار ارزشمند و گران قیمت را باید به گوشه‌ای از انبار انتقال داده و نمونه های بهتری را تهیه و از آن استفاده کنید و این مستلزم آن است که تمامی مصرف کنندگان از نمونه های ایرانی تجهیزات لاندری صنعتی استفاده بکنند . زیرا دستگاه های شستشوی خط لاندری که تولید می شود تمامی قطعات و لوازم آن در بازار موجود می باشد و شما به راحتی می توانید از این دستگاه ها استفاده کنید و هر مدت زمانی که اتفاقی بیفتد به زیبایی با شرکت تولید کننده ارتباط برقرار کرده و مشکل مورد نظر را در اولین فرصت می توانید برطرف کنید و از آنجایی که این تجهیزات شستشو ساختاری بسیار استراتژیک دارند اگر خطایی در خظ شستشوی آن وارد شود تمام سیستم شستشوی مجموعه‌های بزرگ همچون هتل ها دچار اختلال می شود و نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که شرکتی که از آن ماشین لباسشویی صنعتی و تجهیزات لاندری را خریداری میکنید شرکت معتبری می‌باشد و تولیدات خود را پشتیبانی بکند و لوازم و قطعات مورد نظر شما را تامین کند تا شما در مدت زمانی که از این تجهیزات استفاده می کنید هیچ گونه مشکلی در آن به وجود نیاید و شما بتوانید مدت زمان طولانی از این تجهیزات لاندری استفاده کرده و خدمات فراوانی از آن دریافت کنید .امید است به سوال ماشین لباسشویی صنعتی چیست ؟ جوابی عالی و درخور داده باشیم . ماشوران البرز تجهیز در طول 24 ساعت شبانه روز آماده ی پاسخ گویی و رائه ی خدمات به شما عزیزان میباشند .
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.