Support
alborztajhiz logo
close

معرفی ماشین ظرفشویی کافی شاپی

ماشین ظرفشویی کافی شاپی
ماشین ظرفشویی کافی شاپی یکی از کاربردی ترین ماشین های ظرفشویی صنعتی است که در کافی شاپ ها و رستوران های کوچک استفاده میشود . ماشین ظرفشویی صنعتی در سه مدل در بازار موجود می باشد ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری یا 540 بشقاب ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده یا 1200 بشقاب ، ماشین ظرفشویی ریلی مدل های متنوع موجود در بازار میباشد . ماشین ظرفشویی سبب شده است که هر مجموعه غذایی دقیقا متناسب با نیاز خود نوع ماشین ظرفشویی صنعتی خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند . در بعضی موارد به ماشین های ظرفشویی نام دیگری اطلاق می شود ، به طور مثال به ماشین ظرفشویی های کوچک به ماشین ظرفشویی صنعتی کافی شاپی گفته می‌شود و به ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده و ریلی را ماشین ظرفشویی صنعتی رستورانی گفته می شود و ماشین ظرفشویی کافی شاپی ساختاری است که در کافه ها و رستوران های کوچک از آن استفاده می کنند .

ماشین ظرفشویی کافی شاپی صنعتی

ماشین ظرفشویی کافی شاپی ساختاری کوچک دارد و یکی از انواع ماشین ظرفشویی صنعتی است ، به طور مثال شما اگر در یک کافه مقدار بشقابی که در کار استفاده می کنید تعداد کمی داشته باشد و یا مقدار لیوان هایی که کثیف می کنید همینطور تعداد اندکی داشته باشد نمی‌توانید از ماشین ظرفشویی بزرگ برای شستشوی آن استفاده کنید و حتماً باید از یک ماشین ظرفشویی کوچک و یا ماشین ظرفشویی کافی شاپی استفاده بکنید . ماشین ظرفشویی کافی شاپی صنعتی کوچک را به آن ماشین ظرفشویی ۵۴۰ بشقاب و یا اصطلاحاً زیر کانتری گفته می‌شود ، البته در بعضی از برندهای ماشین های ظرفشویی هستند که ماشین ظرفشویی زیر کانتری که تولید می کنند تنها تعداد ۳۰۰ عدد بشقاب در ساعت شستشو میکند الان روی هم رفته آنچه که مهم است این است که این نوع ماشین ظرفشویی صنعتی برای کافه ها بسیار مناسب می باشد و کافه ها با استفاده کردن از این ماشین ظرفشویی کافی شاپی به راحتی می توانند نیاز خود را مرتفع کنند .مقدار لیوان و همینطور بشقاب و پیش دستی که کثیف می شود و می تواند خیلی سریع به چرخه مصرف برگرداند .

ماشین لیوان شوی کافی شاپی

البته کافی شاپ هایی هستند که ضرورت استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی را در خود نمی بینند و آنها ترجیح می‌دهند که از ماشین لیوان شور استفاده کنند . ماشین لیوان شوی صنعتی دستگاهی است که ساختاری شبیه ماشین ظرفشویی کافی شاپی دارد اما در نمونه کوچکتر تولید می شود و شما این ماشین لیوان شور را باید بر روی کانتر قرار دهید و تقریباً تعداد ۲۰۰ عدد لیوان در ساعت شستشو می کند . نکته قابل توجه این است زمانی که شما از یک ماشین لیوان شوی صنعتی استفاده میکنید دیگر نمی توانید بشقاب و پیش دستی زیادی را شستشو کنید ، پس بهتر است که شما که می خواهید هم لیوان شستشو کنید و هم بشقاب ، حتما از ماشین ظرفشویی کافی شاپی استفاده کنید. که یک انتخاب خیلی عالی و فوق العاده می باشد و عموماً ماشین لیوان شور را مجموعه‌های استفاده می‌کنند که ماشین ظرفشویی صنعتی دارند و می‌خواهند لاین شستشوی لیوان و استکان خود را از بشقاب ها جدا کنند ،برای همین منظور اقدام به خرید دستگاه ماشین لیوان شوی کافی شاپی میکنند . روی هم رفته ماشین ظرفشویی کافی شاپی یا ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری ابزاری بسیار عالی فوق‌العاده و کارآمد برای استفاده در کافه ها و رستوران های کوچک می باشد و نیاز شما را به منظور شستشوی ظروف را برطرف میکند.
ماشین ظرفشویی کافی شاپی صنعتی

مواد شوینده ماشین ظرفشویی کافی شاپی

این ماشین ظرفشویی کافی شاپی هر سبد را در 3 دقیقه شستشو می کند حال در این سبد می توانید بشقاب بگذارید و یا لیوان و یا استکان قرار دهید و داخل دستگاه شستشو کنید که به هر ترتیب هر سبدی که داخل این دستگاه ماشین ظرفشویی کافی شاپی وارد می شود در عرض مدت زمان سه دقیقه شستشو می شود و شما می توانید این ظروف را به چرخه مصرف برگردانید مطلب دیگر مقدار مایع ظرفشویی و یا پودر ظرفشویی که شما داخل ماشین ظرفشویی مخصوص کافی شاپ میخواهید استفاده بکنیم . پودر و مایع ای که شما داخل ماشین ظرفشویی کافی شاپی خودتان میخواهید استفاده بکنید باید حتما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و فقط کافیست مقدار 200 سی سی مایع داخل مخزن آب دستگاه بریزید تا این ماشین ظرفشویی فوق العاده کافی شاپی بعد از گذشت مدت زمان 3 دقیقه با دمای بین ۶۵ تا ۸۰ درجه شستشوی عالی و فوق العاده ای را به شما ارائه دهد . روی هم رفته این دستگاه بسیار عالی و مناسب انواع کافه و رستوران های کوچک می باشد و شما می توانید با استفاده کردن از این ماشین ظرفشویی کافی شاپی نتیجه بسیار عالی فوق العاده و مطلوبی را دریافت کنید .
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ » موبایل » المنت منو موبایل » نمایش / مخفی » انتخاب منو مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.